
Україна
Волноваська міська рада
Волноваського району Донецької області
Виконавчий комітет
Р І Ш Е Н Н Я
від 06.04.2016 № 43
Про затвердження посадових інструкцій та функціональних обов’язків
У зв’язку з кадровими змінами, керуючись ст..ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконком міської ради
ВИРІШИВ:
1.Затвердити посадові інструкції посадових осіб виконкому Волноваської міської ради:
1.1. Начальника відділу –державного реєстратора відділу державної реєстрації та реєстрації місця проживання фізичних осіб виконавчого комітету Волноваської міської ради Кияшок Анастасії Володимирівни
1.2. Провідного спеціаліста –державного реєстратора відділу державної реєстрації та реєстрації місця проживання фізичних осіб виконавчого комітету Волноваської міської ради Ісміханової Людмили Вікторівни;
1.3.Провідного спеціаліста –державного реєстратора відділу державної реєстрації та реєстрації місця проживання фізичних осіб виконавчого комітету Волноваської міської ради Хара Алли Антонівни;
1.4. Спеціаліста 1 категорії –державного реєстратора відділу державної реєстрації та реєстрації місця проживання фізичних осіб виконавчого комітету волноваської міської ради Качан Валентини Миколаївни.
2. Затвердити функціональні обов’язки оператора комп’ютерного набору виконкому Волноваської міської ради.
3. Посадовим особам міської ради в своїй роботі керуватися посадовою інструкцією.
4. Оператору комп’ютерного набору виконкому Волноваської міської ради в своїй роботі керуватися функціональними обов’язками.
Заступник міського голови І.С. Ісміханов
ЗАТВЕРДЖЕНО:
рішення виконкому
Волноваської міської ради
від ______________2016 № ___
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
провідного спеціаліста – державного реєстратора відділу державної реєстрації та реєстрації місця проживання фізичних осіб виконавчого комітету Волноваської міської ради
Ісміханової Людмили Вікторівни
1.Загальні положення
1.1. Провідний спеціаліст – державний реєстратор відділу державної реєстрації та реєстрації місця проживання фізичних осіб виконавчого комітету Волноваської міської ради (далі – провідний спеціаліст) призначається на посаду і звільняється з посади на підставі розпорядження міського голови на конкурсній основі, або за іншою процедурою, передбаченою законодавством України.
1.2. Провідний спеціаліст безпосередньо підпорядкований начальнику відділу державної реєстрації та реєстрації місця проживання фізичних осіб виконавчого комітету Волноваської міської ради.
1.3. На посаду провідного спеціаліста призначається особа, яка є громадянином України та має вищу освіту (для виконання функцій державної реєстрації речових прав на нерухоме майно призначається особа, яка має вищу освіту за спеціальністю правознавство), вільно володіє державною мовою, стаж роботи за фахом на державній службі на посаді не нижче провідного спеціаліста не менше одного року, або стаж роботи в інших сферах управління не менше трьох років.
1.4. У своїй діяльності провідний спеціаліст керується Конституцією України, Законами України «Про державну службу», «Про засади запобігання та протидії корупції», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства юстиції України та Міністерства внутрішніх справ, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням про відділ та іншими нормативно-правовими актами. В питаннях процедури державної реєстрації враховує рекомендації Міністерства юстиції України, а в питаннях реєстрації місця проживання фізичних осіб рекомендації Міністерства внутрішніх справ та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері реєстрації фізичних осіб.
1.5. Провідний спеціаліст повинен знати Конституцію України, Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державну службу», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади запобігання та протидії корупції», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, інструкцію з діловодства Волноваської міської ради, правила внутрішнього трудового розпорядку, правила ділового етикету, правила охорони праці та протипожежної безпеки, основні програми роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.
1.6. Під час тимчасової відсутності провідного спеціаліста його посадові обов’язки виконує інший провідний спеціаліста.
2. Завдання, обов’язки та повноваження
2.1. Провідний спеціаліст повинен дотримуватись етики поведінки державного службовця, зобов’язаний сумлінно виконувати службові обов’язки, постійно вдосконалювати організацію своєї роботи та підвищувати професійну та ділову кваліфікацію, не допускати у своїй діяльності порушення прав громадян та юридичних осіб, гарантованих Конституцією України та законами України.
2.2. Провідний спеціаліст виконує наступні завдання:
2.2.1. здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно відповідно до закону, а саме:
– встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема: відповідність обов’язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення у випадках, передбачених законом; відповідність повноважень особи, яка подає документи для державної реєстрації прав; відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі прав, відомостям, що містяться у поданих документах; наявність обтяжень прав на нерухоме майно; наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або відповідний правочин пов’язує можливість виникнення, переходу, припинення речового права, що підлягає державній реєстрації;
– перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмові в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення;
– під час проведення державної реєстрації прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, запитує від органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили оформлення та/або реєстрацію прав, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для такої реєстрації, у разі відсутності доступу до відповідних інформаційних систем та /або у разі, якщо відповідні документи не були подані заявником;
-під час проведення державної реєстрації прав на земельні ділянки використовує відомості Державного земельного кадастру шляхом безпосереднього доступу до нього у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;
– відкриває та/або закриває розділ у Державному реєстрі прав, вносить до нього записи про речові права на нерухоме майно та їх обтяження про об’єкти та суб’єктів таких прав;
– присвоює за допомогою Державного реєстру прав реєстраційний номер об’єкту нерухомого майна під час проведення державної реєстрації прав;
– виготовляє електронні копії документів та розміщує їх у реєстраційній справі в електронній формі у відповідному розділі Державного реєстру прав (у разі якщо такі копії не були виготовлені під час прийняття документів у сфері державної реєстрації прав);
– формує документи за результатами розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав;
– забезпечує передачу реєстраційних справ, відповідно до порядку встановленому Міністерством юстиції України, суб’єкту державної реєстрації прав, що здійснює їх ведення, формування та зберігання;
– забезпечує ведення облікових справ;
– приймає та видає документи, пов’язані з проведенням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, взяттям на облік безхазяйного нерухомого майна, наданням інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
2.2.2. здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців відповідно до закону, а саме:
– приймає та перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів, відмови у державній реєстрації;
– проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру;
– веде Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та надає відомості з нього;
– забезпечує передачу реєстраційних справ відповідно до порядку встановленому Міністерством юстиції України, суб’єкту державної реєстрації прав, що здійснює їх ведення, формування та зберігання;
– приймає та видає документи, пов’язані з проведенням державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
2.2.3.здійснює реєстрацію місця проживання фізичних осіб, а саме:
– забезпечує формування та ведення Реєстру територіальних громад;
– проводить реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно – територіальної одиниці;
– вживає заходи щодо забезпечення передачі інформації та/або внесення в установленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.
2.3. Здійснює в межах компетенції заходи щодо підвищення ефективності роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, реєстрації місця проживання фізичних осіб.
2.4. Провідний спеціаліст зобов’язаний:
– зберігати державну та комерційну таємницю, інформацію про громадян, що стала йому відома під час виконання обов’язків державної служби, а також іншу інформацію, яка згідно з законодавством не підлягає розголошенню;
– систематично займатись підвищенням професійного рівня, вивчати нормативно-правові акти у сфері реєстрації, приймати участь у навчальних закладах;
– виконує завдання у сферах реєстрації, у тому числі доручення, покладені на нього начальником відділу – державним реєстратором відділу державної реєстрації та реєстрації місця проживання фізичних осіб виконавчого комітету Волноваської міської ради, міським головою, заступником міського голови по виконавчій роботі;
– дбати про особисту безпеку та здоров’я, а також про безпеку оточуючих при виконанні обов’язків чи під час перебування на території міської ради, дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку, виконувати вимоги нормативно-правових актів з охорони праці, правила техніки безпеки та протипожежного захисту;
– забезпечувати доступ до публічної інформації.
3.Права
3.1 Провідний спеціаліст має право:
– за дорученням керівництва представляти інтереси відділу з питань, що належать до його компетенції;
– брати участь у розгляді питань, приймати, в межах своїх повноважень відповідні рішення;
– одержувати безкоштовно в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб з питань державної реєстрації;
– вносити на розгляд керівництву пропозиції, щодо усунення суперечностей між актами законодавства та заповнення прогалин у ньому, шляхів удосконалення роботи органів реєстрації;
– за дорученням керівництва брати участь у роботі семінарів, нарад з питань , віднесених до його компетенції;
– на оплату праці залежно від рангу, якій йому присвоєно, якості, досвіду та стажу роботи;
– на повагу особистої гідності, справедливе і шанобливе ставлення до себе з боку керівництва, співробітників і громадян;
– на здорові, безпечні та належні для високопродуктивної роботи умови праці;
– на соціальний і правовий захист відповідно до його статусу;
– захищати свої законні права та інтереси, в тому числі у судовому порядку.
4. Відповідальність
4.1. Провідний спеціаліст несе відповідальність за невиконання покладених на нього завдань.
4.2. За порушення законодавства у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та реєстрації місця проживання фізичних осіб державні реєстратори несуть дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність у порядку, встановленому законом.
4.3 Шкода, завдана державним реєстратором фізичній чи юридичній особі під час виконання своїх обов’язків, підлягає відшкодуванню на підставі рішення суду, що набрало законної сили, у порядку, встановленому законом.
4.4. За порушення трудової та виконавчої дисципліни вимог нормативно- правових актів з охорони праці притягується до відповідальності згідно з чинним законодавством.
Начальник відділу – державний реєстратор
відділу державної реєстрації та реєстрації місця
проживання фізичних осіб виконавчого комітету
Волноваської міської ради А.В. Кияшок
З інструкцією ознайомлена та копію отримала
«____»_____________2016 р. Л.В.Ісміханова
З правилами техніки безпеки та охорони праці ознайомлена
«____»_____________2016 р. Л.В.Ісміханова
Затверджено:
рішення виконкому
Волноваської міської ради
від 06.04.2016 №42
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
спеціаліста I категорії – державного реєстратора відділу державної реєстрації та реєстрації місця проживання фізичних осіб виконавчого комітету Волноваської міської ради
Качан Валентину Миколаївну
1.Загальні положення
1.1.Спеціаліст I категорії – державний реєстратор відділу державної реєстрації та реєстрації місця проживання фізичних осіб виконавчого комітету Волноваської міської ради (далі – провідний спеціаліст) призначається на посаду і звільняється з посади на підставі розпорядження міського голови на конкурсній основі, або за іншою процедурою, передбаченою законодавством України.
1.2.Спеціаліст I категорії безпосередньо підпорядкований начальнику відділу державної реєстрації та реєстрації місця проживання фізичних осіб виконавчого комітету Волноваської міської ради.
1.3.На посаду спеціаліста I категорії призначається особа, яка є громадянином України та має базову вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо – кваліфікаційним рівнем бакалавра, без вимог до стажу роботи.
1.4.У своїй діяльності спеціаліст I категорії керується Конституцією України, Законами України «Про державну службу», «Про засади запобігання та протидії корупції», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства юстиції України та Міністерства внутрішніх справ, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням про відділ та іншими нормативно-правовими актами. В питаннях процедури державної реєстрації враховує рекомендації Міністерства юстиції України, а в питаннях реєстрації місця проживання фізичних осіб рекомендації Міністерства внутрішніх справ та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері реєстрації фізичних осіб.
1.5.Спеціаліст I категорії повинен знати Конституцію України, Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державну службу», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади запобігання та протидії корупції», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, інструкцію з діловодства Волноваської міської ради, правила внутрішнього трудового розпорядку, правила ділового етикету, правила охорони праці та противопожежної безпеки, основні програми роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.
1.6.Під час тимчасової відсутності спеціаліста I категорії його посадові обов’язки виконує провідний спеціаліст.
2.Завдання, обов’язки та повноваження
2.1.Спеціаліст I категорії повинен дотримуватись етики поведінки державного службовця, зобов’язаний сумлінно виконувати службові обов’язки, постійно вдосконалювати організацію своєї роботи та підвищувати професійну та ділову кваліфікацію, не допускати у своїй діяльності порушення прав громадян та юридичних осіб, гарантованих Конституцією України та законами України.
2.2.Спеціаліст I категорії виконує наступні завдання:
здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно відповідно до закону, а саме: встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема: відповідність обов’язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення у випадках, передбачених законом; відповідність повноважень особи, яка подає документи для державної реєстрації прав; відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі прав, відомостям, що містяться у поданих документах; наявність обтяжень прав на нерухоме майно; наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або відповідний правочин пов’язує можливість виникнення, переходу, припинення речового права, що підлягає державній реєстрації;
– перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмові в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення;
– під час проведення державної реєстрації прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, запитує від органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили оформлення та/або реєстрацію прав, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для такої реєстрації, у разі відсутності доступу до відповідних інформаційних систем та /або у разі, якщо відповідні документи не були подані заявником;
– під час проведення державної реєстрації прав на земельні ділянки використовує відомості Державного земельного кадастру шляхом безпосереднього доступу до нього у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;
– відкриває та/або закриває розділу у Державному реєстрі прав, вносить до нього записи про речові права на нерухоме майно та їх обтяження про об’єкти та суб’єктів таких прав;
– присвоює за допомогою Державного реєстру прав реєстраційний номер об’єкту нерухомого майна під час проведення державної реєстрації прав;
– виготовляє електронні копії документів та розміщує їх у реєстраційній справі в електронній формі у відповідному розділі Державного реєстру прав (у разі якщо такі копії не були виготовлені під час прийняття документів у сфері державної реєстрації прав);
– формує документи за результатами розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав;
– забезпечує передачу реєстраційних справ відповідно до порядку встановленому Міністерством юстиції України, суб’єкту державної реєстрації прав, що здійснює їх ведення, формування та зберігання;
– забезпечує ведення облікових справ;
– приймає та видає документи, пов’язані з проведенням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, взяттям на облік безхазяйного нерухомого майна, наданням інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
2.3. здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців відповідно до закону, а саме:
– приймає та перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів, відмови у державній реєстрації;
– проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру;
– веде Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та надає відомості з нього;
– забезпечує передачу реєстраційних справ відповідно до порядку встановленому Міністерством юстиції України, суб’єкту державної реєстрації прав, що здійснює їх ведення, формування та зберігання;
– приймає та видає документи, пов’язані з проведенням державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
2.4. здійснює реєстрацію місця проживання фізичних осіб, а саме:
– забезпечує формування та ведення Реєстру територіальних громад;
– проводить реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно – територіальної одиниці;
– вживає заходи щодо забезпечення передачі інформації та/або внесення в установленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.
2.5 Здійснює в межах компетенції заходи щодо підвищення ефективності роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, реєстрації місця проживання фізичних осіб.
2.6 . Спеціаліст I категорії зобов’язаний:
– зберігати державну та комерційну таємницю, інформацію про громадян, що стала йому відома під час виконання обов’язків державної служби, а також іншу інформацію, яка згідно з законодавством не підлягає розголошенню;
– систематично займатись підвищенням професійного рівня, вивчати нормативно-правові акти у сфері реєстрації, приймати участь у навчальних закладах;
– виконує завдання у сферах реєстрації, у тому числі доручення, покладені на нього начальником відділу – державним реєстратором відділу державної реєстрації та реєстрації місця проживання фізичних осіб виконавчого комітету Волноваської міської ради, міським головою, заступником міського голови по виконавчій роботі;
– дбати про особисту безпеку та здоров’я, а також про безпеку оточуючих при виконанні обов’язків чи під час перебування на території міської ради, дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку, виконувати вимоги нормативно-правових актів з охорони праці, правила техніки безпеки та протипожежного захисту;
– забезпечувати доступ до публічної інформації.
3. Права
3.1. Спеціаліст I категорії має право:
– за дорученням керівництва представляти інтереси відділу з питань, що належать до його компетенції;
– брати участь у розгляді питань, приймати, в межах своїх повноважень відповідні рішення;
– одержувати безкоштовно в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб з питань державної реєстрації;
– вносити на розгляд керівництву пропозиції, щодо усунення суперечностей між актами законодавства та заповнення прогалин у ньому, шляхів удосконалення роботи органів реєстрації;
– за дорученням керівництва брати участь у роботі семінарів, нарад з питань , віднесених до його компетенції;
– на оплату праці залежно від рангу, якій йому присвоєно, якості, досвіду та стажу роботи;
– на повагу особистої гідності, справедливе і шанобливе ставлення до себе з боку керівництва, співробітників і громадян;
– на здорові, безпечні та належні для високопродуктивної роботи умови праці;
– на соціальний і правовий захист відповідно до його статусу;
– захищати свої законні права та інтереси, в тому числі у судовому порядку;
4. Відповідальність
4.1. Спеціаліст I категорії несе відповідальність за невиконання покладених на нього завдань.
4.2. За порушення законодавства у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та реєстрації місця проживання фізичних осіб державні реєстратори несуть дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність у порядку, встановленому законом.
4.3 Шкода, завдана державним реєстратором фізичній чи юридичній особі під час виконання своїх, підлягає відшкодуванню на підставі рішення суду, що набрало законної сили, у порядку, встановленому законом.
4.4. За порушення трудової та виконавчої дисципліни вимог нормативно- правових актів з охорони праці притягується до відповідальності згідно з чинним законодавством.
Начальник відділу – державний реєстратор
відділу державної реєстрації та реєстрації місця
проживання фізичних осіб виконавчого комітету
Волноваської міської ради А.В. Кияшок
З інструкцією ознайомлена та копію отримала
«____»_____________2016 р. В.М. Качан
З правилами техніки безпеки та охорони праці ознайомлена
«____»_____________2016 р. В.М. Качан
Заступник міського голови І.С. Ісміханов
Затверджено:
Рішення виконкому
Волноваської міської ради
від 06.04.2016 №43
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ
оператора комп’ютерного набору Волноваської міської ради
Близнюка Віталія Олександровича
1. Загальні положення
1.1. Призначається на посаду та звільняється з посади розпорядженням міського голови Волноваської міської ради.
1.2 Оператор комп’ютерного набору підпорядковується заступнику міського голові по виконавчій роботі Волноваської міської ради.
1.3 Оператор комп’ютерного набору керується у своїй діяльності:
– законодавчими актами України
– правилами внутрішнього трудового розпорядку
– іншими нормативними актами Волноваської міської ради
– даною посадовою інструкцією
2. Завдання, обов’язки та повноваження
2.1. Оператор комп’ютерного набору Волноваської міської ради бере участь у роботі зі створення безпечних інформаційних технологій, що відповідають вимогам комплексного захисту інформації.
2.2. Надає пропозиції щодо організації роботи з захисту інформації у структурній одиниці.
2.3. Організовує використання у відділі електронно-обчислювального та друкувального обладнання.
2.4. Здійснює встановлення, оновлення програмного забезпечення та обслуговування комп’ютерної техніки .
2.5. Виконує поточні роботи, профілактику та модернізацію інформаційних технологій в автоматизованих системах, вживає заходи в установленому порядку з питань збереження та захисту інформації в електронному обігу документів із застосуванням сучасних електронних технологій.
2.6. У межах своїх повноважень може надавати пропозиції до програм, проектів з питань інформаційних технологій та захисту інформації.
2.7. Здійснює відновлення та аналіз програмного забезпечення, забезпечує в межах своїх повноважень виявлення та усунення причин, що породжують втрачання та (або) псування інформації.
2.8. Організовує доступ до локальної та глобальних мереж.
2.9. Приймає участь у відновленні працездатності систем при збоях та виході зі строю мережевого обладнання.
2.10. Здійснює контроль за монтажем обладнання спеціалістами сторонніх організацій.
2.11. Здійснює інші роботи, пов’язані з застосуванням комп’ютерного обладнання.
2.12. Виконує індивідуальні завдання керівників.
3. Права
Оператор комп’ютерного набору має право:
3.1. Вносити пропозиції голові Волноваської міської ради про удосконалення роботи з питань захисту інформації відділів.
3.2. У встановленому порядку готувати запити на отримання від структурних підрозділів Волноваської міської ради необхідної інформації для виконання службових обов’язків.
3.3. На належні безпечні умови праці, на своєчасне отримання заробітної плати, на соціальний захист та інші передбачені законодавством права.
3.4 Приймати рішення у межах своєї компетенції.
4. Відповідальність
Оператор з комп’ютерного набору несе відповідальність за:
4.1. Неякісне або несвоєчасне виконання посадових обов’язків та завдань.
4.2. За недотримання діючих інструкцій, наказів та розпоряджень з дотримання конфіденційної інформації.
4.3. За порушення трудової та виконавчої дисципліни, вимог нормативно – правових актів з охорони праці притягується до відповідальності згідно з чинним законодавством.
Заступник міського голови І.С. Ісміханов
З функціональними обов’язками ознайомлений та копію отримав:
“_____”_______________ В.О. Близнюк
