6 квітня розпочинає свою роботу Call-центр 
підтримки клієнтів Донецької обласної служби зайнятості, створений за фінансової підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру. Call-центр призначений для оперативного реагування на турбуючі громадян питання щодо зайнятості, отримання роз’яснень та відповідей в дистанційному форматі «тут і зараз».


«Call-центр стане додатковим дієвим інструментом у роботі служби зайнятості Донеччини. Окрім консультування наших клієнтів, він надасть змогу оперативно реагувати на запити населення та роботодавців регіону», – говорить директор Донецької обласної служби зайнятості Валентина Рибалко

- послуги служби зайнятості для населення та роботодавців;
- електронні сервіси Донецької обласної служи зайнятості;
- діючі програми та міжнародні гранти;
- контактні телефони та Skype адреси центрів зайнятості Донеччини та багато іншого.




