У період з 10.02.2025 р. по 14.02.2025р. працівниками ЦНАП:
Опрацьовано працівниками ЦНАП 17 інформаційних повідомлень з Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, причинених військовою агресією російської федерації.
Зареєстровано місце проживання 2 особам.Знято з місця реєстрації 1 особу.
Актуалізовано інформацію в реєстрі територіальної громади на базі ДМС України згідно 9 повідомлень ДМС.
Актуалізовано відомості в реєстрі РТГ на підставі 12 звернень.
Видано витягів з реєстру територіальних громад на підставі 18 звернень.
Працівниками ЦНАП засобами телефонного зв’язку, письмово та на запитання в телеграмм каналі «ПИТАННЯ – ВІДПОВІДІ» було надано 146 консультацій громадянам. З них 25 консультації військовим та ветеранам війни.Чат – ботом «@GID_CNAP_Bot» скористались 15 громадян. Викладено 221 публікація чинного законодавства на офіційній сторінці ЦНАП в соціальній мережі Facebook та в телеграмм каналі «ПИТАННЯ – ВІДПОВІДІ»
Надано 8 адміністративних послуг «Під ключ»
Було сформовано пакети документів на отримання матеріальної допомоги з бюджету Волноваської міської територіальної громади:
– особам з інвалідністю І групи та дітям з інвалідністю у кількості 3 пакетів документів на отримання допомоги.
-особам похилого віку за 80 років у кількості 1 пакету документів на отримання допомоги.
– на лікування мешканцям Волноваської міської територіальної громади у кількості 2 пакетів документів на отримання допомоги.
-на проживання дітям військовозобов’язаних, яких призвано на військову службу під час мобілізації або прийнято на службу до військових підрозділів сил оборони за контрактом на строк не менше 3 років у кількості 3 пакетів документів на отримання допомоги.
– військовозобов’язаним, яких призвано на військову службу під час мобілізації або прийнято на службу до військових підрозділів сил оборони за контрактом на строк не менше 3 років у кількості 4 пакетів документів на отримання допомоги.
– сім’ям загиблих (померлих)/ позбавлених особистої свободи Захисників і Захисниць України у кількості 1 пакету документів на отримання допомоги.
Сформовано 16 нформаційних довідок з Державного реєстру прав за об’єктом нерухомого майна для перевірки права власності згідно поданих інформаційних повідомлень про пошкоджене майно.
