УКРАЇНА
ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ МІСТА ВОЛНОВАХА
ВОЛНОВАСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
КЕРІВНИКА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
МІСТА ВОЛНОВАХА
13.05.2020 № 179
Про затвердження Положення про громадський бюджет міста Волноваха
З метою розвитку механізмів залучення громадян до участі в бюджетному процесі, зокрема шляхом прямої демократії, удосконалення діалогу між владою і громадою, створення та підтримки повноцінного громадського простору, керуючись пунктом 1 частини 1 статті 4 та пунктом 8 частини 3 статті 6 Закону України «Про військово-цивільні адміністрації»:
1. Затвердити Положення про громадський бюджет міста Волноваха (додається).
2. Начальникам відділів військово-цивільної адміністрації м. Волноваха організувати виконання вимог Положення відповідно до функціональної спрямованості.
3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника керівника з організаційних і соціальних питань Капрана І.М.
Керівник
військово-цивільної адміністрації І.В. Лубінець
Додаток
до розпорядження керівника військово-цивільної адміністрації м. Волноваха
13.05.2020 № 179
ПОЛОЖЕННЯ
про громадський бюджет міста Волноваха
І. Визначення понять
1.1. Волноваська територіальна громада (далі – громада) – це жителі, об’єднані постійним проживанням в межах м. Волноваха, с. Новопавлівка, с. Новогригорівка, с. Трудове.
1.2. Громадський бюджет міста Волноваха (далі – громадський бюджет) – це частина міського бюджету, з якого здійснюється фінансування, визначених безпосередньо жителями громади заходів, які носять загальнодоступний характер.
1.3. Проєкт – документ, який визначає необхідність, доцільність та корисність здійснення у межах громадського бюджету заходів, спрямованих на розвиток громади.
1.4. Автор проєкту – особа, яка досягла 16 років, та втілюючи власну ідею, у тому числі у співавторстві, подала проєкт організатору конкурсу.
1.4. Конкурс – це процес відбору кращих проєктів, які підлягають реалізації за рахунок громадського бюджету.
1.5. Організатор конкурсу – Військово-цивільна адміністрація міста Волноваха Волноваського району Донецької області.
1.6. Сервіс «Громадський бюджет» – це он-лайн сервіс, який надає можливість здійснювати голосування за проєкти у рамках конкурсу, використовуючи захищені методи ідентифікації особи.
1.7. Бюджетний період – термін з першого січня по тридцять перше грудня.
ІІ. Загальні положення
2.1. Громадський бюджет – це один із найкращих інструментів прямої демократії, за допомогою якого мешканці громади дійсно залучаються до розподілу частини місцевого бюджету. Це можливість для кожного жителя створити власний проєкт для покращення якості життя у місті та/або селі, прийняти участь у голосуванні за уже запропоновані іншими авторами проєкти.
2.2. Положення про громадський бюджет міста Волноваха (далі – Положення) встановлює та регулює систему взаємодії організатора конкурсу та громади щодо реалізації проєктів за рахунок міського бюджету.
2.3. Положення розроблено відповідно до, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про військово-цивільні адміністрації», Бюджетного кодексу України.
2.4. Положення спрямовано на:
– підтримку ініціатив жителів громади;
– стимулювання та сприяння створенню організацій покликаних розвивати громадські ініціативи, заохочувати членів громади до активізації своїх позицій;
– надання можливості кожному жителю громади визначити проблему, яка, на його думку, потребує нагального вирішення;
– розвиток різних форм співпраці влади з громадою, вивчення громадської думки;
– залучення громадськості до процесів формування та реалізації діяльності влади і дотримання принципів відкритості, прозорості і публічності.
ІІІ. Порядок фінансування
3.1. Фінансування громадського бюджету здійснюється за рахунок коштів бюджету громади.
3.2. Загальний обсяг громадського бюджету на один бюджетний рік становить не більше 1% обсягу власних доходів загального фонду міського бюджету, затвердженого на початок року в якому оголошується конкурс.
3.3. Загальний обсяг фінансування громадського бюджету обов’язково визначається в розпорядженні керівника військово-цивільної адміністрації м. Волноваха про початок конкурсу.
3.4. Реалізація проєктів, які стали переможцями може здійснюватися за рахунок коштів міжнародних організацій, благодійних фондів, або інших суб’єктів, які не здійснюють комерційну діяльність. У разі, якщо про фінансову допомогу від таких суб’єктів стало відомо до оголошення конкурсу, інформація про неї включається до розпорядження керівника військово-цивільної адміністрації м. Волноваха про початок конкурсу та кількість переможців визначається з урахуванням вказаного додаткового фінансування.
3.5. Якщо через виникнення об’єктивних обставин не можливо здійснити фінансування всіх проєктів, що перемогли у конкурсі, у першу чергу реалізації підлягають проєкти, які займають вище місце у рейтингу. Проєкти, на реалізацію яких не вистачає коштів, не реалізуються або можуть бути профінансовані частково, про що повідомляється автору із зазначенням причин.
3.6. За рахунок коштів громадського бюджету фінансуються проєкти, реалізація яких можлива в межах одного бюджетного періоду.
3.7. На реалізацію одного проєкту може бути спрямовано не більше 100 тисяч гривень коштів громадського бюджету.
3.8. Автор проєкту може залучати партнерів до фінансової підтримки та реалізації проєкту. Остаточна вартість внеску партнера визначається організатором конкурсу на етапі реалізації проєкту та погоджується з партнером. Якщо партнер відмовиться від надання свого внеску на етапі реалізації проєкту, що перешкоджатиме реалізації проєкту, то такий проєкт знімається з конкурсу та не підлягає реалізації, а кошти громадського бюджету перерозподіляються на інші видатки бюджету.
3.9. Партнерами залученими до співфінансування та реалізації проєктів можуть бути фізичні особи та юридичні особи, а також громадські організації.
3.10. У разі подання проєкту, який передбачає різні джерела фінансування та ресурсного забезпечення, його автор має визначити окремо заходи проєкту, які будуть реалізовуватись за рахунок коштів громадського бюджету та окремо за рахунок інших джерел.
ІV. Експертна група
4.1. З метою забезпечення громадського контролю на всіх етапах проведення конкурсу та визначення найбільш пріоритетних для громади проектів, за розпорядженням керівника військово-цивільної адміністрації м. Волноваха створюється експертна група.
4.2. До складу експертної групи входять 10 осіб, зокрема:
– посадова особа організатора конкурсу, яка виконує функції секретаря експертної групи – 1 особа;
– представники громадських організацій – 3 особи;
– представник засобів масової інформації – 1 особа;
– представник сфери бізнесу – 1 особа;
– представник бюджетної сфери – 1 особа;
– інші активні члени громади, які представляють різні вікові групи (молодь до 25 років, середній вік до 50 років, старші за 50 років) – 3 особи.
4.3. Формою роботи експертної групи є засідання. Засідання є правомочними, якщо на ньому присутні більше двох третин членів експертної групи. Засідання експертної групи є публічними. Інформація про час та місце проведення, основні питання порядку денного засідання експертної групи розміщується на офіційному веб-сайті організатора конкурсу не пізніше ніж за три дні до його проведення.
4.4. На кожному засіданні обирається головуючий шляхом відкритого голосування членів експертної групи. Головуючий веде засідання, надає слово для виступу, забезпечує дотримання порядку денного.
4.5. Рішення експертної групи приймаються простою більшістю голосів присутніх на засіданні членів експертної групи шляхом персонального голосування. Рішення оформлюються протоколом, який підписується секретарем та головуючим.
4.6. Секретар експертної групи забезпечує:
– інформування членів експертної групи про час та місце проведення засідань;
– підготовку матеріалів до засідання, зокрема бланків оцінювання;
– ведення протоколів засідань;
– своєчасне доведення до організатора конкурсу рішень прийнятих експертною групою;
– зберігання протоколів засідання та бланків оцінювання;
– виконання інших доручень організатора конкурсу або членів експертної групи.
V. Механізм реалізації проєктів
5.1. Механізм реалізації проєктів за рахунок громадського бюджету передбачає проведення відкритого конкурсу та складається з наступних етапів:
– оголошення про початок конкурсу;
– подання проєктів;
– перевірка відповідності проєктів вимогам цього Положення;
– створення експертної групи;
– оцінка та попередній відбір проєктів експертною групою;
– голосування за проєкти членами громади;
– визначення переможців конкурсу;
– реалізація проєктів, що перемогли у конкурсі;
– звітування про реалізовані проєкти.
5.2. Оголошення про початок конкурсу здійснюється за розпорядженням керівника військово-цивільної адміністрації м. Волноваха, у якому визначається строки приймання проєктів та відповідальні особи за перевірку відповідності проєктів цьому Положенню.
5.3. Оголошення про початок конкурсу розміщується організатором конкурсу у друкованому засобі масової інформації, що зареєстрований на території громади, та офіційному веб-сайті. Додатково інформація може розміщуватися на офіційних сторінках у соціальних мережах.
5.4. Строк подання проєктів повинен складати не менше 1 місяця з моменту оголошення про початок конкурсу.
5.5. Подання проєктів здійснюється автором одним із таких способів:
– поштовим відправленням;
– особисто через канцелярію;
– електронною поштою.
5.6. Відповідальна особа організатора конкурсу здійснює перевірку отриманого проєкту на відповідність вимогам цього Положення протягом трьох робочих днів з моменту надходження. У разі необхідності, відповідальна особа має право залучати до такої перевірки інших посадових осіб організатора конкурсу, які мають необхідні знання та досвід. За результатами перевірки відповідності проєкту вимогам цього положення автору проєкту у спосіб, що зазначений у заявці, направляється повідомлення про прийняття проєкту для участі у конкурсі або зазначаються невідповідності проєкту вимогам Положення.
5.7. Автор проєкту має право не пізніше кінцевого строку подання проєктів виправити невідповідності та подати оновлений проєкт.
5.8. У разі надходження проєкту, який дублює за місцем розташування, формою реалізації, ідеєю, задумом або іншими характеристиками вже прийнятий до участі у конкурсі проєкт, відповідальна особа організатора конкурсу має право повідомити про це авторів з метою надання можливості об’єднання зазначених проєктів. Об’єднання проєктів здійснюється авторами самостійно за їх згодою та добровільною співпрацею шляхом подання оновленого спільного проєкту.
5.9. Кожний автор (співавтор) може подати лише один проєкт для реалізації у поточному бюджетному періоді. У разі подання декількох проєктів, приймається до розгляду тільки перший, окрім випадку відкликання попереднього проєкту.
5.10. Автор проєкту має право відкликати свій проєкт до закінчення строку встановленого для подання таких проєктів.
5.11. Організатор конкурсу здійснює прийом заявок на членство в експертній групі одночасно із прийомом проєктів. Особи, які бажають бути членами експертної групи, мають право подати організатору конкурсу заявку у строки, що встановлені для подачі проєктів. У заявці зазначається повне прізвище, ім’я, по-батькові, вік, адреса для листування, номер телефону та інша інформація, яка має значення для прийняття рішення про включення до складу експертної групи, зокрема щодо місця роботи, роду діяльності, членства в громадських організаціях тощо. З метою запобігання конфлікту інтересів при виконанні функцій члена експертної групи заявки на членство в експертній групі від авторів проєктів не розглядаються.
5.12. Протягом 5 робочих днів з моменту закінчення строку для подання проєктів організатор конкурсу створює експертну групу та затверджує перелік проєктів, які відповідають вимогам цього Положення.
5.13. Організатор конкурсу формує склад експертної групи на основі поданих заявок. Якщо для формування складу експертної групи відповідно до вимог пункту 4.2 цього Положення не вистачає заявок від кандидатів певної категорії, організатор конкурсу має право на власний розсуд обрати таких членів експертної групи.
5.14. Перше засідання експертної групи скликається секретарем не пізніше 5 робочих днів з моменту затвердження організатором конкурсу переліку проєктів, які відповідають вимогам цього Положення. На цьому засіданні експертна група розглядає кошториси проєктів та встановлює коефіцієнт вартості проєктів відносно запланованого фінансування на їх реалізацію у поточному бюджетному періоді.
5.15. Автори проєктів, які бажають виступити на засіданні експертної групи з презентацією проекту, повинні повідомити про це організатора конкурсу у зручний спосіб не пізніше дня проведення засідання (поштою, телефоном або особисто). Експертна група заслуховує авторів проєктів до початку розгляду кошторису відповідного проєкту.
5.16. Під час розгляду кошторису проєкту експертна група перевіряє його на предмет охоплення всіх видів витрат. Після розгляду кошторису проєкту проводиться окреме голосування експертної групи про подальшу участь цього проєкту у конкурсі. Єдиною підставою для зняття проєкту з конкурсу є неможливість реалізації проєкту за визначені в кошторисі кошти.
5.17. Після розгляду кошторисів проєктів, експертна група встановлює коефіцієнт вартості всіх підтриманих проєктів відносно запланованого фінансування на їх реалізацію у поточному бюджетному періоді, що оформлюється протоколом згідно форми, що надана у Додатку 1.
5.18. У разі, якщо встановлений експертною групою коефіцієнт є меншим або дорівнює 1, реалізації підлягають проєкти, вартість яких загалом не перевищує 100% від вартості всіх підтриманих експертною групою проєктів. Проекти, які підлягають реалізації, визначаються шляхом відкритого голосування членів громади, при цьому на голосування подаються всі проєкти.
5.19. У разі, якщо встановлений експертною групою коефіцієнт складає від 1 до 2 (включно), реалізації підлягають проєкти, вартість яких загалом не перевищує 100% від заплановано фінансування на їх реалізацію у поточному бюджетному періоді. Проекти, які підлягають реалізації, визначаються шляхом рейтингування на підставі відкритого голосування членів громади, при цьому на голосування подаються всі проєкти.
5.20. У разі, якщо встановлений експертною групою коефіцієнт є більшим за 2 реалізації підлягають проєкти, вартість яких загалом не перевищує 100% від заплановано фінансування на їх реалізацію у поточному бюджетному періоді. Проекти, які підлягають реалізації, визначаються шляхом рейтингування на підставі відкритого голосування членів громади, при цьому на голосування подаються проєкти, вартість яких загалом не перевищує 150% від заплановано фінансування на їх реалізацію у поточному бюджетному періоді. Експертна група визначає проєкти, які надаються на голосування членів громади, шляхом голосування по бальній системі оцінювання. Для цього кожний член експертної групи заповнює бланк оцінювання згідно форми, що надана у Додатку 2.
5.21. При оцінюванні проєктів члени експертної групи керуються наступними критеріями:
– цікавість для громади;
– кількість осіб, які отримають позитивний вплив від реалізації проєкту;
– залучення коштів інших джерел або натурального вкладу;
– інноваційність;
– екологічність;
– ефективне співвідношення витрат та результату.
5.22. Всі отриманні бали від членів експертної групи складаються по кожному проєкту окремо та формується рейтинговий список. Проєкти, які очолюють рейтинг за кількістю балів та за накопичувальним підсумком не перевищують 200% від заплановано фінансування на їх реалізацію у поточному бюджетному періоді, подаються на голосування членів громади.
5.23. Оцінювання проєктів за бальною системою може бути перенесено за рішенням експертної групи на наступне засідання.
5.24. Проєкти, які передаються на голосування членів громади визначаються у протоколі експертної групи. Секретар експертної групи передає вказаний протокол організатору конкурсу для розміщення інформації про проєкти на сервісі «Громадський бюджет».
5.25. Голосування членів територіальної громади здійснюється за допомогою інструментів сервісу «Громадський бюджет». Про початок голосування організатор конкурсу розміщує оголошення на офіційному веб-сайті. Строк голосування має становити не менше 21 календарного дня.
5.26. Результати голосування у сервісі «Громадський бюджет» є підставою для прийняття рішення організатором конкурсу про визначення переможців та переліку проєктів, що будуть реалізовані за рахунок коштів громадського бюджету. Переможцем може бути визначений проєкт, який за результатами голосування членів громади набрав не менше 30 голосів.
5.27. Організатор конкурсу забезпечує реалізацію проєктів за кошти громадського бюджету до кінця поточного бюджетного періоду та, у разі необхідності, проводить публічні закупівлі.
5.28. Автор проєкту має право отримувати інформацію про хід реалізації проєкту та, за необхідності, надавати допомогу дорадчого характеру.
5.29. Організатор конкурсу звітує про результати реалізації проєкту шляхом розміщення відповідної інформації на офіційному веб-сайті.
5.30. Після завершення реалізації проєкту організатор конкурсу вживає заходи щодо прийняття на баланс матеріальних та нематеріальних результатів реалізації проєкту, у тому числі тих, що були надані партнерами на умовах співфінансування.
VІ. Вимоги до проєктів
6.1. Проєкт повинен відповідати наступним критеріям:
– назва має відображати зміст проєкту і бути викладеною лаконічно, в межах одного речення;
– має передбачати заходи, які можуть бути здійсненні у межах компетенції організатора конкурсу;
– плановий строк реалізації заходів проєкту повинен бути в межах бюджетного періоду;
– проєкт може стосуватись лише об’єктів загального користування, що належать до комунальної власності територіальної громади;
– доступ до результатів проєкту є загальнодоступним (вільним) та безкоштовним для всіх жителів та гостей громади.
6.2. Не приймається до участі у конкурсі проєкт, який:
– не відповідає критеріям, встановленим у пункті 6.1. цього Положення;
– поданий після закінчення строку, що визначений в оголошенні про початок конкурсу;
– поданий автором, від якого вже надійшов інший проєкт в межах цього конкурсу;
– носить незавершений, фрагментарний характер (виконання одного з елементів вимагатиме в майбутньому виконання подальших елементів);
– є анонімним;
– оформлений з порушенням вимог пунктів 6.3-6.5. цього Положення;
– не містить гарантійних листів від партнерів, у разі якщо проєкт передбачає співфінансування;
– передбачає розробку лише проектної документації;
– не враховую всіх необхідних для реалізації витрат у кошторисі;
– перевищує максимально допустиму суму коштів у кошторисі;
– дублює заходи, що передбачені бюджетними програмами організатора конкурсу на поточний бюджетний період;
– передбачає подальші витрати організатора конкурсу, що не враховані у кошторисі проєкту;
– передбачає збільшення штатної чисельності бюджетної установи та постійного утримання додаткових працівників за рахунок коштів міського бюджету;
– передбачає ремонт, будівництво та реконструкцію приватного або державного майна за рахунок коштів міського бюджету;
– передбачає створення або заміну символіки міста;
– потребує співпраці з організаціями, з якими немає письмового погодження на таку співпрацю;
– спрямований на комерційну, політичну чи виборчу діяльність;
– містить ненормативну лексику, наклепи, образи, заклики до насильства, повалення влади, зміни конституційного ладу України тощо;
– суперечить чинному законодавству України.
6.3. Проєкт оформлюється шляхом заповнення форми згідно Додатку 3.
6.4. Проєкт в паперовому вигляді має містити особистий підпис автору.
6.5. Проєкт, який подається за допомогою електронної пошти, має бути у вигляді якісної кольорової копії оригіналу паперового документу, зробленої шляхом використання фотокопіювальної офісної техніки.
6.6. Проєкти, які подаються на голосування членів територіальної громади, крім персональних даних авторів, розміщуються організатором конкурсу на офіційному веб-сайті. Проєкт не є об’єктом авторських прав.
6.7. Якщо автор планує залучити для реалізації проєкту кошти партнерів, він зазначає про це у формі проєкту та додає до неї гарантійний лист підтримки від кожного з партнерів з повним переліком інформації (форма, обсяг, можливі часові рамки підтримки тощо).
6.8. Автор несе повну відповідальність за належне інформування партнерів свого проєкту про те, що всі матеріальні та нематеріальні результати реалізації проєкту належатимуть територіальній громаді міста Волноваха.
VІІ. Прикінцеві положення
7.1. Організатор конкурсу здійснює постійний моніторинг активності громади у процесі розподілення коштів громадського бюджету та ефективності їх використання. На підставі відомостей моніторингу організатор конкурсу може вносити зміни у порядок проведення конкурсу проєктів.
7.2. З метою систематизації проєктів, відповідальна особа на кожен проєкт заводить інформаційну картку згідно Додатку 4. Організатор конкурсу забезпечує зберігання проєктів, проколів експертної групи, бланків оцінювання протягом 3 років з моменту проведення конкурсу.
Керівник
військово-цивільної адміністрації І.В. Лубінець
Додаток 1
до Положення про громадський бюджет міста Волноваха
ПРОТОКОЛ
визначення коефіцієнту вартості підтриманих проєктів відносно запланованого фінансування на їх реалізацію у
_____________ році
Загальна вартість підтриманих експертною групою проєктів складає
_____________(сума коштів)_________________(показник А).
Відповідно до _____(назва, дата та номер документу)_______________, у _________________ році за рахунок коштів громадського бюджету заплановано фінансування проєктів на суму
_____________(сума коштів)_________________(показник Б).
Коефіцієнт вартості підтриманих проєктів відносно запланованого фінансування на їх реалізацію у _____________ році складає:
А : Б = ____________________
У зв’язку з вищевикладеним, експертна група
ВИРІШИЛА:
1. Визначити суму фінансування проєктів у розмірі, що загалом не перевищує ______(сума коштів: якщо коефіцієнт ⩽ 1 вказується показник А, якщо коефіцієнт >1 вказується показник Б )_________.
Пункт 2 обирається відповідно до показника коефіцієнту:
(якщо коефіцієнт менше або дорівнює 1)
2. Відповідно до пункту 5.18. Положення про громадський бюджет міста Волноваха, подати на голосування членів громади всі підтримані проєкти з метою визначення чи наберуть проєкти мінімально необхідний рівень голосів для їх реалізації.
(якщо коефіцієнт складає від 1 до 2 (включно))
2. Відповідно до пункту 5.19. Положення про громадський бюджет міста Волноваха, подати на голосування членів громади всі підтримані проєкти з метою визначення пріоритетного рейтингу проєктів для реалізації.
(якщо коефіцієнт більше 2)
2. Відповідно до пункту 5.20. Положення про громадський бюджет міста Волноваха, здійснити відбір проєктів, які будуть подані на голосування членів громади, шляхом оцінювання за бальною системою та вартість яких у сумі не перевищує _________ (сума коштів: 200% від показника Б).
Підписи членів експертної групи:
ПІБ ___________________________ | ПІБ ___________________________ |
ПІБ ___________________________ | ПІБ ___________________________ |
ПІБ ___________________________ | ПІБ ___________________________ |
Керівник
військово-цивільної адміністрації І.В. Лубінець
Додаток 2
до Положення про громадський бюджет міста Волноваха
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ
проєктів членом експертної групи
Я, ____________________(ПІБ члена експертної групи)_______________________________,
відповідно до критеріїв, що визначені у пункті 5.21. Положення про громадський бюджет міста Волноваха, надаю наступні оцінки проєктам:
№ | Назва проєкту | Оцінка |
«___»_________20_____ року (підпис)
*Примітки:
1. Оцінка виставляється членом експертної групи шляхом проставляння балу від 1 до 10, де 10 – проєкт повністю відповідає критеріям на думку експерта, а 1 – зовсім не відповідає критеріям.
2. ПІБ, бали, дата та підпис проставляється членом експертної групи власноручно.
Керівник
військово-цивільної адміністрації І.В. Лубінець
Додаток 3
до Положення про громадський бюджет міста Волноваха
ПРОЄКТ
для реалізації за кошти громадського бюджету у _______ році
І. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОЄКТ
1. Назва проєкту*
Назва проєкту – не більше 10 слів |
2. Категорія проекту*
Безпека та громадський порядок | Навколишнє середовище | |||
Благоустрій | Освіта | |||
Вело інфраструктура | Охорона здоров’я | |||
Дорожнє господарство | Соціальний захист | |||
Енергозбереження | Спорт | |||
Комунальне господарство | Телекомунікації, зв’язок та інформаційні технології | |||
Культура та туризм | зазначити, якщо інше |
Адреса, назва установи / закладу, будинку, або інша локація |
3. Локалізація проєкту*
4. Короткий опис проєкту* (не більше 50 слів)
5. Фінансування проєкту*
Фінансування з місцевого бюджету | |
Партнерський вклад | |
Загальний бюджет проєкту |
ІІ. ПОВНИЙ ОПИС ПРОЄКТУ
6. Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проєкту)*
7. Мета проєкту*
8. Пропоноване рішення, щодо розв’язування проблеми і його обґрунтування*
9. Для кого цей проєкт (основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації завдання)
10. План заходів з реалізації проєкту (роботи, послуги, придбання товарів)
11. Ключові показники оцінки результату проєкту:
економічні (наприклад, збільшення надходжень до бюджету, економія ресурсів, тощо), соціальні (наприклад, рівень охоплення дітей фізкультурою та спортом, тощо), екологічні (наприклад, зменшення забруднення навколишнього середовища, тощо), інші показники, які можна використати для оцінки досягнення результатів практичної реалізації проекту. |
12. Очікуваний термін реалізації проєкту*
13. Ризики (перешкоди) у реалізації проєкту, на які слід звернути увагу
14. Приклади (кейси) схожих рішень
ІІІ. БЮДЖЕТ ПРОЄКТУ*
№ | Стаття витрат | Розрахунок (обґрунтування) витрат | Загальна сума витрат, грн. | Джерело фінансування |
IV. ІНФОРМАЦІЯ ПРО АВТОРА ПРОЄКТУ
1. Прізвище, ім’я та по-батькові*
2. Дата народження*
3. Телефон*
+ | 3 | 8 | 0 |
4. Адреса для листування*
5. Електронна пошта
6. Яким чином ви бажаєте отримати повідомлення про прийняття проєкту для участі у конкурсі?*
Вказати поштову або електронну адресу |
ЗГОДА НА ОБРОБКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ*:
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297 – VI я,_____________________________________________________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові повністю власноручно)
_______________________________________________________________________________
даю згоду на обробку моїх персональних даних вказаних у проєкті виключно для участі у конкурсі.
«_____»___________20__ року Власноручний підпис автора
Примітки:
1. Всі поля відмічені «*» обов’язкові для заповнення.
2. У разі якщо авторів проєкту більше ніж один, розділ IV заповнюється щодо кожного автора.
3. За бажанням автору до проєкту можуть додаватися фото, схеми, креслення, що демонструють очікуваний результат проєкту.
Керівник
військово-цивільної адміністрації І.В. Лубінець
Додаток 4
до Положення про громадський бюджет міста Волноваха
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА ПРОЄКТУ
Рік | Назва проєкту | |||
Автор | ПІБ | |||
Дата надходження | дата та номер вхідного документу | Повідомлення про прийняття для участі у конкурсі | дата та номер вихідного документу | |
Повідомлення про невідповідність проєкту | дата та номер вхідного документу | коротко причина невідповідності | ||
Відмітка про відкликання проєкту автором | дата та номер вхідного документу | коротко підстава відкликання | ||
Результат розгляду проєкту експертною групою | дата та номер протоколу | підтримано/не підтримано | ||
Голосування членами громади | виставлено/
не виставлено |
Кількість набраних голосів | ||
Рішення про визнання переможцем | дата та номер розпорядчого документу | Розмір фінансування | ||
Договір
спрямований на реалізацію проєкту |
дата та номер договору | Контрагент | Назва суб’єкта господарювання | |
Звіт про реалізацію проєкту | дата розміщення повідомлення на сайті | короткий опис результату |
Керівник
військово-цивільної адміністрації І.В. Лубінець