Наразі ця платформа працює у тестовому режимі
Головне управління Цивільно-військового співробітництво запустило у тестовому режимі універсальну онлайн-платформу “На зв’язку”, покликану допомогти у вирішенні різноманітних проблем військовослужбовців та їхніх сімей.
Як розповів начальник Центрального управління цивільно-військового співробітництва Генерального штабу ЗС України Олександр Кутков, найближчі декілька місяців (від 2 до 4) після запуску “На зв’язку” працюватиме в тестовому режимі: “Ми проведемо апробацію, дослідження, з’ясуємо, які слабкі, сильні сторони і що потрібно додати або прибрати”. За словами начальника Центрального управління цивільно-військового співробітництва Генерального штабу ЗС України, система повністю адаптована до будь-яких девайсів, тобто платформа доступна з різних пристроїв: телефонів, планшетів або комп’ютерів.
Основна місія, як зазначили у ЗСУ, – створити єдину інформаційну службу супроводу, яка об’єднає всі дієві рішення від держави, громадських організацій, бізнесу за напрямами юридичної, психологічної, медичної підтримки, навчання, рекрутингу, пільг тощо. Кутков наголосив, що вся платформа побудована на системі постійного зворотного зв’язку.
“На зв’язку” насамперед призначена для військовослужбовців, а також для родин полонених, зниклих безвісти, загиблих, поранених і звільнених із полону.
Наразі інформаційна система містить дев’ять розділів, зокрема, “Медичні послуги”, “Корисна інформація”, “Юридична допомога”, “Психологічна підтримка”, “Події”, “Освіта”, “Мапа” та інші.
