У ДТЕК Донецькі електромережі запрацював чат-бот. Це віртуальний цифровий помічник, який допомагає в автоматичному режимі отримувати необхідну інформацію. Завдяки його роботі, клієнти компанії вже сьогодні можуть передати показання лічильника, повідомити про аварійні ситуації, отримати відповіді на актуальні питання. Чат-бот ДТЕК Донецькі електромережі працює в месенджерах Viber і Telegram. На наступних етапах впровадження його перевагами можна буде скористатися і в соціальній мережі Facebook.
Щоб почати користуватися послугами чат-бота необхідно:
-
в пошуку ввести «ДТЕК Донецькі електромережі» або перейти за прямим посиланням Viber або Telegram;
-
слідуючи підказкам меню, що випадає, отримати або передати необхідну інформацію.
За допомогою чат-бота клієнти можуть:
-
передати показання лічильника;
-
повідомити про аварійні ситуації або факти крадіжки електроенергії;
-
подати заявку щодо роботи приладів обліку;
-
отримати інформацію про причини відсутності електроенергії;
-
зв’язатися з оператором для отримання консультації;
-
швидко отримати відповіді на актуальні питання.