УКРАЇНА
ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ МІСТА ВОЛНОВАХА
ВОЛНОВАСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
КЕРІВНИКА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
МІСТА ВОЛНОВАХА
27.07.2020 № 298
Про створення постійно діючої інвентаризаційної комісії
військово-цивільної адміністрації м.Волноваха
З метою забезпечення повноти та достовірності відображення даних, відповідно нормативних документів, що регулюють проведення інвентаризації та складання річної фінансової звітності, керуючись Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Положенням про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 р. № 879, Порядком подання фінансової звітності, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 р. № 419, Законом України «Про військово-цивільні адміністрації»:
1. Створити постійно діючу інвентаризаційну комісію військово-цивільної адміністрації м.Волноваха та затвердити її склад (додаток 1).
2. Координація виконання розпорядження покладається на заступника керівника з організаційних та соціальних питань (Капран).
3. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Керівник
військово-цивільної адміністрації І.В.Лубінець
Додаток 1
до розпорядження керівника військово-цивільної адміністрації м. Волноваха
27.07.2020 № 298
СКЛАД
постійно діючої інвентаризаційної комісії
військово-цивільної адміністрації м.Волноваха
Голова комісії: | ||
Капран
Ігор Михайлович |
– заступник керівника з організаційних та соціальних питань; | |
Члени комісії: | ||
Близнюк
Ольга Володимирівна |
– начальник юридичного відділу; | |
Іващенко
Тетяна Михайлівна |
– начальник відділу обліку та звітності – головний бухгалтер; | |
Тітов
Павло Сергійович |
– провідний спеціаліст відділу з питань житлово-комунального господарства; | |
Неделько
Тетяна Семенівна |
– провідний спеціаліст відділу обліку та звітності; |
Керівник
військово-цивільної адміністрації І.В. Лубінець
Ознайомлені:
Капран І.М.
Близнюк О.В.
Іващенко Т.М.
Тітов П.С.
Неделько Т.С.