УКРАЇНА
ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ МІСТА ВОЛНОВАХА
ВОЛНОВАСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
КЕРІВНИКА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
МІСТА ВОЛНОВАХА
25.02.2021 № 98
Про План заходів щодо наповнення
бюджету Волноваської міської
територіальної громади у 2021 році,
ефективного та раціонального використання
коштів міського бюджету
З метою забезпечення якісного виконання міського бюджету у 2021 році враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами), на виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 27 січня 2021 року № 67/5-21 «Про План заходів щодо наповнення місцевих бюджетів Донецької області у 2021 році, ефективного та раціонального використання коштів місцевих бюджетів усіх рівнів», керуючись Бюджетним кодексом України, статтею 4 Закону України «Про військово-цивільні адміністрації»:
- Затвердити План заходів щодо наповнення бюджету Волноваської міської територіальної громади у 2021 році, ефективного та раціонального використання коштів міського бюджету (далі – План заходів), що додається.
- Керівникам бюджетних установ, головним розпорядникам коштів бюджету Волноваської міської територіальної громади та розпорядникам нижчого рівня забезпечити виконання заходів, затверджених цим розпорядженням.
- Головним розпорядникам коштів бюджету Волноваської міської територіальної громади та розпорядникам нижчого рівня визначити очікувані річні показники залучення додаткових надходжень до міського бюджету та економії бюджетних коштів і надавати їх Фінансовому відділу Військово-цивільної адміністрації міста Волноваха Волноваського району Донецької області щомісяця до 2 числа місяця, наступного за звітним періодом.
- Фінансовому відділу Військово-цивільної адміністрації міста Волноваха Волноваського району Донецької області (Білоусова) узагальнювати інформацію про виконання Плану заходів, щомісяця до 5 числа місяця, наступного за звітним періодом, інформувати Департамент фінансів облдержадміністрації та здійснювати щомісяця моніторинг виконання Плану заходів.
- Координацію роботи з виконання даного розпорядження покласти на Фінансовий відділ (Білоусова), контроль – залишаю за собою.
Керівник
військово-цивільної адміністрації І.В. Лубінець
Додаток
до розпорядження керівника
Військово-цивільної
адміністрації міста Волноваха
25.02.2021 № 98
План заходів
щодо наповнення бюджету Волноваської міської територіальної громади у 2021 році, ефективного та раціонального використання коштів міського бюджету
№ з/п | Зміст заходу | Відповідальні виконавці | Термін виконання |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.
|
Забезпечення надходження у повному обсязі податків, зборів та інших обов’язкових платежів до міського бюджету у 2021 році згідно з вимогами чинного законодавства шляхом: | ||
1.1 | виконання планових показників на 2021 рік, затверджених Військово-цивільною адміністрацією з урахуванням наявної податкової бази та стану соціально-економічного розвитку громади;
здійснення системного моніторингу виконання планових показників надходжень податків, зборів та інших обов’язкових платежів до міського бюджету, аналіз факторів, що впливають на стан виконання показників доходів; |
Фінансовий відділ,
відділ економіки |
Протягом року |
1.2 | ведення обліку надходжень у розрізі платників з метою повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до міського бюджету відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2011 року №106 «Деякі питання ведення обліку податків, зборів, платежів та інших доходів бюджету» (із змінами); | Відділ архітектури та землевпорядкування,
відділ економіки |
Протягом року |
1.3 | дотримання норм підпункту 12.3.7 пункту 13.3 статті 12 Податкового кодексу України при встановленні пільгових ставок місцевих податків та зборів для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців і фізичних осіб або звільнення їх від сплати таких податків та зборів; | Юридичний відділ
|
Протягом року |
1.4 | дотримання термінів надання до Головного управління ДПС у Донецькій області копій рішень про встановлення місцевих податків та/або зборів, а також податкових пільг з їх сплати або про внесення змін до них, а також інформації про нормативну грошову оцінку земель (у разі її проведення); | Відділ архітектури та землевпорядкування,
юридичний відділ |
У терміни, визначені підпунктом 12.3.3 пункту 12.3 статті 12 Податкового кодексу України |
1.5 | подання Головному управлінню ДПС у Донецькій області відомостей, необхідних для розрахунку податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, з визначенням місця розташування об’єкта нерухомого майна станом на перше число відповідного кварталу. | Відділ архітектури та землевпорядкування,
юридичний відділ
|
Щоквартально у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу |
2. | Здійснення моніторингу стану підвищення заробітної плати (зокрема, збільшення її мінімального розміру), аналізу динаміки фонду оплати праці, зокрема по бюджетоутворюючих підприємствах, на підставі даних органів державної статистики, Пенсійного фонду, Державної податкової служби, та впливу змін, внесених до чинного законодавства, на надходження у 2021 році до місцевих бюджетів податку на доходи фізичних осіб з метою виявлення та залучення додаткових резервів збільшення надходжень цього податку | Відділ економіки,
Фінансовий відділ, Волноваське об’єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області |
Протягом року |
3. | Забезпечення збільшення до міського бюджету надходжень податку на доходи фізичних осіб шляхом проведення системної роз’яснювальної роботи з керівниками підприємств, власниками малого та середнього бізнесу щодо необхідності створення нових робочих місць, недопущення фактів «тіньової зайнятості» та випадків порушень законодавства про оплату праці, особливо в частині виплати заробітної плати у розмірі, меншому за встановлений законодавством мінімальний розмір, своєчасного утримання та перерахування до бюджету податку на доходи фізичних осіб. | Юридичний відділ,
відділ економіки, Фінансовий відділ, Волноваське об’єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області |
Протягом року |
4. | Забезпечення з метою розширення бази оподаткування та збільшення надходжень до міського бюджету плати за землю: | ||
4.1 | здійснення заходів щодо своєчасного проведення (оновлення) нормативної грошової оцінки земель у строки, встановлені статтею 18 Закону України «Про оцінку земель»; | Відділ архітектури та землевпорядкування | Протягом року |
4.2 | проведення інвентаризації земель для виявлення таких, що використовуються без правовстановлюючих документів та/або без сплати земельного податку або орендної плати за землю, вжиття заходів щодо їх оформлення землекористувачами відповідно до вимог чинного законодавства України та забезпечення подальшої сплати ними плати за землю; | Відділ архітектури та землевпорядкування | Протягом року |
4.3 | перегляд діючих договорів оренди земельних ділянок щодо відповідності розміру орендної плати вимогам Податкового кодексу України та у разі необхідності укладати додаткові угоди про збільшення розміру орендної плати за землю; | Відділ архітектури та землевпорядкування | Протягом року |
4.4 | розгляд питання щодо припинення права користування земельними ділянками у випадку систематичної несплати земельного податку або орендної плати за землю на підставі даних контролюючих органів. | Відділ архітектури та землевпорядкування | Протягом року |
5. | Забезпечення з метою розширення бази оподаткування та збільшення надходжень інших податків, зборів, платежів до міського бюджету: | ||
5.1 | перегляду ставок місцевих податків і зборів та прийняття розпорядження про встановлення місцевих податків і зборів, а також додаткових пільг з урахуванням норм Податкового кодексу України; | Відділ архітектури та землевпорядкування,
юридичний відділ |
До 15 липня
|
5.2 | ініціювання перед Військово-цивільною адміністрацією питання щодо доцільності надання пільг з податків та зборів (обов’язкових платежів), що зараховуються до міського бюджету, у тому числі з урахуванням положень Закону України «Про державну допомогу суб’єктам господарювання»; | Відділ архітектури та землевпорядкування,
юридичний відділ |
Протягом першого півріччя |
5.3 | дотримання вимог Закону України «Про оренду державного та комунального майна» та інших нормативно-правових актів з питань оренди майна при укладанні та продовженні договорів оренди; | Юридичний відділ | Протягом року |
5.4 | проведення роботи по залученню до оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, всіх платників, які повинні сплачувати зазначений податок, а також по погашенню наявного податкового боргу з цього податку та розгляду питання доцільності підвищення розміру ставок податку; | Відділ архітектури та землевпорядкування,
юридичний відділ |
Протягом року |
5.5 | проведення згідно з чинним законодавством роботи щодо встановлення або зміни розміру частини чистого прибутку, що підлягає зарахуванню до відповідного місцевого бюджету. | Юридичний відділ | До 01 червня |
6. | Здійснення управління бюджетними коштами в межах встановлених бюджетних повноважень із забезпеченням ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, належної організації та координації роботи розпорядників коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів. | Головні розпорядники коштів
|
Протягом року |
7. | Здійснення фінансування видатків загального фонду міського бюджету в межах фактичних надходжень доходів та міжбюджетних трансфертів у першочерговому порядку по захищених видатках, а також по видатках на здійснення заходів щодо запобігання поширенню та боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками, із застосуванням режиму економії та з урахуванням заходів з оптимізації видатків.
У разі виникнення заборгованості із виплати заробітної плати, стипендій, інших соціальних виплат і оплати енергоносіїв комунальних послуг, спрямовувати не менше 90 відсотків наявних коштів загального фонду міського бюджету на їх погашення. |
Фінансовий відділ,
головні розпорядники коштів
|
Протягом року |
8. | Забезпечення, в установленому порядку, внесення змін до міського бюджету з метою спрямування понадпланових надходжень до міського бюджету на забезпечення виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ, оплати комунальних послуг та енергоносіїв. | Головні розпорядники коштів
|
Протягом року |
9. | Спрямування надпланових обсягів власних надходжень бюджетних установ, у першу чергу, на погашення заборгованості з оплати праці, нарахувань на заробітну плату, комунальних послуг та енергоносіїв. У разі відсутності такої заборгованості спрямовувати 50 відсотків коштів на заходи, що здійснюються за рахунок відповідних надходжень, і 50 відсотків коштів – на заходи, необхідні для виконання основних функцій, але не забезпечених коштами загального фонду бюджету за відповідною бюджетною програмою.
У разі відсутності у достатніх обсягах коштів освітньої субвенції з державного бюджету міському бюджету, додатково спрямувати кошти міського бюджету на покриття відповідних витрат. |
Головні розпорядники коштів
|
Протягом року |
10. | Встановлення та здійснення нарахування підвищень до посадових окладів (ставок), надбавок, доплат, допомог, винагород, премій, інших заохочувальних виплат працівникам виключно в межах фонду оплати праці, затвердженого в загальному та спеціальному фондах бюджету, або власних доходів, отриманих від провадження господарської діяльності в межах чинного законодавства, за умови забезпечення у повному обсязі за рахунок бюджетних коштів обов’язкових виплат із заробітної плати працівникам, інших соціальних виплат, та видатків на проведення розрахунків за комунальні послуги та енергоносії всіх бюджетних установ, що належать до сфери управління відповідного розпорядника бюджетних коштів. | Головні розпорядники коштів
|
Протягом року |
11. | Розроблення, затвердження та здійснення заходів з енергозбереження із забезпеченням зменшення витрат на оплату комунальних послуг та енергоносіїв (із визначенням показників результативності цих заходів у натуральних та вартісних показниках). | Головні розпорядники коштів
|
Протягом року |
12. | Не допускати збільшення чисельності працівників підпорядкованих органів та установ (крім перерозподілу штатної чисельності в межах одного типу закладів та головного розпорядника бюджетних коштів, не допускаючи збільшення загальної чисельності, крім збільшення чисельності працівників у разі покладення на підпорядкований орган згідно із законодавством додаткових функцій, передачі такому органу повноважень інших органів та інших випадків, передбачених законодавством) | Головні розпорядники коштів
|
Протягом року |
13. | Забезпечити розробку та затвердження заходів з енергозбереження із забезпеченням зменшення витрат на оплату комунальних послуг та енергоносіїв (із визначенням показників результативності цих заходів у натуральних та вартісних показниках) | Головні розпорядники коштів
|
Протягом року |
14. | Розроблення та затвердження заходів з погашення кредиторської заборгованості за рахунок коштів загального та спеціального фондів бюджету, зменшення обсягу дебіторської заборгованості; здійснення претензійно-позовної роботи з постачальниками товарів/надавачами послуг/виконавцями робіт за умови не виконання ними договірних зобов’язань. | Головні розпорядники коштів
|
Протягом року |
15. | Проведення роз’яснювальної роботи з розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з питань неухильного дотримання фінансово-бюджетної дисципліни та запобігання порушенням, що призводять до втрат фінансових ресурсів | Головні розпорядники коштів
|
Протягом року |
16. | Заслуховування на нарадах головних розпорядників бюджетних коштів питань щодо дотримання фінансово-бюджетної дисципліни (у разі необхідності) | Головні розпорядники коштів
|
Протягом року |
17. | Недопущення здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, та здійснення відповідних платежів, крім випадків, передбачених пунктом 151 постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених проти епідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2» (із змінами) | Головні розпорядники коштів
|
Протягом року |
18. | Забезпечення прозорості, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі | Головні розпорядники коштів | Протягом року |
19. | Забезпечення дотримання суворої фінансово-бюджетної дисципліни та запобігання порушенням, що призводять до втрат фінансових ресурсів. | Головні розпорядники коштів | Протягом року |
20. | Встановити жорсткий контроль за економним, ефективним та цільовим використанням бюджетних коштів. | Головні розпорядники коштів | Протягом року |
Керівник
військово-цивільної адміністрації І.В.Лубінець