Україна
Волноваська міська рада
Волноваського району Донецької області
Виконавчий комітет
Р І Ш Е Н Н Я
від 18.12.2017 № 163
Про затвердження посадової інструкції
У зв’язку з кадровими змінами, керуючись ст..ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконком міської ради
ВИРІШИВ:
1.Затвердити посадову інструкцію начальника відділу – державного реєстратора відділу державної реєстрації та реєстрації місця проживання фізичних осіб виконавчого комітету Волноваської міської ради Жигуна Вадима Петровича.
2. Посадовій особі міської ради в своїй роботі керуватися посадовою інструкцією.
Заступник міського голови І.С. Ісміханов
ЗАТВЕРДЖЕНО:
рішення виконавчого комітету
Волноваської міської ради
від 18.12. 2017 № 163
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
начальника відділу – державного реєстратора відділу державної реєстрації та реєстрації місця проживання фізичних осіб виконавчого комітету Волноваської міської ради
Жигуна Вадима Петровича
1. Загальні положення
1.1.Начальник відділу – державний реєстратор відділу державної реєстрації та реєстрації місця проживання фізичних осіб виконавчого комітету Волноваської міської ради (далі – начальник) призначається на посаду і звільняється з посади на підставі розпорядження міського голови на конкурсній основі, або за іншою процедурою, передбаченою законодавством України.
1.2.Начальник є підзвітним і підконтрольним міській раді, виконавчому комітету міської ради, міському голові і підпорядкованим безпосередньо міському голові та заступнику міського голови по виконавчій роботі.
1.3.На посаду начальника призначається особа, яка є громадянином України та має вищу освіту за спеціальністю правознавство, вільно володіє державною мовою, стаж роботи за фахом на державній службі на посаді не нижче провідного спеціаліста не менше трьох років, або стаж роботи в інших сферах управління не менше чотирьох років.
1.4.У своїй діяльності начальник керується Конституцією України, Законами України «Про державну службу», «Про засади запобігання та протидії корупції», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства юстиції України та Міністерства внутрішніх справ, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням про відділ та іншими нормативно-правовими актами. В питаннях процедури державної реєстрації враховує рекомендації Міністерства юстиції України, а в питаннях реєстрації місця проживання фізичних осіб рекомендації Міністерства внутрішніх справ та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері реєстрації фізичних осіб.
1.5.Начальник повинен знати Конституцію України, Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державну службу», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади запобігання та протидії корупції», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, інструкцію з діловодства Волноваської міської ради, правила внутрішнього трудового розпорядку, правила ділового етикету, правила охорони праці та протипожежної безпеки, основні програми роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.
1.6. Під час тимчасової відсутності начальника його посадові обов’язки виконує провідний спеціаліст відділу.
2. Завдання, обов’язки та повноваження
2.1.Основними обов’язками начальника є:
2.1.1.дотримання етики поведінки державного службовця, сумлінне виконання службових обов’язків, постійне вдосконалення організації своєї роботи та підвищення професійної та ділової кваліфікації, не допущення у своїй діяльності порушення прав громадян та юридичних осіб, гарантованих Конституцією України та законами України;
2.1.2.представлення відділу у відносинах із територіальними органами міністерств та іншими органами виконавчої влади, місцевими державними адміністраціями, структурними підрозділами органів місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності з питань, що стосуються сфери діяльності;
2.1.3.несення персональної відповідальності перед міською радою, виконавчим комітетом міської ради, міським головою та заступником міського голови по виконавчій роботі за організацію та результати діяльності відділу;
2.1.4.звітування перед міською радою, виконавчим комітетом міської ради, міським головою та заступником міського голови по виконавчій роботі щодо покладених на відділ завдань та планів роботи відділу;
2.1.5.організація роботи відділу;
2.1.6.визначення міри відповідальності спеціалістів за невиконання, або неналежне виконання своїх посадових обов’язків за погодженням з головою міської ради та заступником голови міської ради по виконавчій роботі;
2.1.7.видача та підписання у межах компетенції відділу доручень та наказів організаційно-розпорядчого характеру, здійснення контролю за їх виконанням. Підписання документів, здійснення повноважень згідно розпоряджень міського голови, заступника міського голови по виконавчій роботі та отриманих доручень;
2.1.8.внесення на розгляд керівництва пропозицій щодо заохочення та преміювання. Погодження службових відряджень та надання відпусток;
2.1.9.внесення на розгляд міській раді, виконавчому комітету міської ради, міському голові та заступнику міського голови по виконавчій роботі пропозицій, щодо формування та реалізації місцевої та державної політики у сферах реєстрації;
2.1.10.організація та здійснення контролю за діловодством у відділі;
2.1.11.внесення пропозицій голові міської ради та заступнику голови міської ради по виконавчій роботі щодо організації, структури та штатного розпису відділу для затвердження;
2.1.12.забезпечення дотримання спеціалістами відділу правил охорони праці, техніки безпеки, правил внутрішнього трудового розпорядку, відповідно до колективного договору;
2.1.13.забезпечення виконання відділом Конституції та законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, наказів та доручень Міністерства юстиції України, Головного територіального управління юстиції у Донецькій області, Міністерства внутрішніх справ, Державної міграційної служби України, актів міської ради;
2.1.14.вжиття в межах компетенції заходів, щодо підвищення ефективності роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, реєстрації місця проживання фізичних осіб.
2.1.15.здійснення інших обов’язків, передбачених законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, заступника міського голови по виконавчій роботі та цим Положенням.
2.2. Начальник також виконує наступні завдання:
2.2.1.здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно
відповідно до закону, а саме:
– встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема: відповідність обов’язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення у випадках, передбачених законом; відповідність повноважень особи, яка подає документи для державної реєстрації прав; відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі прав, відомостям, що містяться у поданих документах; наявність обтяжень прав на нерухоме майно; наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або відповідний правочин пов’язує можливість виникнення, переходу, припинення речового права, що підлягає державній реєстрації;
– перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмові в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення;
– під час проведення державної реєстрації прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, запитує від органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили оформлення та/або реєстрацію прав, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для такої реєстрації, у разі відсутності доступу до відповідних інформаційних систем та /або у разі, якщо відповідні документи не були подані заявником;
– під час проведення державної реєстрації прав на земельні ділянки використовує відомості Державного земельного кадастру шляхом безпосереднього доступу до нього у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;
– відкриває та/або закриває розділ у Державному реєстрі прав, вносить до нього записи про речові права на нерухоме майно та їх обтяження про об’єкти та суб’єктів таких прав;
– присвоює за допомогою Державного реєстру прав реєстраційний номер об’єкту нерухомого майна під час проведення державної реєстрації прав;
– виготовляє електронні копії документів та розміщує їх у реєстраційній справі в електронній формі у відповідному розділі Державного реєстру прав (у разі якщо такі копії не були виготовлені під час прийняття документів у сфері державної реєстрації прав);
– формує документи за результатами розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав;
– забезпечує передачу реєстраційних справ, відповідно до порядку встановленому Міністерством юстиції України, суб’єкту державної реєстрації прав, що здійснює їх ведення, формування та зберігання;
– забезпечує ведення облікових справ;
– приймає та видає документи, пов’язані з проведенням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, взяттям на облік безхазяйного нерухомого майна, наданням інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
2.2.2. здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців відповідно до закону, а саме:
– приймає та перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів, відмови у державній реєстрації;
– проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру;
– веде Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та надає відомості з нього;
– забезпечує передачу реєстраційних справ відповідно до порядку встановленому Міністерством юстиції України, суб’єкту державної реєстрації прав, що здійснює їх ведення, формування та зберігання;
– приймає та видає документи, пов’язані з проведенням державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
2.2.3. здійснює реєстрацію місця проживання фізичних осіб, а саме:
– забезпечує формування та ведення Реєстру територіальних громад;
– проводить реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно – територіальної одиниці;
– вживає заходи щодо забезпечення передачі інформації та/або внесення в установленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.
3. Права
3.1.Начальник має право:
3.1.1. брати участь у розгляді питань, що стосуються сфери діяльності відділу та приймати в межах своїх повноважень відповідні рішення;
3.1.2. одержувати безкоштовно в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб з питань державної реєстрації;
3.1.3. вносити на розгляд керівництву пропозиції, щодо усунення суперечностей між актами законодавства та заповнення прогалин у ньому, шляхів удосконалення роботи органів реєстрації;
3.1.4. за дорученням керівництва брати участь у роботі семінарів, нарад з питань , віднесених до його компетенції;
3.1.5. на оплату праці залежно від рангу, якій йому присвоєно, якості, досвіду та стажу роботи;
3.1.6. на повагу особистої гідності, справедливе і шанобливе ставлення до себе з боку керівництва, співробітників і громадян;
3.1.7. на здорові, безпечні та належні для високопродуктивної роботи умови праці;
3.1.8. на соціальний і правовий захист відповідно до його статусу;
3.1.9. захищати свої законні права та інтереси, в тому числі у судовому порядку.
4. Відповідальність
4.1. Начальник несе персональну відповідальність за невиконання покладених на нього завдань.
4.2. За порушення законодавства у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та реєстрації місця проживання фізичних осіб державні реєстратори несуть дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність у порядку, встановленому законом.
4.3 Шкода, завдана начальником під час здійснення функцій державного реєстратора, фізичній чи юридичній особі підлягає відшкодуванню на підставі рішення суду, що набрало законної сили, у порядку, встановленому законом.
4.4. За порушення трудової та виконавчої дисципліни, вимог нормативно- правових актив з охорони праці притягується до відповідальності, згідно з чинним законодавством.
З інструкцією ознайомлений та копію отримав
«____»_____________2017 В.П.Жигун
З правилами техніки безпеки та охорони праці ознайомлений
«____»_____________2017 В.П.Жигун
Заступник міського голови І.С. Ісміханов