
Україна
Волноваська міська рада
Волноваського району Донецької області
Виконавчий комітет
Р І Ш Е Н Н Я
від 10.01.2018 № 10
Про затвердження посадових інструкцій
Відповідно до рішення міської ради від 21.12.2017 року №6/99-2218 «Про затвердження структури та чисельності міської ради та її виконавчого комітету», у зв’язку із кадровими змінами та керуючись статтею 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради
ВИРІШИВ:
1.Затвердити посадові інструкції посадових осіб виконкому Волноваської міської ради:
1.1.Провідного спеціаліста–державного реєстратора відділу державної реєстрації та реєстрації місця проживання фізичних осіб виконавчого комітету Волноваської міської ради Качан Валентини Миколаївни;
1.2.Провідного спеціаліста з інформаційно-технічної роботи відділу державної реєстрації та реєстрації місця проживання фізичних осіб виконавчого комітету Волноваської міської ради Близнюка Віталія Олександровича;
1.2.Провідного спеціаліста відділу управління персоналом та з питань організаційної роботи виконавчого комітету Волноваської міської ради Галушкової Надії Анатоліївни.
2. Посадовим особам міської ради в своїй роботі керуватися посадовими інструкціями.
Заступник міського голови І.С. Ісміханов
Затверджено:
Рішення виконкому
Волноваської міської ради
від 10.01.2018 №
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
провідного спеціаліста – державного реєстратора відділу
державної реєстрації та реєстрації місця проживання фізичних
осіб виконавчого комітету Волноваської міської ради
Качан Валентини Миколаївни
1.Загальні положення
1.1.Провідний спеціаліст – державний реєстратор відділу державної реєстрації та реєстрації місця проживання фізичних осіб виконавчого комітету Волноваської міської ради (далі – провідний спеціаліст) призначається на посаду і звільняється з посади на підставі розпорядження міського голови на конкурсній основі, або за іншою процедурою, передбаченою законодавством України.
1.2.Провідний спеціаліст безпосередньо підпорядкований начальнику відділу державної реєстрації та реєстрації місця проживання фізичних осіб виконавчого комітету Волноваської міської ради.
1.3.На посаду провідного спеціаліста призначається особа, яка є громадянином України та має вищу освіту (для виконання функцій державної реєстрації речових прав на нерухоме майно призначається особа, яка має вищу освіту за спеціальністю правознавство), вільно володіє державною мовою, стаж роботи за фахом на державній службі на посаді не нижче провідного спеціаліста не менше одного року, або стаж роботи в інших сферах управління не менше трьох років.
1.4.У своїй діяльності провідний спеціаліст керується Конституцією України, Законами України «Про державну службу», «Про засади запобігання та протидії корупції», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства юстиції України та Міністерства внутрішніх справ, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням про відділ та іншими нормативно-правовими актами. В питаннях процедури державної реєстрації враховує рекомендації Міністерства юстиції України, а в питаннях реєстрації місця проживання фізичних осіб рекомендації Міністерства внутрішніх справ та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері реєстрації фізичних осіб.
1.5.Провідний спеціаліст повинен знати Конституцію України, Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державну службу», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади запобігання та протидії корупції», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, інструкцію з діловодства Волноваської міської ради, правила внутрішнього трудового розпорядку, правила ділового етикету, правила охорони праці та протипожежної безпеки, основні програми роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.
1.6.Під час тимчасової відсутності провідного спеціаліста його посадові обов’язки виконує інший провідний спеціаліста.
2.Завдання, обов’язки та повноваження
2.1.Провідний спеціаліст повинен дотримуватись етики поведінки державного службовця, зобов’язаний сумлінно виконувати службові обов’язки, постійно вдосконалювати організацію своєї роботи та підвищувати професійну та ділову кваліфікацію, не допускати у своїй діяльності порушення прав громадян та юридичних осіб, гарантованих Конституцією України та законами України.
2.2.Провідний спеціаліст виконує наступні завдання:
2.2.1.Здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно відповідно до закону, а саме:
– встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема: відповідність обов’язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення у випадках, передбачених законом; відповідність повноважень особи, яка подає документи для державної реєстрації прав; відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі прав, відомостям, що містяться у поданих документах; наявність обтяжень прав на нерухоме майно; наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або відповідний правочин пов’язує можливість виникнення, переходу, припинення речового права, що підлягає державній реєстрації;
– перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмові в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення;
– під час проведення державної реєстрації прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, запитує від органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили оформлення та/або реєстрацію прав, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для такої реєстрації, у разі відсутності доступу до відповідних інформаційних систем та /або у разі, якщо відповідні документи не були подані заявником;
– під час проведення державної реєстрації прав на земельні ділянки використовує відомості Державного земельного кадастру шляхом безпосереднього доступу до нього у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;
– відкриває та/або закриває розділ у Державному реєстрі прав, вносить до нього записи про речові права на нерухоме майно та їх обтяження про об’єкти та суб’єктів таких прав;
– присвоює за допомогою Державного реєстру прав реєстраційний номер об’єкту нерухомого майна під час проведення державної реєстрації прав;
– виготовляє електронні копії документів та розміщує їх у реєстраційній справі в електронній формі у відповідному розділі Державного реєстру прав (у разі якщо такі копії не були виготовлені під час прийняття документів у сфері державної реєстрації прав);
– формує документи за результатами розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав;
– забезпечує передачу реєстраційних справ, відповідно до порядку встановленому Міністерством юстиції України, суб’єкту державної реєстрації прав, що здійснює їх ведення, формування та зберігання;
– забезпечує ведення облікових справ;
– приймає та видає документи, пов’язані з проведенням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, взяттям на облік безхазяйного нерухомого майна, наданням інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
2.2.2.Здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців відповідно до закону, а саме:
– приймає та перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів, відмови у державній реєстрації;
– проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру;
– веде Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та надає відомості з нього;
– забезпечує передачу реєстраційних справ відповідно до порядку встановленому Міністерством юстиції України, суб’єкту державної реєстрації прав, що здійснює їх ведення, формування та зберігання;
– приймає та видає документи, пов’язані з проведенням державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
2.2.3.Здійснює реєстрацію місця проживання фізичних осіб, а саме:
– забезпечує формування та ведення Реєстру територіальних громад;
– проводить реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно – територіальної одиниці;
– вживає заходи щодо забезпечення передачі інформації та/або внесення в установленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.
2.3.Здійснює в межах компетенції заходи щодо підвищення ефективності роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, реєстрації місця проживання фізичних осіб.
2.4.Провідний спеціаліст зобов’язаний:
– зберігати державну та комерційну таємницю, інформацію про громадян, що стала йому відома під час виконання обов’язків державної служби, а також іншу інформацію, яка згідно з законодавством не підлягає розголошенню;
– систематично займатись підвищенням професійного рівня, вивчати нормативно-правові акти у сфері реєстрації, приймати участь у навчальних закладах;
– виконує завдання у сферах реєстрації, у тому числі доручення, покладені на нього начальником відділу – державним реєстратором відділу державної реєстрації та реєстрації місця проживання фізичних осіб виконавчого комітету Волноваської міської ради, міським головою, заступником міського голови по виконавчій роботі;
– дбати про особисту безпеку та здоров’я, а також про безпеку оточуючих при виконанні обов’язків чи під час перебування на території міської ради, дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку, виконувати вимоги нормативно-правових актів з охорони праці, правила техніки безпеки та протипожежного захисту;
– забезпечувати доступ до публічної інформації.
3.Права
3.1. Провідний спеціаліст має право:
– за дорученням керівництва представляти інтереси відділу з питань, що належать до його компетенції;
– брати участь у розгляді питань, приймати, в межах своїх повноважень відповідні рішення;
– одержувати безкоштовно в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб з питань державної реєстрації;
– вносити на розгляд керівництву пропозиції, щодо усунення суперечностей між актами законодавства та заповнення прогалин у ньому, шляхів удосконалення роботи органів реєстрації;
– за дорученням керівництва брати участь у роботі семінарів, нарад з питань, віднесених до його компетенції;
– на оплату праці залежно від рангу, якій йому присвоєно, якості, досвіду та стажу роботи;
– на повагу особистої гідності, справедливе і шанобливе ставлення до себе з боку керівництва, співробітників і громадян;
– на здорові, безпечні та належні для високопродуктивної роботи умови праці;
– на соціальний і правовий захист відповідно до його статусу;
– захищати свої законні права та інтереси, в тому числі у судовому порядку.
4. Відповідальність
4.1.Провідний спеціаліст несе відповідальність за невиконання покладених на нього завдань.
4.2.За порушення законодавства у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та реєстрації місця проживання фізичних осіб державні реєстратори несуть дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність у порядку, встановленому законом.
4.3.Шкода, завдана державним реєстратором фізичній чи юридичній особі під час виконання своїх обов’язків, підлягає відшкодуванню на підставі рішення суду, що набрало законної сили, у порядку, встановленому законом.
4.4.За порушення трудової та виконавчої дисципліни вимог нормативно- правових актів з охорони праці притягується до відповідальності згідно з чинним законодавством.
Начальник відділу – державний реєстратор
відділу державної реєстрації та реєстрації місця
проживання фізичних осіб виконавчого комітету
Волноваської міської ради В.П.Жигун
З інструкцією ознайомлена та копію отримала
«____»_____________201__ р. В.М.Качан
З правилами техніки безпеки та охорони
праці ознайомлена
«____»_____________201___ р. В.М.Качан
Заступник міського голови І.С.Ісміханов
Затверджено:
Рішення виконкому
Волноваської міської ради
від 10.01.2018 №
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
провідного спеціаліста з питань інформаційно-технічної роботи відділу
державної реєстрації та реєстрації місця проживання фізичних
осіб виконавчого комітету Волноваської міської ради
Близнюка Віталія Олександровича
1.Загальні положення
1.1.Провідний спеціаліст з питань інформаційно-технічної роботи відділу державної реєстрації та реєстрації місця проживання фізичних осіб виконавчого комітету Волноваської міської ради (далі – провідний спеціаліст) призначається на посаду і звільняється з посади на підставі розпорядження міського голови на конкурсній основі, або за іншою процедурою, передбаченою законодавством України.
1.2.Провідний спеціаліст безпосередньо підпорядкований начальнику відділу державної реєстрації та реєстрації місця проживання фізичних осіб виконавчого комітету Волноваської міської ради.
1.3.На посаду провідного спеціаліста призначається особа, яка є громадянином України та має вищу освіту, вільно володіє державною мовою, стаж роботи за фахом на державній службі чи службі в органах місцевого самоврядування, на посаді не нижче провідного спеціаліста не менше одного року, або стаж роботи в інших сферах управління не менше трьох років.
1.4.У своїй діяльності провідний спеціаліст керується Конституцією України, Законами України «Про державну службу», «Про засади запобігання та протидії корупції», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства юстиції України та Міністерства внутрішніх справ, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням про відділ та іншими нормативно-правовими актами.
1.5.Провідний спеціаліст повинен знати Конституцію України, Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державну службу», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади запобігання та протидії корупції», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, інструкцію з діловодства Волноваської міської ради, правила внутрішнього трудового розпорядку, правила ділового етикету, правила охорони праці та протипожежної безпеки, основні програми роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.
1.6.Під час тимчасової відсутності провідного спеціаліста його посадові обов’язки виконує інший провідний спеціаліста.
2. Завдання та обов’язки
2.1.Провідний спеціаліст повинен дотримуватись етики поведінки державного службовця, зобов’язаний сумлінно виконувати службові обов’язки, постійно вдосконалювати організацію своєї роботи та підвищувати професійну та ділову кваліфікацію, не допускати у своїй діяльності порушення прав громадян та юридичних осіб, гарантованих Конституцією України та законами України.
2.2.Організовує впровадження в роботі міської ради комп’ютерних технологій, встановлення комп’ютерного обладнання, адміністрування локальної комп’ютерної мережі, тощо.
2.3. Здійснює інформаційно-аналітичне забезпечення місцевої ради, щодо розвитку суспільно-політичних, національних та релігійних процесів в місті.
2.4. Організовує підготовку матеріалів для засобів масової інформації та поповнення офіційного веб-сайту міської ради з питань, що належать до компетенції міської ради.
2.5.Відповідає за роботу з інформаційного поповнення рубрик офіційного веб-сайту Волноваської міської ради.
2.6.За дорученням начальника відділу готує проекти розпоряджень міського голови ради, які відносяться до компетенції відділу, проекти міських програм, планів роботи відділу, доповідних записок та інших документів з питань, що належать до компетенції відділу.
2.7.Приймає участь за дорученням керівництва міської ради та в межах своєї компетенції у заходах (нарадах, зборах, засіданнях), що проводяться міською радою, депутатським корпусом міської ради, територіальними структурними підрозділами органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями, для своєчасного висвітлення матеріалів на офіційному веб-сайті міської ради.
2.8.Підтримує у належному стані функціонування парку комп`ютерної техніки, мережевого та периферійного обладнання, програмного забезпечення міської ради.
2.9.Забезпечує адміністрування автоматизованих робочих місць працівників міської ради.
2.10.Забезпечує введення в експлуатацію, встановлення, програмне обслуговування комп’ютерної техніки, периферійного обладнання та оргтехніки, що знаходяться на балансі міської ради.
2.11.Організовує проведення робіт щодо інсталяції та використання ліцензійного та з відкритим ключем програмного забезпечення, антивірусного захисту локальної комп’ютерної мережі.
2.12.Надає практичну та методичну допомогу працівникам з питань роботи та використання ліцензійного програмного забезпечення та комп’ютерного обладнання, що знаходиться на балансі Волноваської міської ради.
2.13.За погодженням з керівником проводить заняття щодо вивчення працівниками безпечного використання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення.
2.14.Здійснює обслуговування, забезпечує моніторинг введення в експлуатацію та організовує обслуговування комп’ютерної мережі Волноваської міської ради, поточне адміністрування мережевого обладнання локальної комп’ютерної мережі.
2.15.Забезпечує виявлення і попередження недоліків у роботі працівників Волноваської міської ради під час використання комп’ютерної та оргтехніки, системного та прикладного програмного забезпечення.
2.16.Вносить пропозиції щодо вдосконалення форм і методів роботи в частині інформаційного забезпечення діяльності міської ради.
2.17.Бере участь в діяльності інвентаризаційної комісії при проведенні інвентаризації комп’ютерної та периферійної техніки, програмного забезпечення.
2.18.Контролює використання доступу до мережі Інтернет в службових цілях працівниками апарату Волноваської міської ради, яким надано дозвіл на її використання.
2.19.Забезпечує інформаційний обмін через комп’ютерну мережу, включаючи надання електронних адрес працівникам Волноваської міської ради, антивірусний захист.
2.20.Дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку, правил та норм з охорони праці та техніки безпеки, правил з експлуатації технічних засобів.
2.21.Готує проекти відповідей на запити органів влади вищого рівня та органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ, організацій, з питань, що стосуються його компетенції.
2.22.Аналізує оприлюднені в засобах масової інформації матеріали з питань діяльності міської ради.
2.23.Виконує інші завдання керівництва міської ради, покладені на відділ.
3.Права
3.1.Одержувати в установленому порядку від відділів, підприємств, установ, організацій і громадян інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.
3.2. Вносити пропозиції керівництву міської ради щодо вдосконалення роботи відділу з питань інформаційно-технічної роботи.
3.3.Надавати пропозиції щодо придбання техніки, пристроїв вводу-виводу інформації, витратних матеріалів, розподілу або перерозподілу комп’ютерної техніки, з метою збалансованою забезпечення нею працівників, з урахуванням пріоритетності завдань, пов’язаних з виконанням покладених на них функцій.
3.4.Має право безперешкодного доступу до комп’ютерної та оргтехніки Волноваської міської ради, для проведення оновлення програмного забезпечення та моніторингу стану комп’ютерної та оргтехніки Волноваської міської ради.
4.Відповідальність
4.1.Провідний спеціаліст несе відповідальність за невиконання покладених на нього завдань.
4.2.За порушення трудової та виконавчої дисципліни вимог нормативно- правових актів з охорони праці притягується до відповідальності згідно з чинним законодавством.
Начальник відділу – державний реєстратор
відділу державної реєстрації та реєстрації місця
проживання фізичних осіб виконавчого комітету
Волноваської міської ради В.П.Жигун
З інструкцією ознайомлений та копію отримав
«____»_____________201__ р. В.О.Близнюк
З правилами техніки безпеки та охорони
праці ознайомлений
«____»_____________201___ р. В.О.Близнюк
Заступник міського голови І.С.Ісміханов
Затверджено:
Рішення виконкому
Волноваської міської ради
від 10.01.2018 №
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
провідного спеціаліста відділу управління персоналом та з питань організаційної роботи виконавчого комітету Волноваської міської ради
Галушкової Надії Анатоліївни
1.Загальні положення
1.1.Провідний спеціаліст відділу управління персоналом та з питань організаційної роботи виконавчого комітету міської ради (далі – провідний спеціаліст) працює під керівництвом начальника відділу забезпечує реалізацію кадрової політики та здійснює координацію та методичне керівництво управління персоналом та з питань організаційної роботи.
1.2.Провідний спеціаліст призначається на посаду головою міської ради за результатами конкурсного відбору або за іншою процедурою, передбаченою законодавством.
1.3. На посаду провідного спеціаліста призначається особа, яка відповідає вимогам, встановленим Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування».
1.4.Провідний спеціаліст безпосередньо підпорядковується начальнику відділу управління персоналом та з питань організаційної роботи.
1.5.Провідний спеціаліст у своїй роботі керується: Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», Кодексом законів про працю України, Указами Президента України, постановами Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, нормативними документами, що стосуються реалізації державної політики з питань управління персоналом та організаційної роботи.
2. Завдання та обов’язки
2.1.Провідний спеціаліст приймає участь у роботі відділу з питань організаційної роботи виконавчого комітету міської ради.
2.2.Організовує технічне забезпечення проведень сесій міської ради, засідань постійних комісій міської ради, засідань колегії, нарад.
2.3.Доводить до відома зацікавлених осіб про час та місце проведення сесій міської ради, засідань постійних комісій міської ради, засідань колегії, нарад з працівниками міської ради та керівниками підприємств, організацій та закладів, а також питань, які виносяться на їх розгляд.
2.4.Забезпечує своєчасне оформлення протоколів нарад, семінарів та навчань при міському голові та його заступнику, секретарі ради.
2.5.Виконує інші доручення, надані начальником відділу, визначені діючим законодавством і Положенням про відділ виконавчого комітету міської ради.
2.6.Готує проекти документів щодо листування з вищими органами влади стосовно організаційної та кадрової роботи за дорученням начальника відділу.
2.7.Регулярно інформує керівництво міської ради про стан організаційної роботи та управління персоналом роботи.
2.8.Здійснює контроль за виконанням структурними підрозділами міської ради Законів України, нормативних актів Президента України, Кабінету Міністрів України, голів обласної і районної державних адміністрацій з питань організаційної роботи та управління персоналом.
2.9.Опрацьовує матеріали та готує документи про представлення до нагородження державними нагородами та присвоєння почесних звань.
2.10.Готує матеріали до районної ради та райдержадміністрації про заохочення відзнаками району.
2.11.Вивчає і впроваджує в свою діяльність елементи наукової організації праці, забезпечує високу культуру.
2.12.Виконує доручення, дані начальником відділу з питань дотримання вимог законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування.
2.13.Готує графіки надання щорічних відпусток працівникам міської ради, контролює їх використання.
2.14.Упорядковує номенклатуру справ відділу з питань управління персоналом та з питань організаційної роботи міської ради.
2.15.Формує описи справ тимчасового зберігання відділу та акти про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду.
2.16.Розробляє і бере участь у розробленні проектів нормативно-правових актів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та служби в органах місцевого самоврядування.
2.17.Здійснює аналітичну та організаційну роботу з кадрового менеджменту.
2.18. Відповідає за ведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних за райдержадміністрацією на період мобілізації та воєнного часу.
2.19. Здійснює керівництво роботою відділу і несе повну відповідальність за його діяльність у разі відсутності начальника відділу.
3.Права
Провідний спеціаліст відділу в процесі своєї діяльності має право:
3.1.Запитувати від органів місцевого самоврядування, підприємств, організацій, установ, громадських організацій необхідні статистичні та оперативні данні, звіти, документи та інші матеріали, які стосуються діяльності міської ради, відділу або необхідні для виконання покладених на відділ завдань.
3.2.Приймати участь в роботі сесій міської ради, засідань колегій, постійних комісій, а також нарад та семінарів.
3.3.Надавати консультації та методичні рекомендації з питань організаційної роботи органу місцевого самоврядування.
3.4.Вносити пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу.
4.Відповідальність
4.1.Провідний спеціаліст несе відповідальність за невиконання покладених на нього завдань.
4.2.За порушення трудової та виконавчої дисципліни вимог нормативно- правових актів з охорони праці притягується до відповідальності згідно з чинним законодавством.
Секретар ради Т.Є.Гукай
З інструкцією ознайомлена та копію отримала
«____»_____________201__ р. Н.А.Галушкова
З правилами техніки безпеки та охорони
праці ознайомлена
«____»_____________201___ р. Н.А.Галушкова
