У місті Волноваха розпочав свою роботу Вебсервіс контакт-центр, який був розроблений в рамках проєкту «Розвиток електронного врядування, як інструменту участі населення у житті громади», який реалізується ГО «ПРОСВІТЛЕННЯ» за організаційної підтримки ГО «Взаємодія – Плюс» в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії та Швеції.
Веб-сервіс «ЕЛЕКТРОННИЙ КОНТАКТ-ЦЕНТР» та його мобільний додаток – це найбільш просунутий сервіс по роботі зі зверненнями громадян, який на сьогоднішній день не має аналогів в Україні та є сучасним каналом швидкого і зручного зворотного зв’язку комунальних служб та місцевої влади з місцевими жителями.
Контакт Центр м. Волноваха – це нова, демонстраційна комплексна система управління зверненнями громадян м. Волноваха.
Контакт Центр м. Волноваха надає можливість швидкого та зручного зворотного зв’язку комунальних служб та місцевої влади з місцевими жителями онлайн.
Звернення, залишене через Контакт Центр м. Волноваха, надасть Вам змогу:
- не порушити карантинні обмеження;
- зберегти свій час на пошуку необхідних контактів та графіків робот відповідальних служб;
- не стояти в чергах;
- не чекати прийомних днів;
- сформувати онлайн-звернення до комунальних служб та місцевої влади через особистий кабінет після реєстрації;
- вказати місце проблеми на геоінформаційній мапі;
- прикріпити фото підтвердження проблеми Вашого звернення;
- контролювати виконання звернень та результатів їх розгляду;
- отримувати інформацію про ремонтні роботи та аварійні ситуації у місті;
- оцінити якість виконання робіт за зверненням;
- переглядати історію власних звернень.
На Вебсервіс «ЕЛЕКТРОННИЙ КОНТАКТ-ЦЕНТР» можна зайти на через вебсайт http:/volnovaha.kc.bissoft.org
Мобільний додаток – можна завантажити через AppStore або Play Market https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bissoftvolonovahakkc