Україна
Волноваська міська рада
Волноваського району Донецкої області
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
від 21.04.2017 № 6/88
Про внесення змін до рішення міської ради від 23.12.2016 № 6/83-1859 «Про затвердження Програми сприяння діяльності співвласників багатоквартирних будинків на території міста Волноваха на 2017 рік»
Розглянувши звернення мешканців багатоквартирного будинку щодо внесення змін до Програми сприяння діяльності співвласників багатоквартирних будинків на території міста Волноваха на 2017 рік стосовно зміни відсотків співфінансування, з метою забезпечення умов ефективного управління багатоквартирними будинками співвласниками та збереження житлового фонду, його модернізації та втілення заходів з енергозбереження, керуючись Законом України «Про особливості здійснення права власності співвласників у багатоквартирному будинку», Законом України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку», Законом України «Про приватизацію державного житлового фонду», статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до рішення міської ради від 23.12.2016 № 6/83-1859 «Про затвердження Програми сприяння діяльності співвласників багатоквартирних будинків на території міста Волноваха на 2017 рік» та Додаток до рішення читати в новій редакції (додається).
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування фінансів і бюджету (Обідченко).
Секретар ради Т.Є. Гукай
Додаток
до рішення міської ради
від 21.04.2017 № 6/88-1955
ПРОГРАМА
сприяння діяльності співвласників багатоквартирних будинків на території міста Волноваха
на 2017 рік
ЗМІСТ
Розділ 1. Вступ.
Паспорт програми сприяння діяльності співвласників багатоквартирних будинків на території міста Волноваха.
Розділ 2. Опис проблеми, на вирішення якої спрямована Програма.
Розділ 3. Мета та завдання програми.
Розділ 4. Координація та контроль за ходом виконання Програми.
Розділ 5. Порядок відбору проектів.
Розділ 6. Фінансування Програми.
Розділ 7. Очікувані результати.
Начало формы
1. Вступ
Програма сприяння діяльності співвласників багатоквартирних будинків на території міста Волноваха (надалі Програма) розроблена на підcтаві Цивільного кодексу України, законів України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку», «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», «Про приватизацію державного житлового фонду», постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2002 № 1521 «Про реалізацію Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку».
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» на місцеві органи влади покладаються обов’язки здійснювати від імені громади та в її інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією та законами України.
Удосконалення управління та збереження житлового фонду, його модернізація та заходи з енергозбереження – одна з найважливіших проблем, що постала перед міською владою. Всі, хто працює над реформуванням житлово-комунального господарства, розуміють, що така довгоочікувана реформа можлива лише за умови самої активної участі у цій справі співвласників багатоквартирних будинків, у тому числі ОСББ як нової організаційної форми утримання житла, що значно краще відповідає реаліям сьогодення.
Потребує вирішення питання проблем самозабезпечення житлових багатоквартирних будинків, виділення допомоги співвласникам багатоквартирних будинків на капітальний ремонт конструктивних елементів та інженерних мереж будинків, де така діяльність вже ведеться ними самостійно.
Допомога із місцевого бюджету необхідна як в реалізації першочергових заходів капітального ремонту багатоквартирних будинків, так і у випадку участі співвласників багатоквартирних будинків у впровадженні проектів за рахунок коштів державного бюджету на умовах співфінансування.
Паспорт
Програми сприяння діяльності співвласників
багатоквартирних будинків на території м. Волноваха
на 2017 рік
1 | Ініціатор розроблення Програми | Виконавчий комітет Волноваської міської ради |
2 | Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення Програми | |
3 | Розробник програми | Юридичний відділ, відділ житлово-комунального господарства, торгівлі та соціально-побутового обслуговування населення |
4 | Співрозробники Програми | |
5 | Відповідальний виконавець Програми | Відділ житлово-комунального господарства, торгівлі та соціально-побутового обслуговування населення |
6 | Учасники Програми | |
7 | Термін реалізації Програми | 2017 р. |
7.1 | Етапи виконання Програми | Три |
8 | Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми | Міський бюджет, державний бюджет, кошти співвласників багатоквартирного будинку відповідно до розділу № 5 Програми |
9 | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми | Коштів міського бюджету 1000,0 тис. грн. |
2. Опис проблеми, на вирішення якої спрямована Програма
2.1. Сьогодні житлове господарство міста переживає значні труднощі. Збільшується частина житлового фонду, який можна віднести до застарілої забудови. Матеріально-технічна база житлового господарства міста вкрай зношена, обладнання застаріле та енергоємне. Внаслідок цього спостерігається недостатня якість надання житлово-комунальних послуг. Відсутність реальної можливості у населення здійснювати контроль за розподілом і використанням коштів, які вони сплачують за житлово-комунальні послуги, та низька поінформованість щодо захисту своїх прав за неповне і неякісне забезпечення цими послугами сприяють зростанню соціальної напруги серед мешканців міста.
У свою чергу приватизація житлового фонду призвела до появи власників житла з утриманським ставленням до свого житла. Як наслідок – власниками житла здебільшого стали особи, не готові нести тягар утримання житла, що є обов’язковим атрибутом будь-якої власності. Безоплатно отримавши житло, вони знаходяться в очікуванні фінансової допомоги з боку держави або міської влади на його утримання, у тому числі проведення капітального ремонту свого будинку.
2.2. Витрати на утримання будинків періодично зростають, будучи постійним каталізатором неспокою для громадян міста. Стан житлових будинків без капітальних ремонтів погіршується, реновація будівель не проводилась десятиліттями. Величезних фінансових ресурсів, які необхідні для такої реновації, немає ні у державному, ні у місцевих бюджетах.
2.3. Обмеженість коштів, що виділяються на капітальний ремонт житлового фонду з бюджетів всіх рівнів, незадовільний стан житлового фонду та недоліки у системі надання комунальних послуг свідчать, що проблеми у сфері житлово-комунального господарства необхідно вирішувати іншим шляхом, а саме – проведенням структурних реформ, які дадуть змогу створити нову економічну модель експлуатації та розвитку житлового господарства, забезпечити його надійне і високоякісне обслуговування з врахуванням інтересів мешканців. Після прийняття Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» такими суб’єктами стали самі співвласники будинку, які можуть управляти і приймати рішення щодо ремонту будинку, його модернізації з огляду на вимоги енергоефективності, розпоряджатися прибудинковою територією, замовляти необхідні для утримання комунальні послуги.
Крім того, діюче законодавство дозволяє співвласникам багатоквартирних будинків створювати об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (надалі – ОСББ, об’єднання). Створення ОСББ – ефективного власника будинку – це шлях, яким пішли у свій час більшість східноєвропейських країн.
Створення об’єднань співвласників, сприяння формуванню конкурентного середовища в сфері житлово-комунального господарства –
основні напрямки та принципи, які задекларовані Програмою реформування та розвитку житлово-комунального господарства України.
2.4. Співвласники багатоквартирних будинків- власники квартир або нежитлових приміщень у багатоквартирних будинках.
За рішенням співвласників усі або частина функцій з управління багатоквартирним будинком можуть передаватися управителю або всі функції- ОСББ. Водночас, Закон України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» передбачає таку форму управління як самостійне управління будинком співвласниками цього будинку без створення кондомінімума.
Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку ( ОСББ) – юридична особа, створена власниками для сприяння використанню їхнього власного майна та управління, утримання і використання неподільного і загального майна. ОСББ може бути створене у будинку будь-якої форми власності з числа тих, хто приватизував або придбав квартиру, а також власників нежилих приміщень.
2.5. Основна діяльність ОСББ полягає у здійсненні функцій, що забезпечують реалізацію прав власників приміщень на володіння та користування спільним майном членів об’єднання, належне утримання будинку і прибудинкової території, сприяння членам об’єднання в отриманні житлово-комунальних та інших послуг належної якості за обґрунтованими цінами і виконання ними своїх зобов’язань, пов’язаних з діяльністю ОСББ.
2.6. Фактори, що стримують розвиток та діяльність ОСББ:
– зношеність та застарілість конструктивних елементів та технічного обладнання багатоквартирних житлових будинків;
– складність та висока вартість процедури передачі у власність ОСББ земельної ділянки прибудинкової території;
– відсутність повного комплекту технічної документації багатоквартирного житлового будинку;
– відсутність необхідних знань щодо особливостей функціонування ОСББ;
– наявність заборгованості за житлово-комунальні послуги;
– складність переукладення угод про надання житлово-комунальних послуг з виробниками комунальних послуг;
– відсутність коштів на проведення капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку.
Саме з вище перелічених причин законодавець, прийнявши Закон України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», дозволив співвласникам вибрати одну з форм управління багатоквартирним будинком: управління цим будинком самостійно, передати функції з управління управителю або створеному ОСББ.
2.7. На сьогоднішній час законодавець передбачив співвласникам багатоквартирного будинку мати :
– право вибору форми управління багатоквартирним житловим будинком;
– право самостійно встановлювати кошторис експлуатації та утримання багатоквартирного житлового будинку ( у випадку створення ОСББ або управління будинком самостійно),
– право визначати тривалість, черговість і обсяги робіт з ремонту багатоквартирного житлового будинку;
– набуття права власності або права користування прибудинковою територією;
– отримання повного обсягу житлово-комунальних послуг на якісному рівні;
– реальний контроль за використанням експлуатаційних внесків та інших платежів;
– зменшення витрат на житлово-комунальні послуги та підвищення їх якості;
– забезпечення контролю за використанням допоміжних приміщень будинку, прибудинкової території та територій загального користування;
– забезпечення контролю за збором, розподілом та витрачанням грошових коштів, що спрямовуються на утримання багатоквартирного будинку та на оплату вартості житлово-комунальних послуг.
2.8. Громадяни, які взяли у свої руки управління будинком, своєю спільною власністю, у силу своїх можливостей здійснюють помірний внесок у благоустрій міста і вже не будуть псувати те, що зробили власними зусиллями та за власні кошти. Чим більше буде свідомих активних громадян у нашому місті, тим більше будуть люди звикати зберігати те, що вони мають. Зі сторони міської ради треба лише допомогти їм подолати інертність мислення, звичку чекати і сподіватися на те, що міський бюджет і надалі буде нести весь тягар проблем щодо утримання і модернізації житлового фонду.
2.9. Найбільш дієвими способами у заохоченні мешканців до самоврядування у сфері управління своїм будинком, у тому числі створення ОСББ є:
– надання їм фінансової допомоги у виконанні робіт з першого капітального ремонту будинку, що реалізується виділенням коштів з місцевого бюджету;
– проведення фахового огляду і визначення технічного стану будинку;
– сприяння у підготовці проектів на отримання можливих міжнародних грантів, кредитів, а також залучення співвласників багатоквартирних будинків до участі у всеукраїнських і міжнародних програмах підтримки громадської активності.
2.10. Крім матеріального стимулювання, вищезазначена проблема потребує координації зусиль виконавчих органів міської ради з громадськістю та громадськими організаціями міста. Взаємодія об’єднань мешканців з міською владою є найважливішою передумовою для соціального партнерства на місцевому рівні, залучення мешканців до розв’язання міських проблем, зокрема, найактуальніших сьогодні проблем житлово-комунального господарства.
3. Мета та завдання Програми
3.1. Метою Програми є забезпечення підвищення ефективності управління житловим фондом шляхом формування конкурентного середовища на ринку комунальних послуг.
3.2. Програма спрямована на виконання таких завдань:
– сприяння діяльності співвласників багатоквартирних будинків, підтримка на всіх етапах;
– допомога співвласникам багатоквартирних будинків у визначенні технічного стану будинків (для того, щоб вчасно і у належний спосіб усувати несправності, поліпшувати експлуатаційні показники будинку, здійснювати його технічну модернізацію, необхідно допомогти співвласникам багатоквартирних будинків набути знання через проведення навчань, надати допомогу у проведенні першого кваліфікованого технічного огляду будинку);
– співфінансування робіт з капітального ремонту основних конструктивних елементів багатоквартирних будинків, робіт по енергозбереженню будинку та ін.;
– забезпечення прозорості і відкритості при наданні фінансової допомоги з міського бюджету : програма передбачає запровадження конкурсу щодо реалізації підготованих співвласниками проектів шляхом спільного фінансування, що реалізовуватиметься за кошти міського бюджету, але за обов’язкової фінансової участі мешканців будинку.
4. Порядок відбору проектів
Відбір та затвердження проектів покладається на Конкурсну комісію. Склад Конкурсної комісії та Положення про неї затверджується розпорядженням міського голови.
4.1. Критерії відбору проектів, що здійснюється Конкурсною комісією:
– впровадження проектів для будинків та прибудинкових територій, що перебувають в експлуатації більше 10 років;
– змістовність проекту, інноваційність запропонованих підходів і технологій, покращення технічних характеристик ;
- реалістичність досягнення мети проекту, конкретність запланованих результатів;
- очікуваний довгостроковий ефект;
- пріоритетність проекту;
- досвід і активна діяльність у здійсненні проектів, спрямованих на вирішення актуальних проблем громади;
- кваліфікація фахівців, які залучаються до роботи в рамках проекту;
- залучення додаткових джерел фінансування.
Муніципальні ресурси витрачаються за принципом забезпечення максимального соціально-економічного ефекту.
Інформація про реалізацію Програми розповсюджується місцевими засобами масової інформації та на офіційному сайті Волноваської міської ради.
4.2. Пріоритетність робіт та проектів:
Доцільність і обсяги надання підтримки визначаються в такій послідовності: співвласники багатоквартирного будинку на загальних зборах або зборах правління ОСББ (відповідно до статутів) затверджують рішення щодо найбільш пріоритетних і необхідних робіт або заходів, які необхідно провести в багатоквартирному будинку та на прибудинковій території, та про обсяги співфінансування.
Ці плани включають роботи (проекти), щодо яких люди виявили готовність зробити власні внески та пізніше впровадити відповідно до всіх залучених джерел фінансування. Відділ житлово-комунального господарства, торгівлі та соціально-побутового обслуговування населення допомагає сформувати критерії для реалізації проектів та допомогти у підготовці пропозиції для подання на розгляд Конкурсної комісії органу місцевого самоврядування, а також надає допомогу у проведенні відбору виконавців робіт .
Розроблені пропозиції відділ накопичує, оцінює їх на предмет закінченості, якості та передає до Конкурсної комісії. Комісія оцінює пропозиції і проводить їх ранжування для фінансування. Процедура відбору базується на принципах конкуренції (наприклад, рівень участі співвласників багатоквартирного будинку у фінансуванні проекту, якість пропозиції, значимість впливу на якість життя населення, приорітетність виду ремонту для покращення його загального стану, застосування вартості впровадженого заходу на кв.м. загальної площі будинку, енергоефективність, тощо) та прозорості. Таким чином забезпечується висока якість проекту та відповідальність партнерів щодо його гідного впровадження.
У процесі відбору пропозицій проводиться оглядовий візит потенційних місць впровадження проектів та спілкування з громадами, які претендують отримати фінансову підтримку.
Відібрані пропозиції подаються міському голові, міській раді разом із протоколом засідання Конкурсної комісії для фінансування.
Одночасно з участю у впровадженні заходів цієї програми ОСББ може приймати участь у програмах виділення коштів з державного бюджету.
5. Фінансування Програми
Джерелами фінансування заходів Програми є:
1. Кошти міського бюджету .
2. Гранти, кредити вітчизняних комерційних банків, благодійні
внески.
3. Кошти співвласників багатоквартирного будинку.
4. Інші кошти, не заборонені законодавством.
Кошти міського бюджету призначені для сприяння діяльності співвласників багатоквартирних будинків у сфері управління своїм будинком, використовуються на :
– виготовлення землевпорядної документації прибудинкової території багатоквартирного житлового будинку, технічного паспорта будинку, технічної документації: інвентарної справи (у разі неможливості відновлення її за рахунок попереднього балансоутримувача), іншої документації, у тому числі проектно-кошторисної;
– проведення капітального ремонту конструктивних елементів та технічного обладнання багатоквартирного житлового будинку: ремонт дахів, інженерних мереж,
– встановлення засобів обліку комунальних послуг, утеплення фасадів, облаштування прибудинкової території, дитячих майданчиків, тощо;
– співфінансування громадою та міським бюджетом інноваційних пілотних проектів по термомодернізації будинків, впровадження енергоефективних заходів;
Фінансування проектів, які реалізуються за рахунок громади та міського бюджету, проходить у два етапи:
Перший етап- отримання згоди міської ради на співфінансування.
Співвласники багатоквартирного будинку подають до міської ради документи, передбачені Додатком 3 цієї Програми.
1) лист- запит на фінансування;
2) документи, які підтверджують вартість робіт;
3) протокол загальних зборів співвласників багатоквартирного будинку з позитивним рішенням щодо суми співфінансування робіт та визначенням уповноваженної особи на підписання договору підряду.
Другий етап- укладення трьохстороннього договору між Волноваською міською радою, співвласниками та підрядником.
Третій етап- фінансування робіт.
Співвласники багатоквартирного будинку перераховують на рахунок підрядника авансовий внесок у розмірі 10 % суми перед початком робіт.
Фінансування робіт міською радою за укладеними договорами (підряду, технагляду та авторського нагляду) здійснюється у розмірі 90 % суми після закінчення робіт у строки, передбачені договором підряду.
Фінансування з міського бюджету для будинку ОСББ здійснюється в межах до 150,0 тис. грн., що становить 90% від загальної суми кошторису в межах дії даної Програми. Допускається закінчення окремих видів робіт, передбачених в проекті та розглянутих Конкурсною комісією, в році, наступному за тим, в якому виконувалися основні об’єми робіт, передбачені проектом.
Кошти на реалізацію проекту перераховуються безпосередньо виконавцю робіт відповідно до прописаних етапів фінансування.
Після реалізації проекту виконані поліпшення є невід’ємною частиною спільного майна власників будинку, які повинні забезпечити його подальше утримання та збереження.
Для того, щоб отримати підтримку міської ради, необхідно подати заявку-запит на підтримку та повний пакет документів у відділ житлово-комунального господарства, торгівлі та соціально-побутового обслуговування населення (додаток 3).
Механізм реалізації проекту наведений у додатку 4.
В ході фінансування та реалізації проекту відділ обліку та звітності надає консультаційну допомогу, здійснює нагляд та контроль за використанням коштів.
6. Очікувані результати
У результаті реалізації заходів Програми сприяння діяльності співвласників багатоквартирного будинку буде поліпшено стан житлового фонду та якість проживання громадян, активізовано об’єднання громад до вирішення власних проблем соціально-економічного та екологічного характеру і створено сприятливе середовище для міста Волноваха.
Результати Програми:
- Короткотривалі:
– підвищення рівня поінформованості співвласників багатоквартирних будинків;
– підвищення свідомості та згуртованості громад;
– залучення громад міста до вирішення місцевих проблем;
– реалізація місцевих соціально-економічних проектів;
– поширення механізму співфінансування, організація співвласників.
2. Довготермінові:
– реалізація принципів сталого розвитку;
– розвиток державно-приватного партнерства (співпраця влади та громади);
– дотримання прозорості та звітності використання бюджетних, залучених та громадських коштів;
– покращення якості життя громад;
– підвищення енергоефективності будинків.
3. Мультиплікаційний ефект:
– поширення досвіду сталого розвитку громад;
– активізація громад у вирішенні власних проблем.
Секретар ради Т.Є. Гукай
Додаток №1 до Програми
сприяння діяльності співвласників багатоквартирних будинків
на території міста Волноваха
на 2017 рік
Ресурсне забезпечення Програми
сприяння діяльності співвласників
багатоквартирних будинків на території міста Волноваха
на 2017
Обсяг коштів місцевого бюджету, які пропонується залучити на виконання програми | Усього витрат на виконання програми | |
2017 рік- 1000,0 тис.грн. | ||
Обсяг ресурсів,
усього, у тому числі: міський бюджет |
1100,0 тис.грн. | |
Кошти небюджетних джерел ( утому числі кошти сторонніх організацій, підприємств) | Внески, гранди | |
Кошти інших
джерел |
Співвласники, інші (спів фінансування до 10% від вартості проекту) |
Конец формы
Додаток № 2 до Програми
сприяння діяльності співвласників багатоквартирного будинку
на території міста Волноваха
Напрями діяльності та заходи Програми
сприяння діяльності співвласників багатоквартирних будинків
на території міста Волноваха на 2017 рік
№
з/п |
Назва напрямку діяльності (пріоритетні завдання) | Перелік
заходів програми |
Строк виконання заходу | Виконавці | Джерела фінансування | Орієнтовані обсяги фінансування (вартість), тис. грн., у тому числі: | Очікуваний результат |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1 | Відновлення технічної
документації на будинки |
Виготовлення
техн. паспортів, планів та схем інженерних мереж (при неможливості відновлення попереднім балансоутримувачем) |
2017 | Відділ ЖКГ, торгівлі та побутового обслуговування населення,
БТІ, інші залучені організації |
Міський
Бюджет |
В межах
загального фінансового забезпечення |
Врахування,
використання технічних характеристик будинків |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
2 | Виготовлення
землевпорядної документації |
Розмежування меж
прибудинкових територій, передача територій у користування на умовах оренди або власність |
2017 | Проектні організації | Міський
бюджет |
І етап: 2017 р.
____,0 |
Ефективне
використання прибудинкових територій |
3 | Покращення
технічних характеристик будинків |
Співфінансування
капітальних ремонтів житлових будинків, підвищення енергоефективності будівель, встановлення засобів обліку послуг |
2017 | Відділ ЖКГ, торгівлі та побутового обслуговування населення,
співвласники багатоквар-тирних будинків |
Міський
бюджет, співвласники багатоквартирних будинків, інші |
_________,0 | Усунення
дефектів конструктивних елементів, покращення технічних характеристик |
Додаток № 3 до Програми
сприяння діяльності співвласників багатоквартирних будинків
на території міста Волноваха
на 2017 рік
заявка НА УЧАСТЬ У РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАХОДІВ ПРОГРАМИ
Дата:
Пакет документів:
- Лист від співвласників багатоквартирного будинку про розгляд заявки
2. Інформація про співвласників житлового будинку:
– назва вулиці, № будинку;
– назва організації громади, ОСББ ( у разі створення), дата його створення;
– загальна кількість квартир, загальна площа будинку; проживає мешканців;
– кількість квартир (співвласників), які є членами ОСББ ( у разі створення).
3. Всього зібрано колективних коштів, необхідних для співфінансування заходів Програми ___________ тис.грн.
4. Гарантійний лист про спів фінансування.
5. Статут (копія)- для ОСББ.
6. Свідоцтво про реєстрацію (копія)-для ОСББ.
7. Акт передачі будинку до об’єднання або акт передачі технічної документації- за наявності.
8. Протокол засідання загальних зборів співвласників багатоквартирного будинку, в якому вказати:
- пріоритетність впровадження заходів, планів;
- про подачу заявки;
- про згоду здійснити внесок громади щодо співфінансування.
( У протоколі загальних зборів співвласників багатоквартирного будинку також визначається уповноважена особа на підписання договорів.)
10. Проектно-кошторисна або інша документація на роботи, експертиза відповідної документації (за необхідності).
Пакет документів супроводжується описовим змістом, який підписується :
Уповноваженою особою від співвласників багатоквартирного будинку, секретарем загальних зборів
Додаток № 4 до Програми
сприяння діяльності співвласників багатоквартирних будинків
на території міста Волноваха
на 2017 рік
Інформація щодо Проекту, механізм реалізації
1. Назва проекту:
2. Яка об’єктивна необхідність та потреба у реалізації цього проекту (детально обґрунтувати):
3. Критерії, які були використані для відбору саме цього проекту (чому було вирішено реалізувати саме цей проект):
4. Тривалість проекту (Початок – закінчення)
5. Дані, кому принесе користь цей проект (загальна кількість будинків; жителів).
6. Попередня оцінка бюджету проекту: всі суми вказуються в тис. грн.
№. | Вид матеріалів та роботи | Одиниці | К-ть | Вартість | Сума, | Платник |
Фінансовий вклад | ||||||
МАТЕРІАЛИ | ||||||
РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ |
||||||
4. | ||||||
5. | ||||||
6. | ||||||
ПРИЛАДИ ТА ОБЛАДНАННЯ | ||||||
7. | ||||||
8. | ||||||
9. | ||||||
Разом до сплати | ||||||
Нефінансовий вклад | ||||||
Всього: |
7. Загальна вартість проекту:
8. Партнери в реалізації проекту та їхні внески:
№ | Партнери | Тип та сума внеску | Коментарі | ||
Фінансовий вклад | Не фінансовий вклад | Всього | |||
1 | |||||
2 | |||||
Всього |
9. Виконання проекту: робочий план реалізації проекту, подальше утримання та супроводження проекту, а також забезпечення стійкості проекту (розписати детально).
Перелік та послідовність робіт, необхідних для реалізації проекту:
Вид робіт з реалізації проекту | Відповідальний | Дата початку | Дата закінчення | Необхідні фінансові затрати |
Кому буде належати об’єкт після реалізації проекту та чим це підтверджується:
Яких щорічних витрат, людських та інших ресурсів буде потребувати утримання об’єкта (покриття поточних та капітальних витрат на функціонування; забезпечення необхідними працівниками, спеціалістами, інформаційними матеріалами та ін.), вказати з яких джерел будуть покриватись ці витрати.
Уповноважена особа
від співвласників багатоквартирного будинку
(підпис)