Скачати Регламент роботи виконавчого комітету Волноваської міської ради (.doc)
Україна
Волноваська міська рада
Волноваського району Донецької області
Виконавчий комітет
РІШЕННЯ
Від 15.05.2013 №
Про затвердження регламенту роботи виконкому Волноваської міської ради
На підставі Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком міської ради
ВИРІШИВ:
- Затвердити регламент роботи виконкому Волноваської міської ради ( згідно додатку).
- Виконкому, його відділам і підрозділам додержуватися вимог даного регламенту.
- Рішення виконкому від 01.12.2010 року № 202 «Про затвердження регламенту роботи виконкому Волноваської міської ради» вважати таким, що втратило чинність.
Міський голова С.В. Демченко
Додаток
до рішення виконкому
від 15.05.2013. №___
РЕГЛАМЕНТ
роботи виконавчого комітету Волноваської міської ради
1. Загальні положення
1.1. Виконавчий комітет міської ради, його відділи утворюються міською радою.
1.2. Виконавчий комітет підконтрольний та підзвітний міській раді, а з питань здійснення делегованих йому повноважень органів виконавчої влади підконтрольний відповідним органам виконавчої влади.
1.3. Дотримання даного регламенту обов’язкове для всіх членів виконавчого комітету, працівників його відділів та підрозділів.
1.4. Вся документація виконавчого комітету, його відділів ведеться українською мовою, але з урахуванням вимог ст.ст.7,11,12,20,24 Закону України «Про засади державної мовної політики» .
2. Структура і порядок організації виконавчого комітету міської ради
2.1. Виконавчий комітет міської ради утворюється міською радою на термін її повноважень, після закінчення повноважень ради виконавчий комітет здійснює свої повноваження до формування нового складу виконавчого комітету.
2.2. Кількісний склад виконавчого комітету визначається міською радою, персональний – затверджується радою за пропозицією міського голови.
2.3. Виконавчий комітет утворюється у складі міського голови, заступника міського голови по виконавчій роботі , секретаря міської ради, начальників відділів, інших осіб.
2.4. Очолює виконавчий комітет міський голова.
2.5. Особи, які входять до складу виконавчого комітету, крім тих, хто працює на постійній основі, на час засідання виконавчого комітету звільнюються від виконання виробничих та службових обов’язків.
2.6. На осіб, які входять до складу виконавчого комітету ради і працюють на постійній основі, поширюються обмеження сумісності, їх діяльності з іншою діяльністю, встановлені законодавством.
2.7. До складу виконкому міської ради не можуть входити депутати міської ради, крім секретаря ради.
2.8. Основною формою роботи виконкому є засідання. Засідання виконавчого комітету міської ради проводяться, як правило, щомісяця у першу середу.
2.9.Засідання виконкому скликаються міським головою, а в випадку його відсутності або якщо він не може виконувати свої функції – заступником міського голови по виконавчій роботі. Засідання є правомочними, якщо в них прийняли участь більше половини від загального складу виконкому.
2.10. Організацією роботи по підготовці засідань виконкому здійснює секретар ради.
2.11. Проект порядку денного засідання виконкому включає:
- питання з квартального плану;
- питання, розгляд яких витікає з законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України та інших підзаконних актів;
- питання, які передбачені Главою 2 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
2.12. Проекти рішень, що плануються розглянути на черговому засіданні, готуються відділами, їх посадовими особами відповідно до посадових інструкцій та положень про ці відділи, у межах повноважень, що визначені Главою 2 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
2.13. Рішення виконкому приймаються відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів виконкому. У разі рівного розподілу голосів, голос головуючого є вирішальним.
3. Планування роботи
3.1. Робота виконкому здійснюється відповідно до річного плану роботи. На основі річного плану розробляється і затверджується на засіданні виконкому квартальний план
3.2. Формування планів роботи здійснюється заступником міського голови і секретарем ради за пропозиціями відділів.
3.3. Плани роботи виконкому повинні передбачати заходи, спрямовані на реалізацію державної, регіональної політики, виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, вищих органів місцевого самоврядування та виконавчої влади, державної і регіональної програм соціально – економічного розвитку, здійснення інших наданих законами повноважень.
3.4. Квартальний план роботи повинен включати:
- перелік актуальних питань, пов’язаних з реалізацією заходів соціально –економічного розвитку міста, функціонуванням галузей господарського комплексу та розв’язанням проблем соціальної сфери, поліпшенням діяльності відділів, їх взаємодією з підприємствами, організаціями та закладами міста, що потребують розгляду на засіданнях виконавчого комітету, нарадах при міському голові та вжиття додаткових заходів до вирішення;
- перелік основних організаційно-масових заходів, проведення яких здійснюється виконкомом або з його участю;
- про підбиття підсумків діяльності виконкому за відповідний період з визначенням основних напрямків подальшої роботи;
- про роботу відділів з виконання Законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, органів місцевого самоврядування вищого рівня, рішень сесії та виконавчого комітету, розпоряджень міського голови.
Заплановані питання щодо роботи підприємств, організацій та закладів, що знаходяться в комунальній власності міськради, повинні, як правило, передбачати проведення комплексної або цільової перевірки стану справ на місцях.
3.6. Робота відділів проводиться за квартальними планами.
3.7. Контроль за виконанням планів роботи відділів здійснює заступник міського голови, який узагальнює матеріли про хід виконання планів попереднього відповідного кварталу.
4. Підготовка і проведення нарад, семінарів, інших заходів
4.1. Організаційне і матеріально-технічне забезпечення нарад та засідань за участю міського голови (порядок денний, дата і час проведення, список запрошених осіб, список виступаючих із звітом або інформацією) покладається на секретаря ради.
4.2. Дата проведення і порядок денний нарад та засідань, які проводить заступник міського голови, визначається ним самостійно і включається в плани роботи.
4.3. Керівники підприємств, організацій, закладів міста запрошуються на наради та семінари лише за погодженням з міським головою.
4.4. Ведення протоколу, повідомлення учасників нарад, технічне забезпечення покладається на начальників відділів.
Рішення, прийняті на нарадах, оформляються протоколами не пізніше ніж у триденний термін. Протокол наради підписується головуючим.
4.5. Контроль за виконанням рішень, прийнятих на нарадах у міського голови та його заступника, здійснюється начальниками відділів, які регулярно подають міському голові, або заступнику, який проводив нараду, про стан виконання рішень, прийнятих на нараді.
4.6. Офіційне повідомлення засобам масової інформації про порядок денний і підсумки розгляду питань на нарадах мають право надавати начальники відділів, заступник міського голови за попереднім погодженням з міським головою.
4.7. Дозвіл на присутність представників засобів масової інформації та проведення кіно-відео, фотозйомок і звукозапису у приміщенні, де відбувається нарада, засідання виконкому надається міським головою.
4.8. Проведення заходів до пам’ятних подій, зборів громадських організацій, підготовка доповідей покладається на заступника міського голови. Організаційно – технічне забезпечення цих заходів здійснює апарат виконкому.
4.9. Порядок підготовки доповідей і виступів:
- уповноважені для цього посадові особи складають плани – проекти доповідей та виступів, надсилають їх виконавцям із зазначенням строків подання матеріалів та контролюють дотримання вказаних строків;
- матеріали, узагальнені по відповідних галузях подаються на розгляд і доопрацювання заступником міського голови, який несе персональну відповідальність за їх якість і достовірність;
- погоджені і завізовані доповіді, матеріали для виступів подаються за 3 дні до проведення заходу міському голові.
5. Організація виконання службових документів в міській раді.
5.1. В виконкомі підлягають виконанню всі службові документи, вхідні, внутрішні, якщо вони мають конкретні завдання і строки. Документи, що надходять в виконком приймаються в приймальній міського голови і в цей же день направляються на розгляд міському голові.
Обов’язковому контролю підлягають:
5.1.1. Закони України;
5.1.2. Постанови Верховної Ради України;
5.1.3. Укази, розпорядження і доручення Президента України;
5.1.4. Постанови, розпорядження і доручення Кабінету Міністрів України, інші акти центральних органів виконавчої влади;
5.1.5. Рішення обласної, районної та міської ради;
5.1.6. Розпорядження, доручення облдержадміністрації, райдержадміністрації, доручення заступників голів обл.- райдержадміністрації;
5.1.7. Розпорядження та доручення міського голови та його заступника;
5.1.8. Запити і звернення народних депутатів України.
Керівництво виконкому може прийняти рішення про взяття на контроль і інших документів.
5.2. Для здійснення контролю у разі необхідності розробляється план контролю, у якому визначаються: проміжні контрольні терміни стану виконання завдань, відповідаючи за організацію і контроль за виконанням окремих завдань. План контролю затверджується заступником міського голови.
5.3. Оперативний контроль та відповідальність за виконання документів несуть міський голова, його заступник (відповідно до розподілу обов’язків). Якщо у виконанні документів бере участь кілька виконавців, то роботу організує особа, зазначена першою в документі або в резолюції керівництва.
5.4. Роботу за виконанням документів координує заступник міського голови та секретар ради.
5.5. Контроль за ходом виконання завдань в документах, зазначених в пунктах 5.1. 1.5 1.7 здійснюється відділом:
- аналіз та узагальнення у визначені терміни письмової інформації про стан виконання в цілому або окремих встановлених завдань;
- систематичного аналізу статистичних та оперативних даних, що характеризують стан їх виконання;
- періодичної комплексної або цільової перевірки на місцях;
- заслуховування звітів виконавців на нарадах або на засіданнях виконкому.
5.6. Аналітичні та інформаційні матеріали про стан виконання встановлених завдань, підготовлені згідно з проміжними термінами, доповідаються міському голові або його заступнику не пізніше, ніж у 10-ти денний термін після отримання доручення.
Якщо завдання не можливо виконати своєчасно, міський голова або його заступник дає доручення виконавцям щодо вжиття додаткових заходів для усунення причин, що перешкоджають виконанню завдань.
5.7. Інформація (звіт) про стан виконання завдань, що подаються до вищих органів влади самоврядування, підписується міським головою і повинна подаватися йому на підпис не менш, як за три робочих дні до контрольного строку.
5.8. Зняття з контролю виконаних документів проводиться міським головою на підставі письмового звіту виконавця за письмовим узгодженням заступника міського голови.
5.9. Контроль за станом виконання документів забезпечує секретар ради.
5.10. Система проходження та контроль за виконанням документів карткова.
5.11. Взяття на контроль документів фіксується буквою „К” на лівому полі аркуша поряд з його назвою. Контрольний термін також заноситься у відповідну графу картки.
5.12. Заступник міського голови, спільно з начальниками відділів та керівниками підрозділів здійснюють безпосередній контроль за реагуванням на документи з питань , що належать до компетенції заступника.
5.13. Вхідні , вихідні розпорядні документи виконуються в строки, рахунок яких ведеться від дати їх прийняття.
5.14. Строки виконання вхідних документів можуть встановлюватися міським головою та його заступником в резолюціях.
5.15. Коли в документах або резолюціях до їх виконання мають місце конкретні завдання, але строки їх не встановлені, то повинні дотримуватися слідуючи терміни виконання:
- календарний місяць з дня надходження документу, якщо його виконання пов’язано із значним обсягом аналітичної підготовки роботи, вивчення стану справ на місцях, інших організаційних заходів,
- 10-15 днів з дня надходження документів, виконання яких не пов’язано з вище зазначеними обставинами,
- терміново, протягом 5 днів виконуються документи, строки виконання яких закінчилися до або в день їх надходження.
5.16. По документах, які не містять конкретних завдань, не вимагають відповіді по термінах робота проводиться протягом місяця з дня їх надходження і в разі необхідності надається відповідь.
5.17. Дати строків контролю є кінцевими датами направлення відповідей.
5.18. Коли в процесі виконання документу з′ясувалося, що встановленого терміну недостатньо для відповідного рішення, то виконавець повинен до закінчення контрольного терміну, подати міському голові або заступнику, який установив термін, письмове обґрунтування причин щодо продовження строку його виконання.
5.19. Документ вважається виконаним, якщо повністю і в установлений термін вирішені всі поставлені завдання і подана відповідь (звіт, інформація) по суті. Після цього документ знімається з контролю установою чи особою, яка встановила контроль.
5.20.Проекти звітів (інформацій) готуються виконавцями і подаються на підпис міському голові або його заступнику.
5.21. Якщо документ в установлений термін не виконано, то виконавець особисто подає міському голові службову записку з поясненням причин порушення ходу виконання документу.
6. Порядок підготовки проектів розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету встановлюється інструкцією з ведення діловодства в виконкомі міськради.
7. Проекти рішень виконкому міської ради вносяться до порядку денного засідання виконкому міським головою та секретарем ради.
7.1. До проекту додаються лист узгодження та робочі матеріали до нього, на підставі яких підготовано цей проект рішення.
7.2. Проекти рішень виконкому готуються відповідно до інструкції з ведення діловодства.
8. Контроль за діяльністю виконавчих органів, відносини з підприємствами, установами та організаціями, об′єднаннями громадян
8.1. Міська рада, міський голова, виконавчі органи міськради діють за принципом розподілу повноважень у порядку і межах, визначених цим та іншими законами.
8.2. Виконавчі органи міської ради є підконтрольними і підзвітними міській раді, а з питань здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади також підконтрольними відповідним органам виконавчої влади.
8.3. Відносини виконавчих органів міськради з підприємствами, установами та організаціями, що перебувають у комунальній власності міста будуються на засадах їх підпорядкованості, підзвітності та підконтрольності виконавчим органам.
8.4. Відносини виконавчих органів з підприємствами, установами та організаціями, що перебувають у комунальній власності міста, будуються на договірній і податковій основі та на засадах підконтрольності у межах повноважень, наданих законом.
8.5. З питань, віднесених до відання органів виконавчої влади, на їх вимогу підприємства, установи та організації, що перебувають у комунальній власності міста, надають відповідну інформацію.
8.6. Органи виконавчої влади в межах своєї компетенції можуть виступити з інформацією щодо перевірок, а також організовувати проведення перевірок на підприємствах, в установах та організаціях, що не перебувають у комунальній власності міста з питань здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади.
9. Організація роботи органів самоорганізації населення при міському голові
9.1. Наради з головами квартальних комітетів міста проводяться міським головою один раз на місяць. В ході наради відповідальною особою ведеться протокол, який оформляється в триденний термін і підписується міського голови.
9.2. Міський голова звітує перед виборцями про свою роботу один раз на рік.
10. Організація прийому громадян
10.1. Прийом громадян здійснюється міським головою, секретарем ради, заступником міського голови та начальниками відділів відповідно до затвердженого графіку.
10.2. Запис на прийом ведеться секретарем в приймальні.
10.3. Контроль за виконанням вказівок, даних під час прийому громадян здійснюється відповідно міським головою, секретарем ради, заступником міського голови.
10.4. Безпосередній контроль за строками виконання вказівок, даних під час прийому громадян, здійснює спеціаліст з соціального захисту населення, який щоквартально інформує міського голову про результати здійснення прийомів громадян.
11. Розгляд листів громадян
11.1. Організація виконання листів громадян здійснюється згідно Закону України «Про звернення громадян».
11.2. Прийом і реєстрація листів із зверненнями громадян здійснюється секретарем приймальні.
11.3. Контроль за строками проходження листів, надання письмових роз’яснень здійснюється відповідальною особою.
12. Організація кадрової роботи
12.1. Організація кадрової роботи проводиться за затвердженим радою річним планом, у якому визначено заходи з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників.
12.2. Прийняття на службу в органи місцевого самоврядування в міську раду здійснюється шляхом конкурсного відбору або за іншою процедурою, визначеною законодавством. Прийняття працівників на посади, не віднесені до категорії посад в органах місцевого самоврядування та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства про працю.
12.3. Заступник міського голови та секретар ради, начальники відділів організовують вивчення ділових та моральних якостей осіб, які претендують на посади в органах місцевого самоврядування.
12.4. Особи, які зараховуються вперше на посади в органах місцевого самоврядування складають Присягу посадової особи місцевого самоврядування і підписують її текст, про що робиться запис у трудовій книжці, а також підписують текст Попередження про спеціальні обмеження, встановлені Законами України „ Про службу в органах місцевого самоврядування” та „Про боротьбу з корупцією” щодо прийняття в органи місцевого самоврядування.
12.5. В виконкомі міської ради створюється резерв кадрів, який підлягає щорічному перегляду і затвердженню. З особами, зарахованими до кадрового резерву, проводиться робота, спрямована на підвищення їх ділової кваліфікації, необхідної для роботи на відповідних посадах.
12.6. Перевагу для зайняття посади в органах місцевого самоврядування мають особи, які зараховані до кадрового резерву, досягли найкращих результатів у роботі, виявляють ділову ініціативу, постійно підвищують свій кваліфікаційний рівень. Без конкурсного відбору за рішення голови, можуть бути переведені на більш високі посади в органах місцевого самоврядування, які зараховані до кадрового резерву та в інших випадках, передбачених законодавством.
12.7. На кожного працівника , прийнятого на роботу до виконкому міської ради, оформляється особова справа.
12.8. Відповідальність за проведення кадрової роботи покладається на міського голову, його заступника та секретаря ради.
13. Робота з нагородними документами
13.1. Матеріали про нагородження державними нагородами, присвоєння почесних звань працівників міської ради, структурних підрозділів підприємств, установ, організацій, що належать до комунальної власності міста, готує на підставі подань установ, підприємств, організацій заступник міського голови.
13.2. Нагородні матеріали по представленню до нагородження державними нагородами подаються на розгляд до райдержадміністрації.
14. Організація використання робочого часу
14.1. Початок роботи апарату о 8.00 – закінчення о 17.00 ( в п′ятницю – о 15.45 ), обідня перерва з 12.00 до 12.45.
14.2. Відповідальні працівники відлучення у службових справах попередньо погоджують із заступником міського голови, секретарем ради ( згідно розподілу обов’язків ) з обов’язковим повідомленням про місце і термін.
14.3. За роботу у святкові і неробочі дні працівникам може бути наданий за їх заявою інший день відпочинку.
14.4. У виконкомі міськради ведеться щоденний табель обліку робочого часу його працівників.
15. Порядок оформлення відряджень, надання відпусток
15.1. Відрядження працівників виконкому здійснюється згідно з документами вищестоящих органів державної влади.
15.2. Посвідчення про відрядження оформляється на підставі розпоряджень. Посвідчення підписується міським головою та секретарем ради і засвідчується гербовою печаткою.
15.3. Після повернення з відрядження працівники у 3-денний термін звітують перед міським головою або письмово про виконання завдання.
15.4. На підставі відповідних документів працівникам у встановленому порядку відшкодують витрати, пов’язані з перебуванням у відрядженні.
15.5. Щорічно до 15 грудня секретар ради складає графік відпусток працівників і подає його на затвердження міському голові.
15.6. Розпорядження про надання відпусток підписуються міським головою.
Заяви про надання відпусток погоджуються з заступниками міського голови, секретарем ради, завідуючими відділів і подаються на ім′ я міського голови не пізніше як за 10 днів.
Контроль за дотриманням графіка відпусток та оформлення розпоряджень здійснює секретар ради.
16. Матеріально-технічне забезпечення діяльності виконкому, режим роботи в приміщенні админбудинку
16.1. Заступник міського голови здійснює заходи щодо меблів, обладнання, оргтехніки, виготовлення друкованої продукції. Забезпечення працівників апарату канцелярськими приладами і папером, телефонним зв’язком, тощо.
16.2. Замовлення на канцтовари подаються завідуючими відділів, а на обладнання та оргтехніку за погодженням з міським головою.
16.3. Секретар ради забезпечує підготовку залів засідань до проведення нарад, сесій, засідань виконкому та інших заходів.
16.4. Замовлення на проведення у залах засідань нарад та інших заходів установами та організаціями, розташованими в адмінбудинку міськради, подаються в письмовій або усній формі не пізніше, як за дві доби до їх проведення.
16.5. Майно, що знаходиться у робочих кімнатах, закріплюється за працівниками, які їх займають. Вони несуть особисту відповідальність за збереження і правильне використання майна. При звільненні з роботи здають його секретарю ради, про що роблять відповідні відмітки в обхідному листі.
Перенесення майна з однієї робочої кімнати в іншу проводиться лише з дозволу секретаря ради.
16.6. Чергування в адмінбудинку здійснюється у вихідні та святкові дні згідно графіка, затвердженого міським головою.
Секретар ради Т. Є. Гукай