УКРАЇНА
ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ МІСТА ВОЛНОВАХА
ВОЛНОВАСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
КЕРІВНИКА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
МІСТА ВОЛНОВАХА
06.01.2021 № 3
Про утворення Фінансового відділу Військово-цивільної адміністрації
міста Волноваха Волноваського району Донецької області
З метою реалізації державної бюджетної політики на території Волноваської міської територіальної громади, відповідно до Бюджетного кодексу України, керуючись частиною 1 статті 87 Цивільного кодексу України, пунктом 21 частини 1 статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», статтею 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в України», абзацом 4 частини 1 статті 1, частиною 12 статті 3, пунктом 5 частини 1 статті 4 Закону України «Про військово-цивільні адміністрації»:
1. Утворити Фінансовий відділ Військово-цивільної адміністрації міста Волноваха Волноваського району Донецької області у статусі юридичної особи публічного права.
2. Затвердити Положення про Фінансовий відділ Військово-цивільної адміністрації міста Волноваха Волноваського району Донецької області згідно додатку.
3. Визначити наступну інформацію про Фінансовий відділ Військово-цивільної адміністрації міста Волноваха Волноваського району Донецької області для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:
3.1. повне найменування юридичної особи – ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ МІСТА ВОЛНОВАХА ВОЛНОВАСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ;
3.2. скорочене найменування юридичної особи – ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ;
3.3. організаційно-правова форма – орган державної влади;
3.4. місцезнаходження юридичної особи – 85700, Донецька область, Волноваський район, місто Волноваха, вулиця Центральна, будинок 88;
3.5. вид економічної діяльності – 84.11 Державне управління загального характеру.
4. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Керівник
військово-цивільної адміністрації І. В. Лубінець
Додаток до розпорядження керівника
військово-цивільної адміністрації м. Волноваха
06.01.2021 № 3
ПОЛОЖЕННЯ
про Фінансовий відділ
Військово-цивільної адміністрації міста Волноваха
Волноваського району Донецької області
1. Загальні положення
Фінансовий відділ Військово-цивільної адміністрації міста Волноваха Волноваського району Донецької області (далі – Фінансовий відділ) є структурним підрозділом Військово-цивільної адміністрації міста Волноваха Волноваського району Донецької області (далі – військово-цивільна адміністрація м. Волноваха), є підзвітним та підконтрольним керівнику військово-цивільної адміністрації.
У своїй діяльності Фінансовий відділ керується Конституцією України, законами України, Бюджетним кодексом України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, наказами Міністерства фінансів України, наказами та інструкціями Державної казначейської служби України, розпорядженнями керівника Донецької обласної військово-цивільної адміністрації, розпорядженнями керівника військово-цивільної адміністрації м. Волноваха, а також цим Положенням.
Фінансовий відділ є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби України, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки та штампи.
2. Основними завданнями Фінансового відділу є:
– забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території Волноваської міської територіальної громади (далі – міської територіальної громади);
– складання розрахунків до проєкту бюджету міської територіальної громади і подання на розгляд керівнику військово-цивільної адміністрації м. Волноваха;
– підготовка пропозицій щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку міської територіальної громади на відповідний бюджетний період;
– розроблення пропозицій з удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат;
– здійснення контролю за дотриманням бюджетного законодавства на кожній стадії бюджетного процесу щодо місцевих бюджетів;
– здійснення загальної організації та управління виконанням місцевого бюджету, координація в межах своєї компетенції діяльності учасників бюджетного процесу з питань формування та виконання бюджету;
– розробка проєктів розпоряджень керівника військово-цивільної адміністрації м. Волноваха;
– погодження проєктів розпоряджень, розроблених іншими відділами військово-цивільної адміністрації м. Волноваха, внесення зауважень або доповнень до них в межах своєї компетенції.
3. Фінансовий відділ відповідно до покладених на нього завдань:
– визначає доходи, видатки бюджету міської територіальної громади та розміри міжбюджетних трансфертів іншим місцевим бюджетам;
– приймає участь в аналізі показників розвитку економіки міської територіальної громади;
– організовує роботу, пов’язану із складанням проєкту бюджету міської територіальної громади, визначає порядок і терміни надання структурними підрозділами військово-цивільної адміністрації м. Волноваха матеріалів для підготовки проєкту бюджету міської територіальної громади;
– розробляє і доводить до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів;
– визначає порядок та терміни розроблення бюджетних запитів головними розпорядниками бюджетних коштів;
– проводить на будь-якому етапі складання і розгляду проєкту бюджету міської територіальної громади аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, щодо його відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів;
– на основі результатів аналізу приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозиції проєкту бюджету міської територіальної громади перед поданням його на розгляд керівнику військово-цивільної адміністрації м. Волноваха;
– аналізує контрольні показники Міністерства фінансів України і, у разі потреби, надає Департаменту фінансів Донецької обласної державної адміністрації, обласної військово-цивільної адміністрації м. Волноваха пропозиції або зауваження щодо їх коригування;
– на підставі контрольних показників Міністерства фінансів України готує на розгляд керівнику військово-цивільної адміністрації м. Волноваха проєкт бюджету міської територіальної громади на відповідний рік і необхідні до нього матеріали;
– забезпечує фінансування заходів, передбачених бюджетом міської територіальної громади, приймає рішення щодо перерозподілу бюджетних призначень у межах затверджених річних показників, проводить в установленому порядку взаємні розрахунки з державним та обласним бюджетом;
– складає розпис доходів і видатків бюджету міської територіальної громади;
– забезпечує виконання розпису доходів і видатків бюджету міської територіальної громади;
– затверджує паспорти бюджетних програм та зміни до них;
– доводить до головних розпорядників лімітні довідки про граничні обсяги затверджених асигнувань;
– у межах своєї компетенції перевіряє правильність складання і затвердження зведених кошторисів головних розпорядників, планів асигнувань загального фонду міського бюджету, планів спеціального фонду;
– забезпечує протягом бюджетного періоду відповідність розпису міської територіальної громади встановленим бюджетним призначенням;
– здійснює в процесі виконання бюджету в межах своїх повноважень, встановлених діючим законодавством, прогнозування та аналіз доходів зведеного місцевого бюджету;
– готує та подає керівнику військово-цивільної адміністрації м. Волноваха офіційні висновки про перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду бюджету міської територіальної громади для прийняття рішення про внесення змін до бюджету;
– забезпечує складання звіту про виконання зведеного бюджету міської територіальної громади;
– подає керівнику військово-цивільної адміністрації м. Волноваха квартальні та річний звіти про виконання бюджету міської територіальної громади;
– готує пропозиції про об’єднання на договірних засадах коштів бюджету міської територіальної громади та інших місцевих бюджетів для виконання спільних проєктів або для спільного фінансування комунальних підприємств, установ та організацій, вирішення інших питань, що стосуються спільних інтересів територіальних громад та подає їх на розгляд керівнику військово-цивільної адміністрації м. Волноваха;
– забезпечує доступність інформації про бюджет міської територіальної громади на відповідний бюджетний період та зміни до нього, звіт про виконання бюджету міської територіальної громади;
– здійснює в установленому порядку фінансування видатків з бюджету міської територіальної громади;
– погоджує висновки та подання контролюючих органів щодо повернення помилково чи надміру зарахованих коштів з міського бюджету;
– вносить пропозиції щодо удосконалення мережі і штатів бюджетних установ;
– приймає участь у роботі комісій військово-цивільної адміністрації м. Волноваха;
– розробляє бюджетний запит по Фінансовому відділу та проєкт кошторису;
– приймає бюджетні зобов’язання в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом на утримання Фінансового відділу;
– розглядає у межах своєї компетенції звернення громадян, підприємств, установ і організацій;
– забезпечує, відповідно до діючого законодавства, доступність інформації, що знаходиться у володінні Фінансового управління, крім випадків, встановлених законом (таємна інформація, для службового використання та ін.);
– здійснює інші функції, пов’язані з управлінням коштами бюджету міської територіальної громади.
4. Фінансовий відділ має право:
– одержувати в установленому законодавством порядку від інших виконавчих органів, структурних підрозділів військово-цивільної адміністрації м. Волноваха, територіальних органів Державної казначейської служби України, Державної податкової служби України, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб документи, матеріали та інформацію з питань, що виникають під час складання, розгляду, затвердження і виконання бюджету та звітування про його виконання;
– в установленому порядку та у межах своєї компетенції застосовувати заходи впливу до розпорядників і одержувачів бюджетних коштів за вчинені ними правопорушення бюджетного законодавства;
– залучати спеціалістів інших відділів військово-цивільної адміністрації м. Волноваха, підприємств, організацій та установ (за погодженням з їхніми керівниками) до розгляду питань, що належать до компетенції Фінансового відділу;
– скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції;
– здійснювати контроль за використанням коштів міського бюджету за всіма напрямками і видами витрат бюджетних установ, на підприємствах, в установах, організаціях, які отримують кошти з місцевого бюджету (незалежно від форм власності), а також отримувати необхідні пояснення, довідки і відомості, що виникають у процесі здійснення контролю;
– інші права, передбачені чинним законодавством України.
5. Керівництво Фінансового відділу
Фінансовий відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади керівником військово-цивільної адміністрації м. Волноваха відповідно до Закону України «Про військово-цивільні адміністрації».
Начальник Фінансового відділу:
– здійснює керівництво діяльністю Фінансового відділу, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в Фінансовому відділі;
– подає на затвердження керівнику військово-цивільної адміністрації м. Волноваха проєкти кошторису та штатного розпису Фінансового відділу в межах фонду оплати праці його працівників;
– вживає заходів щодо вдосконалення організації та підвищення ефективності роботи Фінансового відділу;
– подає на розгляд керівника військово-цивільної адміністрації м. Волноваха зміни до Положення про Фінансовий відділ;
– затверджує посадові інструкції працівників Фінансового відділу та розподіляє обов’язки між ними;
– планує роботу Фінансового відділу;
– звітує перед керівником військово-цивільної адміністрації м. Волноваха про виконання покладених на Фінансовий відділ завдань та затверджених планів роботи;
– затверджує розпис доходів і видатків міського бюджету на рік;
– забезпечує відповідність розпису міського бюджету встановленим бюджетним призначенням;
– візує проєкти розпоряджень керівника військово-цивільної адміністрації м. Волноваха, розроблені Фінансовим відділом, та погоджує проєкти розпорядчих актів, які розроблені іншими структурними підрозділами військово-цивільної адміністрації м. Волноваха в межах своєї компетенції;
– видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням;
– приймає на роботу та звільняє з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників Фінансового відділу, які не є посадовими особами місцевого самоврядування;
– представляє інтереси Фінансового відділу у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами військово-цивільної адміністрації м. Волноваха, з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями;
– розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису доходів і видатків на утримання Фінансового відділу;
– скликає в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції;
– здійснює інші повноваження, визначені чинним законодавством для фінансових органів.
6. Матеріально-фінансова основа діяльності
Фінансовий відділ утримується за рахунок коштів бюджету міської територіальної громади. Фонд оплати праці, кошторис на утримання, структуру та штатний розпис Фінансового відділу затверджує керівник військово-цивільної адміністрації м. Волноваха.
Порядок витрачання коштів визначається діючим законодавством.
Майно формується за рахунок коштів загального та спеціального фонду кошторису доходів і видатків Фінансового відділу і використовується згідно з діючим законодавством.
Фінансовий відділ є неприбутковою установою.
7. Заключні положення
Накази начальника Фінансового відділу, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, можуть бути скасовані керівником військово-цивільної адміністрації м. Волноваха.
Зміни до цього Положення затверджуються розпорядженням керівника військово-цивільної адміністрації м. Волноваха.
Реорганізація Фінансового відділу здійснюється за рішенням керівника військово-цивільної адміністрації м. Волноваха.
Ліквідація Фінансового відділу здійснюється за рішенням керівника військово-цивільної адміністрації м. Волноваха або у зв’язку із припиненням діяльності військово-цивільної адміністрації м. Волноваха в порядку, передбаченому чинним законодавством України.
Керівник
військово-цивільної адміністрації І. В. Лубінець