Україна
Волноваська міська рада
Волноваського району Донецької області
Виконавчий комітет
Р І Ш Е Н Н Я
від 12.07.2017 № 97
Про затвердження посадових інструкцій
У зв’язку з кадровими змінами, керуючись ст..ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконком міської ради
ВИРІШИВ:
1.Затвердити посадові інструкціі посадових осіб виконкому міської ради начальника відділу житлово- комунального господарства, торгівлі та побутового обслуговування населення Кобзаря Дмитра Павловича, провідних спеціалістів відділу житлово-комунального господарства, торгівлі та побутового обслуговування населення Корніченко Тетяни Миколаївни та Степанова Юрія Олександровича;
2. Посадовим особа виконкому міської ради в своїй роботі керуватися посадовою інструкцією.
3. Вважати таким, що посадові інструкції начальника відділу житлово- комунального господарства, торгівлі та побутового обслуговування населення , яка була затверджена рішенням виконкому від 11.09.2013№112 та провідного спеціаліста відділу житлово-комунального господарства господарства, торгівлі та побутового обслуговування населення, яка була затверджена рішенням виконкому від 04.12.2013 № 161, втратили чинність.
Секретар ради Т.Є. Гукай
Затверджено:
рішення виконкому
Волноваської міської ради
від 12.07.2017 № 97
Посадова інструкція
начальника відділу житлово-комунального
господарства, торгівлі та побутового обслуговування населення
Кобзар Дмитра Павловича
І. Загальна частина
1.1. Начальник відділу житлово-комунального господарства, торгівлі та побутового обслуговування населення (далі – начальник відділу) здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність перед Волноваським міським головою за виконання покладених на відділ завдань.
1.2. Начальник відділу призначається на посаду міським головою шляхом конкурсного відбору, або за іншою процедурою, передбаченою КабінетомМіністрів України.
1.3. На посаду начальника відділу призначаються громадяни України, які не досягли граничного віку перебування на державній службі, мають повну вищу освіту відповідного професійного спрямування та стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах не менше 3 років, або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах економіки не менше 5 років.
1.4. Начальник відділу безпосередньо підпорядковується заступнику міського голови з виконавчої роботи, а також міському голові.
1.5. Начальник відділу у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Кабінету Міністрів України та іншими нормативно-правовими актами діючого законодавства України, правилами ділового етикету та іншими документами, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування.
1.6. Начальник відділу повинен знати Конституцію України, закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування в Україні», Кодекс законів про працю в Україні, інші нормативно-правові акти, що регулюють розвиток відповідних сфер управління, основи державного управління, методу контролю рішень та доручень, основи політики держави, форми та методи роботи з засобами масової інформації, правил ділового етикету, правила поведінки державного службовця, правила та норми охорони праці та протипожежного захисту, основи роботи на комп’ютері.
I I. ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ’ЯЗКИ
2.1. Здійснює керівництво відділом, розробляє основні напрямки діяльності, визначає шляхи форми та методи вирішення питань, що входять до компетенції відділу.
2.2. Розподіляє обов’язки між працівниками відділу і здійснює контроль за їх виконанням.
2.3. Організує практичне виконання основних завдань, функцій і планів роботи відділу, забезпечує дотримання правил внутрішнього розпорядку працівниками відділу.
2.4. Інформує працівників відділу про:
2.5. питання, що розглядаються на сесіях міської ради, засіданнях виконкому, нарадах, організує їх виконання;
2.6. організаційно-розпорядчі рішення та зміни у нормативно-правових документах.
2.7. Розробляє та впроваджує корегувальні дії у разі виникнення невідповідностей.
2.8. Забезпечує виконання покладених на відділ завдань, щодо реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства, торгівлі та побутового обслуговування населення.
2.9. Визначає ступінь відповідальності працівників відділу, готує пропозиції щодо призначення на посади та звільнення з посад працівників відділу згідно з чинним законодавством. У разі відсутності працівників відділу організовує виконання покладених на них завдань.
2.10.Аналізує стан житлово-комунального господарства, торгівлі та побутового обслуговування населення міста та готує пропозицій до проекту місцевого бюджету щодо фінансування місцевих програм розвитку відповідних галузей економіки.
2.11.Забезпечує додержання підприємствами, установами та організаціями міста, що надають житлово-комунальні послуги, вимог нормативно-правових актів з питань житлово-комунального господарства.
2.12.Бере участь у реалізації розробці проектів програм соціально-економічного розвитку міста.
12.13.Координує роботу житлово-комунальних підприємств, пов’язану з наданням населенню міста житлово-комунальних послуг.
2.14.Забезпечує в межах своїх повноважень додержання вимог нормативно-правових актів з питань житлово-комунального господарства.
2.15.Забезпечує згідно із законодавством реформування житлово-комунального господарства міста відповідно до державної і місцевої програм на засадах прозорості та гласності.
2.16.Готує пропозиції про залучення на договірних засадах підприємств, установ і організацій до участі в розвитку житлово-комунального господарства.
2.17.Розробляє заходи та пропозиції щодо раціонального забезпечення об’єктів соціально-культурного призначення паливом, електроенергією та іншими енергоносіями, аналізує ефективність їх використання.
2.18.Здійснює, відповідно до законодавства, координацію роботи з державними контролюючими та наглядовими органами; організовує виконання заходів щодо виконання приписів цих органів.
2.19.Бере участь у розробленні та використанні місцевих екологічних програм і вносить пропозиції стосовно розроблення регіональних та державних екологічних програм.
2.20.Проводить моніторинг стану реалізації державних, галузевих та місцевих програм розвитку житлово-комунального господарства, а також дебіторсько-кредиторської заборгованості підприємств, що надають житлово-комунальні послуги.
2.21.Організовує розроблення та здійснення заходів, спрямованих на забезпечення сталої роботи житлово-комунального господарства міста в осінньо-зимовий період, а також ліквідацію наслідків стихійного лиха, аварій і катастроф, у разі їх виникнення.
2.22.Організовує роботу по забезпеченню закладів соцкультпобуту та дитячих садків, які знаходяться в комунальній власності міста, а також населення паливом, електроенергією та іншими енергоносіями, водозабезпеченням.
2.23. Здійснює відповідно до законодавства контроль за додержанням правил комунального обслуговування та благоустрою, станом експлуатації та утримання житлового фонду і об’єктів комунального господарства.
2.24.Здійснює контроль за забезпеченням утримання в належному стані кладовищ, інших місць поховання та їх охорони.
2.25.Здійснює контроль ефективності використання енергоносіїв та сплати за їх використання в комунальних закладах міста.
2.26.Вживає заходів до поліпшення роботи підприємств з енергозбереження і оснащення об’єктів житлово-комунального господарства і наявного житлового і соціального фонду міста засобами обліку та регулювання споживання води і теплової енергії відповідно до завдань державних та регіональних програм.
2.27.Сприяє реалізації інвестиційної політики у реконструкції і капітального ремонту об’єктів житлово-комунального господарства.
2.28.Бере участь у реалізації державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища, екологічної безпеки, санітарного стану населених пунктів міської ради, якості питної води, поліпшення технічного і технологічного стану систем тепло, –водопостачання та водовідведення, запобігання підтопленню населених пунктів, ліквідації його наслідків.
2.29.Сприяє формуванню та розвитку комунальної служби міста.
2.30.Розглядає в установленому порядку у межах своєї компетенції звернення громадян, підприємств, установ і організацій та вживає відповідних заходів для вирішення порушених ними питань.
2.31.Контролює підготовку та подання в установленому порядку статистичної звітності відповідно до законодавства.
2.32.Здійснює відповідно до законодавства контроль за додержанням правил комунального обслуговування та благоустрою, станом експлуатації та утримання жилого фонду і об’єктів комунального господарства.
2.33.Складає протоколи про виявлені під час проведення перевірок адміністративні правопорушення.
2.34.Проводить інформаційно – роз’яснювальну роботу в межах своєї компетенції через засоби масової інформації.
2.35.Здійснює планування роботи відділу та контролює його виконання.
2.36. Виносить на розгляд виконкому та сесії міської ради питання щодо завдань у сфері житлово-комунального господарства.
2.37.Забезпечує роботу з ведення діловодства відділу.
2.38.Виконує функції уповноваженого з якості відповідно до Політики в області якості міської ради.
2.39.Виконує функції внутрішнього аудитора з якості відповідно до Політики в області якості міської ради.
2.40.Надає методичну та практичну допомогу підприємствам житлово-комунального господарства.
2.41.Контролює стан трудової та виконавчої дисципліни у відділі.
ІІІ. ПРАВА
3. Начальник відділу має право:
3.1.представляти виконком та міську раду в інших управлінських структурах з питань, що належать до його компетенції;
3.2.в установленому порядку запитувати та отримувати від державних органів влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, підприємств, установ, організацій різних форм власності, політичних партій, громадських та релігійних організацій необхідні статистичні та оперативні дані, звіти з питань, що стосуються діяльності відділу;
3.3здійснювати перевірку стану дотримання Конституції України, актів законодавства України комунальними підприємствами та їх посадовими особами згідно з чинним законодавством; вносити до різних інстанцій пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу;
3.4.вживати заходів щодо своєчасного розгляду звернень громадян; залучати фахівців інших структурних підрозділів виконкому, комунальних підприємств та організацій за згодою їх керівників для розгляду питань, що належать до його компетенції;
3.5.розробляти та погоджувати проекти рішень виконкому та міської ради, розпоряджень міського голови;
3.6.підписувати у межах своєї компетенції довідки перевірок.
3.7. Начальник відділу в установленому порядку одержує від інших структурних підрозділів Волноваської міської ради, підприємств, установ і організацій усіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
IV. Відповідальність.
4.1. Несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань відповідно до „Положення про відділ”.
4.2.Начальник відділу житлово-комунального господарства, торгівлі та побутового обслуговування населення несе відповідальність за неякісне або несвоєчасне виконання посадових завдань, обов’язків, або надання послуг,бездіяльність або невикористання наданих йому прав, порушення норм етики поведінки посадової особи місцевого самоврядування, та обмежень, передбачених законодавством.
4.3. За порушення трудової та виконавчої дисципліни, вимог нормативно- правових актив з охорони праці притягується до відповідальності, згідно з чинним законодавством.
Секретар ради Т.Є. Гукай
З інструкцією ознайомлений та копію отримав
«_____»_____________ 2013 Д.П.Кобзар
З правилами техніки безпеки та охорони праці ознайомлена:
„_____”______________ Д.П. Кобзар
Секретар ради Т.Є. Гукай
Затверджено:
рішення виконкому
Волноваської міської ради
від 12.07.2017 №
Посадова інструкція
провідного спеціаліста відділу житлово-комунального
господарства, торгівлі та побутового обслуговування населення
Корніченко Тетяни Миколаївни
І. Загальна частина.
1.1. Провідний спеціаліст відділу житлово-комунального господарства, торгівлі та побутового обслуговування населення (далі – провідний спеціаліст) призначається на посаду на конкурсній основі, або за іншою процедурою, передбаченою Законом України „Про службу в органах місцевого самоврядування в Україні”, та є посадовою особою місцевого самоврядування.
1.2. На посаду провідного спеціаліста призначаються громадяни України, які не досягли граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування, мають повну вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста за фахом, без вимог до стажу роботи.
1.3. Провідний спеціаліст безпосередньо підпорядковується начальнику відділу. Здійснює координацію та методичне керівництво одним з напрямків роботи відділу. У разі відсутності начальника відділу виконує його обов’язки.
1.4. В своїй роботі провідний спеціаліст керується Конституцією України, законами України, постановами Кабінету Міністрів України та іншими нормативно-правовими актами діючого законодавства України, правилами ділового етикету та іншими документами, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування.
1.5. Провідний спеціаліст повинен знати Конституцію України, закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування в Україні», Кодекс законів про працю в Україні, акти законодавства, нормативні документи, що стосуються питань відділу, правила ділового етикету, основи роботи на комп’ютері.
II. ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ’ЯЗКИ
2.1. Бере участь у розробленні та організації виконання програм соціально – економічного розвитку міста в галузях: транспорт та зв’язок, енергозбереження, використання вторинних ресурсів, торговельного та побутового обслуговування населення.
2.2. Здійснює разом із відповідними державними органами контроль за дотриманням підприємствами торгівлі всіх форм власності норм і правил торгівлі.
2.3. Надає методичну, консультаційну і організаційну допомогу підприємствам торгівлі та побутового обслуговування населення всіх форм власності з питань застосування правил торгівлі та побутового обслуговування населення і з інших питань, що належать до його компетенції.
2.4. Бере участь у здійснені заходів щодо координації закупівель товарів (робіт та послуг) за рахунок державних коштів і коштів місцевого бюджету. Виконує функції члена тендерного комітету, утвореного при виконкомі міської ради.
2.5. Здійснює контроль за дотриманням законодавства щодо державних закупівель.
2.6. Здійснює координацію діяльності та надає методологічну допомогу підприємствам, зайнятим у галузі надання транспортних послуг населенню. Організовує їх роботу відповідно до чинного законодавства.
2.7. Складає протоколі про виявлені під час проведення перевірок адміністративні правопорушення.
2.8. Бере участь у розробленні проектів нормативних та організаційно-методичних документів.
2.9. Організовує взаємодію міської ради з місцевими підрозділами і організаціями транспорту та зв’язку всіх форм власності, а також діяльністю організацій, що займаються торгівлею, побутовим обслуговуванням населення, ритуальними послугами.
2.10. Розглядає звернення громадян, листи та заяви підприємств, юридичних осіб з питань, що належать до його посадових функцій.
2.11. Виконує функції внутрішнього аудитора з якості відповідно до Політики в області якості міської ради.
2.12. Виконує доручення керівництва, готує доповідні записки, проекти розпоряджень та рішень з питань, що стосуються його компетенції.
2.13. Здійснює облік об’єктів комунальної власності і забезпечує контроль за ефективністю використання їх майна, його збереження.
2.14. Розробляє заходи та пропозиції щодо раціонального забезпечення об’єктів соціально-культурного призначення паливом, електроенергією та іншими енергоносіями, аналізує ефективність їх використання.
2.15. Здійснює контроль ефективності використання енергоносіїв та сплати за їх використання в комунальних закладах міста.
2.16. Вживає заходів до поліпшення роботи підприємств з енергозбереження і оснащення об’єктів житлово-комунального господарства і наявного житлового і соціального фонду міста засобами обліку та регулювання споживання води і теплової енергії відповідно до завдань державних та регіональних програм.
2.17. Організовує розроблення та впровадження енергоефективних заходів в комунальних закладах міста.
2.18. Бере участь у підготовці та реалізації інвестиційних програм, що стосуються його компетенції.
2.19. Сприяє реалізації інвестиційної політики у реконструкції і капітального ремонту об’єктів житлово-комунального господарства.
2.20. Аналізує стан житлово-комунального господарства, торгівлі та побутового обслуговування населення міста та готує пропозиції до проекту місцевого бюджету щодо фінансування місцевих програм розвитку відповідних галузей економіки.
2.21. Бере участь у розробленні та використанні місцевих екологічних програм і вносить пропозиції стосовно розроблення регіональних та державних екологічних програм.
2.22. Бере участь у реалізації державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища, екологічної безпеки, санітарного стану населених пунктів міської ради, якості питної води, поліпшення технічного і технологічного стану систем тепло, –водопостачання та водовідведення, запобігання підтопленню населених пунктів, ліквідації його наслідків.
2.23. Розміщує та оновлює набір даних на офіційному веб-сайті міської ради або на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних.
III. ПРАВА
3. Провідний спеціаліст має право:
3.1. Представляти інтереси виконкому та міської ради в інших органах виконавчої влади з питань, що належать до його компетенції.
3.2. Брати участь у контролі (перевірці) дотримання підприємствами, установами та організаціями різних форм власності законодавства, що стосується їх діяльності.
3.3. Вносити міському голові пропозиції щодо вдосконалення роботи свого відділу.
3.4. Провідний спеціаліст в установленому порядку одержує від інших структурних підрозділів Волноваської міської ради, підприємств, установ і організацій усіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
3.5. Розробляти та погоджувати проекти рішень виконкому та міської ради, розпоряджень міського голови.
IV. Відповідальність
4.1. Провідний спеціаліст несе відповідальність за неякісне або несвоєчасне виконання посадових завдань, обов’язків, або надання послуг, бездіяльність або невикористання наданих йому прав, порушення норм етики поведінки посадової особи місцевого самоврядування, та обмежень, передбачених законодавством.
4.2. За порушення трудової та виконавчої дисципліни, вимог нормативно-правових актив з охорони праці притягується до відповідальності, згідно з чинним законодавством.
Секретар ради Т.Є. Гукай
З інструкцією ознайомлена та копію отримала
«_____»_____________ 2017 Т.М. Корніченко
З правилами техніки безпеки та охорони праці ознайомлена:
„_____”______________ Т.М. Корніченко
Секретар ради Т.Є.Гукай
Затверджено:
рішення виконкому
Волноваської міської ради
від 12.07.2017 №
Посадова інструкція
провідного спеціаліста відділу житлово-комунального
господарства, торгівлі та побутового обслуговування населення
Cтепанова Юрія Олександровича
І. Загальна частина.
1.1. Провідний спеціаліст відділу житлово-комунального господарства, торгівлі та побутового обслуговування населення (далі – провідний спеціаліст) призначається на посаду на конкурсній основі, або за іншою процедурою, передбаченою Законом України „Про службу в органах місцевого самоврядування в Україні”, та є посадовою особою місцевого самоврядування.
1.2. На посаду провідного спеціаліста призначаються громадяни України, які не досягли граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування, мають повну вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста за фахом, без вимог до стажу роботи.
1.3. Провідний спеціаліст безпосередньо підпорядковується начальнику відділу. Здійснює координацію та методичне керівництво одним з напрямків роботи відділу. У разі відсутності начальника відділу виконує його обов’язки.
1.4. В своїй роботі провідний спеціаліст керується Конституцією України, законами України, постановами Кабінету Міністрів України та іншими нормативно-правовими актами діючого законодавства України, правилами ділового етикету та іншими документами, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування.
1.5. Провідний спеціаліст повинен знати Конституцію України, закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування в Україні», Кодекс законів про працю в Україні, акти законодавства, нормативні документи, що стосуються питань відділу, правила ділового етикету, основи роботи на комп’ютері.
II. ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ’ЯЗКИ
2.1. Бере участь у розробленні та організації виконання програм соціально – економічного розвитку міста в галузях: транспорт та зв’язок, енергозбереження, використання вторинних ресурсів, торговельного та побутового обслуговування населення.
2.2. Аналізує діяльність підприємств торгівлі та побутового обслуговування населення.
2.3. Бере участь в організації і проведенні ярмарків, аукціонів для закупівлі та продажу товарів на міському рівні.
2.4. Здійснює разом із відповідними державними органами контроль за дотриманням підприємствами торгівлі всіх форм власності норм і правил торгівлі.
2.5. Здійснює координацію діяльності та надає методологічну допомогу підприємствам, зайнятим у галузі надання транспортних послуг населенню. Організовує їх роботу відповідно до чинного законодавства.
2.6. Складає протоколи про виявлені під час проведення перевірок адміністративні правопорушення.
2.7. Бере участь у розробленні проектів нормативних та організаційно-методичних документів.
2.8. Організовує взаємодію міської ради з місцевими підрозділами і організаціями транспорту та зв’язку всіх форм власності, а також діяльністю організацій, що займаються торгівлею, побутовим обслуговуванням населення, ритуальними послугами.
2.9. Розглядає звернення громадян, листи та заяви підприємств, юридичних осіб з питань, що належать до його посадових функцій.
2.10. Виконує функції внутрішнього аудитора з якості відповідно до Політики в області якості міської ради.
2.11. Виконує доручення керівництва, готує доповідні записки, проекти розпоряджень та рішень з питань, що стосуються його компетенції.
2.12. Здійснює облік об’єктів комунальної власності і забезпечує контроль за ефективністю використання їх майна, його збереження.
2.13. Розробляє заходи та пропозиції щодо раціонального забезпечення об’єктів соціально-культурного призначення паливом, електроенергією та іншими енергоносіями, аналізує ефективність їх використання.
2.14. Відповідає за пожежну безпеку та охорону праці у міській раді.
2.15. Організовує розроблення та впровадження енергоефективних заходів в комунальних закладах міста.
2.16. Забезпечує додержання підприємствами, установами та організаціями міста, що надають житлово-комунальні послуги, вимог нормативно-правових актів з питань житлово-комунального господарства.
2.17. Координує роботу житлово-комунальних підприємств, пов’язану з наданням населенню міста житлово-комунальних послуг.
2.18. Організовує розроблення та здійснення заходів, спрямованих на забезпечення сталої роботи житлово-комунального господарства міста в осінньо-зимовий період, а також ліквідацію наслідків стихійного лиха, аварій і катастроф, у разі їх виникнення.
2.19. Організовує роботу по забезпеченню закладів соцкультпобуту та дитячих садків, які знаходяться в комунальній власності міста, а також населення паливом, електроенергією та іншими енергоносіями, водозабезпеченням.
2.20. Здійснює відповідно до законодавства контроль за додержанням правил комунального обслуговування та благоустрою, станом експлуатації та утримання житлового фонду і об’єктів комунального господарства.
2.21. Координує роботу, пов’язану з забезпеченням утримання в належному стані кладовищ, інших місць поховання та їх охорони.
2.22. Здійснює контроль ефективності використання енергоносіїв та сплати за їх використання в комунальних закладах міста.
2.23. Вживає заходів до поліпшення роботи підприємств з енергозбереження і оснащення об’єктів житлово-комунального господарства і наявного житлового і соціального фонду міста засобами обліку та регулювання споживання води і теплової енергії відповідно до завдань державних та регіональних програм.
2.24. Здійснює відповідно до законодавства координує роботу, пов’язану з додержанням правил комунального обслуговування та благоустрою, станом експлуатації та утримання жилого фонду і об’єктів комунального господарства.
2.25. Бере участь у підготовці та реалізації інвестиційних програм, що стосуються його компетенції.
2.26. Бере участь у розробленні та використанні місцевих екологічних програм і вносить пропозиції стосовно розроблення регіональних та державних екологічних програм.
2.27. Бере участь у реалізації державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища, екологічної безпеки, санітарного стану населених пунктів міської ради, якості питної води, поліпшення технічного і технологічного стану систем тепло, –водопостачання та водовідведення, запобігання підтопленню населених пунктів, ліквідації його наслідків.
III. ПРАВА
3. Провідний спеціаліст має право:
3.1. Представляти інтереси виконкому та міської ради в інших органах виконавчої влади з питань, що належать до його компетенції.
3.2. Брати участь у контролі (перевірці) дотримання підприємствами, установами та організаціями різних форм власності законодавства, що стосується їх діяльності.
3.3. Вносити міському голові пропозиції щодо вдосконалення роботи свого відділу.
3.4. Провідний спеціаліст в установленому порядку одержує від інших структурних підрозділів Волноваської міської ради, підприємств, установ і організацій усіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
3.5. Розробляти та погоджувати проекти рішень виконкому та міської ради, розпоряджень міського голови.
IV. Відповідальність
4.1. Провідний спеціаліст несе відповідальність за неякісне або несвоєчасне виконання посадових завдань, обов’язків, або надання послуг, бездільність або невикористання наданих йому прав, порушення норм етики поведінки посадової особи місцевого самоврядування, та обмежень, передбачених законодавством.
4.2. За порушення трудової та виконавчої дисципліни, вимог нормативно-правових актив з охорони праці притягується до відповідальності, згідно з чинним законодавством.
Секретар ради Т.Є. Гукай
З інструкцією ознайомлен та копію отримав
«_____»_____________ 2017 Ю.О.Степанов
З правилами техніки безпеки та охорони праці ознайомлен:
„_____”______________ Ю.О.Степанов
Секретар ради Т.Є.Гукай