У період з 03.02.2025 р. по 07.02.2025р. працівниками ЦНАП:
Актуалізовано інформацію в реєстрі територіальної громади на базі ДМС України згідно 6 повідомленнь ДМС.
Актуалізовано відомості в реєстрі РТГ на підставі 5 звернення.
Видано витягів з реєстру територіальних громад на підставі 6 звернень.
Працівниками ЦНАП засобами телефонного зв’язку, письмово та на запитання в телеграмм каналі «ПИТАННЯ – ВІДПОВІДІ» було надано 160 консультацій громадянам. З них 22 консультації військовим та ветеранам війни.Чат – ботом «@GID_CNAP_Bot» скористались 14 громадян. Викладено 219 публікацій чинного законодавства на офіційній сторінці ЦНАП в соціальній мережі Facebook та в телеграмм каналі «ПИТАННЯ – ВІДПОВІДІ»
Надано 5 адміністративних послуг «Під ключ»Було сформовано пакети документів на отримання матеріальної допомоги з бюджету Волноваської міської територіальної громади:особам з інвалідністю І групи та дітям з інвалідністю» у кількості 1 пакету документів на отримання допомоги.
– на лікування мешканцям Волноваської міської територіальної громади у кількості 2 пакетів документів на отримання допомоги.
– відшкодування витрат на поховання померлих (загиблих) учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни у кількості 1 пакету документів на отримання допомоги.
– на проживання дітям військовозобов’язаних, яких призвано на військову службу під час мобілізації або прийнято на службу до військових підрозділів сил оборони за контрактом на строк не менше 3 років у кількості 5 пакетів документів на отримання допомоги.
– на проживання деяким категоріям населення, які постраждали внаслідок війни» у кількості 1 пакету документів на отримання допомоги.
Сформовано 2 інформаційні довідки з Державного реєстру прав за об’єктом нерухомого майна для перевірки права власності згідно поданих інформаційних повідомлень про пошкоджене майно.