Україна
Волноваська міська рада
Волноваського району Донецької області
Виконавчий комітет
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
від 06.06.2018 № ______
Про затвердження Положення про порядок загальної міської електронної реєстрації дітей для влаштування у комунальні заклади дошкільної освіти м. Волноваха
З метою забезпечення відкритості та прозорості процедури влаштування дітей у комунальні заклади дошкільної освіти м. Волноваха, відповідно до статей 18, 19 Закону України «Про дошкільну освіту», статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації», керуючись підпунктом 1 пункту «а» статті 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити Положення про порядок загальної міської електронної реєстрації дітей для влаштування у комунальні заклади дошкільної освіти м. Волноваха (додається).
2. Завідувачам комунальних закладів дошкільної освіти здійснювати зарахування дітей у заклади дошкільної освіти відповідно електронної черги.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на начальника відділу по роботі з молоддю, культури, спорту і соціального захисту населення (О.П. Більдій).
Заступник міського голови І.С. Ісміханов
Додаток
до рішення виконкому
від ___.06.2018 № ____
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ПОРЯДОК ЗАГАЛЬНОЇ МІСЬКОЇ ЕЛЕКТРОННОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ДІТЕЙ ДЛЯ ВЛАШТУВАННЯ У КОМУНАЛЬНІ ЗАКЛАДИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ М. ВОЛНОВАХА
1. Загальні положення
1.1. Положення про порядок загальної міської електронної реєстрації дітей для влаштування у комунальні заклади дошкільної освіти м. Волноваха (в подальшому Положення) розроблене відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про дошкільну освіту», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних» та визначає порядок електронної реєстрації дітей для влаштування їх у комунальні заклади дошкільної освіти міста Волноваха.
1.2.У Положенні наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
Реєстр – єдина комп’ютерна база даних, яка містить інформацію про комунальні заклади дошкільної освіти міста Волноваха, дітей, які потребують забезпечення місцями в закладах дошкільної освіти.
Адміністратор – уповноважена особа відповідного комунального закладу дошкільної освіти, яка здійснює розгляд поданих у Реєстр заяв, надає консультаційну допомогу батькам або особам які їх замінюють, забезпечує збереження та захист інформації.
Адміністратор вищого рівня – уповноважена посадова особа міської ради, яка здійснює контроль за функціонуванням Реєстру та координує роботу Адміністраторів.
Респондент – особа (батьки або особи, які їх замінюють), яка внесла інформацію про дитину до Реєстру та отримала реєстраційний номер.
Заява – електронний документ, який складається респондентом (реєстратором) з метою внесення інформації у електронний реєстр;
Реєстраційний номер – номер, який автоматично встановлюється програмою «Електронна реєстрація в дошкільні навчальні заклади».
1.3. Загальна міська електронна реєстрація дітей для влаштування у комунальні заклади дошкільної освіти (в подальшому ЗДО) здійснюється з метою:
– забезпечення публічного доступу до інформації про ЗДО, що є у комунальній власності територіальної громади міста Волновахи;
– запровадження єдиного підходу щодо прийому дітей у комунальні ЗДО м. Волноваха;
– здійснення обліку дітей, які потребують забезпечення місцями в заклади дошкільної освіти м. Волноваха.
1.4. Адміністратор вищого рівня призначається згідно розпорядження міського голови.
1.5. Особа, яка здійснює функції Адміністратора, визначається завідуючим відповідного комунального закладу дошкільної освіти.
2. Порядок внесення до Реєстру інформації про дітей, які будуть відвідувати ЗДО
2.1. Наявність в Реєстрі інформації про дітей, які потребують забезпечення місцями в ЗДО, є обов’язковою умовою зарахування дитини до комунального закладу дошкільної освіти.
2.2. Внесення до Реєстру інформації про дітей здійснюється на веб-сайті reg.isuo.org батьками або особами, які їх замінюють. У разі відсутності у них доступу до мережі Інтернет (за зверненням батьків або осіб, що їх замінюють) заяву заповнює Адміністратор на підставі інформації наданої батьками або особами, які їх замінюють.
2.3. При поданні заяви Респондент автоматично надає згоду на обробку персональних даних.
2.4. Для реєстрації дитини в Реєстрі респондентом має бути надана наступна інформація (обов’язково українською мовою):
а) про дитину:
– прізвище, ім’я, по-батькові;
– повна дата народження;
– адреса проживання;
– серія та номер свідоцтва про народження, дата видачі свідоцтва;
б) про законних представників:
– прізвище, ім’я, по батькові батька та матері, або осіб, що їх замінюють;
– адреса реєстрації місця проживання;
– контактні дані (телефон, електронна адреса).
в) дошкільний навчальний заклад, який обрали батьки або особи, які їх замінюють, для здобуття дитиною дошкільної освіти;
г) бажаний рік зарахування;
д) інформація про пільги (за наявності).
2.5. Після успішної реєстрації кожній заяві автоматично присвоюється реєстраційний номер і їй присвоюється статус «Нова».
2.6. Одночасне подання заяв в декілька ЗДО щодо влаштування однієї дитини забороняється.
2.7. Протягом 10 робочих днів з дня подачі заяви батьки або особи, які їх замінюють, повинні підтвердити інформаю особисто, надавши для огляду Адміністратору обраного ЗДО оригінал (або нотаріально завірену копію):
2.7.1. свідоцтва про народження дитини;
2.7.2. документів, що підтверджують наявність пільг (за наявності).
Підтвердження інформації особисто не потребується, якщо батьки або особи, які їх замінюють, при заповненні заяви у Реєстрі завантажать скановані копії оригіналів (або нотаріального завірених копій) документів передбачених у пунктах 2.7.1-2.7.2.
2.8. Після перевірки даних Адміністратором, заява пропускається у Реєстр, їй присвоюється статус «Прийнята». Нумерація черги проводиться програмою автоматично відповідно до дати та часу створення заяви.
2.9. Якщо після того, як заява отримала статус «Прийнята», у Респондента виникла необхідність внести зміни до відомостей поданих у заяві (щодо місця проживання, ім’я, контактних даних, наявності пільг тощо), Респондент звертається до Адміністратора обраного ЗДО із письмовим зверненням, де зазначаються підстави внесення змін та додаються документи, що їх підтверджують. Адміністратор не пізніше двох робочих днів з дня надходження звернення Респондента вносить відповідні зміни до відомостей у заяві.
2.10. Адміністратор має право відхилити заяву у наступних випадках:
2.10.1. Батьками або особами, які їх замінюють, внесено до Реєстру неповні або неправдиві відомості, що передбачені п. 2.4 цього Положення;
2.10.2. Батьками або особами, які їх замінюють, не підтверджено інформацію, що внесена до Реєстру відповідно до вимог п. 2.7. цього Положення;
2.10.3. У бажаному році зарахування, вказаному у заяві, обраний ЗДО не комплектує відповідну вікову групу.
2.11. Респондент має право звернутися до Адміністратора за інформацією про наявність вільних місць та рух черги.
2.12. Респондент має право самостійно відхилити заяву через систему реєстрації на сайті reg.isuo.org, у такому разі Адміністратор не відповідає за збереження даних цієї заяви і відновленню вона не підлягає. Респондент самостійно відповідає за збереження логіну і паролю для доступу до кабінету керування власними заявами.
2.13. При потребі змінити бажаний рік зарахування Респондент на особистому прийомі подає письмове звернення Адміністратору відповідного ЗДО. У зверненні зазначається номер заяви у Реєстрі, бажаний рік зарахування, відомості про дитину, також до звернення додаються копії документів, що підтверджують статус законного представника дитини. Адміністратор ЗДО після розгляду звернення вносить відповідні зміни до заяви у Реєстрі. Зміна бажаного року зарахування не впливає на рух заяви у черзі та не змінює реєстраційний номер заяви.
2.14. При потребі змінити бажаний комунальний ЗДО Респондент на особистому прийомі подає письмове звернення Адміністратору ЗДО, до якого була подана початкова заява. У зверненні зазначається номер заяви у Реєстрі, бажаний комунальний ЗДО, відомості про дитину, також до звернення додаються копії документів, що підтверджують статус законного представника дитини. Адміністратор ЗДО протягом двох робочих днів передає письмове звернення на розгляд Адміністратора вищого рівня. Адміністратор вищого рівня після розгляду письмового звернення щодо зміни бажаного ЗДО, вносить відповідні зміни до заяви у Реєстрі. Зміна бажаного комунального ЗДО не змінює реєстраційний номер заяви. Зміна Адміністратором вищого рівня бажаного ЗДО здійснюється не пізніше трьох робочих днів з моменту отримання від Адміністратора письмового звернення Респондента.
2.15. Письмові звернення Респондентів щодо зміни відомостей у заяві, бажаного року зарахування або ЗДО не розглядаються, якщо у зверненні не зазначено реєстраційний номер заяви та не підтверджено статус законного представника дитини.
2.16. Письмове звернення Респондента щодо зміни бажаного ЗДО не розглядається, якщо воно подано після 1 червня року зарахування дитини у ЗДО. У такому випадку Респондент:
2.16.1. має право залишитися у черзі на зарахування у ЗДО, який обрано початково;
2.16.2. самостійно відхилити подану заяву та здійснити нову реєстрацію у електронній черзі у бажаний ЗДО (без збереження місця у черзі).
3. Пільги на влаштування дітей у заклад дошкільної освіти
3.1. Пільги на влаштування дітей у комунальні заклади дошкільної освіти м. Волноваха, у тому числі відповідно до пунктів 3.5-3.6 цього Положення, надаються, якщо це передбачено діючим законодавством України.
3.2. У разі відміни пільги для певної категорії осіб, відповідна пільга на влаштування дітей у комунальній заклади дошкільної освіти м. Волноваха не надається з моменту набрання чинності нормативно-правовим актом, що відміняє пільгу. У цьому випадку заява Респондента, що втратив пільгу, переноситься Адміністратором до загальної черги відповідно до дати та часу реєстрації заяви.
3.3. У разі втрати пільги до моменту зарахування дитини до ДЗО Респондент повинен письмово повідомити про це Адміністратора протягом 1 місяця з моменту втрати пільги. У цьому випадку заява Респондента, що втратив пільгу, переноситься Адміністратором до загальної черги відповідно до дати та часу реєстрації заяви. Виявлення факту неповідомлення Респондентом про втрату пільги має наслідком скасування заяви.
3.4. У разі надання пільги категоріям осіб, які не передбачені у пунктах 3.5-3.6. цього Положення, пільга на влаштування дітей у комунальні заклади дошкільної освіти м. Волноваха може надаватися не раніше моменту набрання чинності нормативно-правовим актом, що передбачає надання відповідної пільги. Для того, щоб скористатися пільгою, Респондент, який раніше зареєстрував заяву без пільги, звертається до Адміністратора обраного ЗДО із письмовим зверненням у порядку передбаченому п. 2.9. цього Положення. Після внесення Адміністратором відповідних змін щодо пільги, заява Респондента, що отримав пільгу, переноситься до пільгової черги відповідно до дати та часу реєстрації заяви.
3.5. У разі, якщо Респондент отримав право на пільгу після реєстрації заяви в Реєстрі, він має право звернутися до Адміністратора обраного ЗДО із письмовим зверненням у порядку передбаченому п. 2.9. цього Положення. Після внесення Адміністратором відповідних змін щодо пільги, заява Респондента, що отримав пільгу, переноситься до пільгової черги відповідно до дати та часу реєстрації заяви.
3.6. Позачергове право на влаштування дітей у комунальний ЗДО м. Волноваха мають особи, які віднесені до 1, 2, 3 категорії осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Позачергове обов’язкове забезпечення місцями у комунальних ЗДО м. Волноваха мають право діти, яким встановлено інвалідність, пов’язану з Чорнобильською катастрофою.
3.7. Першочергове право на влаштування дітей у комунальний ЗДО м. Волноваха мають наступні категорії:
– військовослужбовці за місцем проживання їх сімей;
– військовослужбовці Національної гвардії України за місцем проживання їх сімей;
– військовослужбовці Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України за місцем проживання їх сімей;
– військовослужбовці військової прокуратури за місцем проживання їх сімей;
– військовослужбовці Служби безпеки України, у тому числі такі, яких звільнено зі служби за віком, через хворобу або за вислугою років.
4. Прийом дітей у заклад дошкільної освіти
4.1. У період комплектації груп (липень-серпень поточного року) Адміністратор відповідного ЗДО формує направлення на зарахування відповідно до черговості заявок в електронній черзі з урахуванням відповідності віку дитини віковій групі та дати і часу подання заяви, пільгам передбаченим законодавством та цим Положенням. Закінчення комплектації груп на поточний рік здійснюється не пізніше 1 вересня поточного року.
4.2. Адміністратор письмово інформує керівника ЗДО про видачу направлення.
4.3. Адміністратор інформує батьків дитини або осіб, що їх замінюють про формування направлення на зарахування телекомунікаційними засобами зв’язку, які вказані у заяві зареєстрованій у Реєстрі (мобільний телефон, електронна пошта).
4.4. Батьки або особи, які їх замінюють протягом 15 робочих днів з моменту формування направлення на зарахування до ЗДО зобов’язані особисто отримати направлення у відповідному ЗДО, підготувати необхідні документи для зарахування дитини до ЗДО відповідно до вимог діючих нормативно-правових актів та подати їх до ЗДО. У разі зарахування дитини за пільговою чергою до ЗДО надаються також документи, що підтверджують наявність пільги.
4.5. У разі порушення вимог встановлених у пункті 4.4 цього Положення Адміністратор направляє письмове повідомлення на адресу Респондента, яка вказана у заяві, про порушення ним вимог Положення та у разі відсутності протягом 15 робочих днів зворотного зв’язку, визнає направлення таким, що втратило чинність, а заяві в Реєстрі присвоюється статус «Відмінено допуск», а статус «Допущено до зарахування» встановлюється заявнику, наступному в черзі.
4.6. У разі наявності вільних місць прийом дітей здійснюється упродовж календарного року відповідно до черговості заявок в електронній черзі з урахуванням відповідності віку дитини віковій групі та дати і часу подання заяви, пільгам передбаченим законодавством та цим Положенням. Порядок зарахування дітей на вільні місця протягом календарного року здійснюється відповідно до положень пунктів 4.2-4.5 цього Положення.
4.7. Керівники ЗДО несуть персональну відповідальність за достовірність інформації щодо фактичної кількості дітей, комплектування вікових груп та рух дітей у черзі протягом навчального року.
5. Забезпечення доступу до Реєстру
5.1. Доступ до всіх персональних даних Респондентів має лише Адміністратор вищого рівня та Адміністратори, які використовують персональні дані виключно в межах виконання своїх повноважень та несуть відповідальність за збереження та захист персональних даних заявників згідно чинного законодавства України.
5.2. Публічний доступ до Реєстру розміщений на веб-сайті reg.isuo.org
6. Контроль за дотриманням вимог Положення
6.1. Контроль за здійсненням комплектації груп покладається на керівників закладів дошкільної освіти.
6.2. Контроль за дотриманням Положення комунальними ЗДО покладається на відділ по роботі з молоддю, культури, спорту і соціального захист населення виконавчого комітету Волноваської міської ради.
7. Прикінцеві положення
7.1. Внесення відомостей до Реєстру (зміни, виключення) та доступ до інформації офіційного сайту reg.isuo.оrg здійснюється на безоплатній основі.
7.2. Особи, винні в порушенні порядку внесення інформації до Реєстру та порядку прийому дітей до ЗДО, несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.
Заступник міського голови І.С. Ісміханов