УКРАЇНА
ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ МІСТА ВОЛНОВАХА
ВОЛНОВАСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
КЕРІВНИКА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
МІСТА ВОЛНОВАХА
28.12.2019 № 438
Про затвердження Положення про телефонну «аварійну лінію» у
військово-цивільній адміністрації міста Волноваха
З метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, оперативного реагування на звернення громадян з питань роботи житлово-комунальних підприємств на території міста Волноваха, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та керуючись Законом України «Про військово-цивільні адміністрації»:
1. Затвердити Положення про телефонну «аварійну лінію» у військово-цивільній адміністрації міста Волноваха (додаток).
2. Призначити відповідальним за приймання, реєстрацію звернень, які надійшли за допомогою телефонного зв’язку Жигуна Вадима Петровича, завідуючого сектору з питань мобілізаційної та оборонної роботи.
3. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Керівник
військово-цивільної адміністрації І. В. Лубінець
Додаток
до розпорядження керівника
військово-цивільної
адміністрації м. Волноваха 28.12.2019 № 438
ПОЛОЖЕННЯ
про телефонну «аварійну лінію» у ь військово-цивільній адміністрації міста Волноваха Волноваського району Донецької області
1. Загальні положення
1. Положення про телефонну «аварійну лінію» у військово-цивільній адміністрації міста Волноваха ( далі – Положення) розроблено відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
2. Цим Положенням визначено організацію роботи телефонної «аварійної лінії» у військово-цивільній адміністрації міста Волноваха (далі – ВЦА м. Волноваха), механізм приймання, реєстрації, оперативного розгляду звернень, які надходять від громадян за допомогою засобів телефонного зв’язку, та надання відповідей на такі звернення.
2. Основні завдання телефонної «аварійної лінії»
1. Надання довідково-консультативної допомоги громадянам, які звертаються в телефонному режимі з питань роботи ВЦА м. Волноваха.
2. Оперативний розгляд інформаційних повідомлень мешканців міста з питань неякісного надання виконавцем комунальних послуг.
3. Оповіщення житлово-комунальних підприємств на території міста Волноваха для реагування на порушені у повідомленнях питань.
4. Оповіщення Волноваський відділ поліції ГУНП в Донецькій області, військову комендатури міста Волноваха, закладів охорони здоров’я на території міста Волноваха для реагування на порушені у повідомленнях питань, що належать до їх компетенції.
3. Організація роботи телефонної «аварійної лінії»
1. Телефонна «аварійна лінія» працює щоденно (за винятком святкових і вихідних днів) з понеділка по четвер – з 08.00 до 17.00, у п’ятницю – з 08.00. до 15.45.
Приймання дзвінків здійснюється за номерами телефонів:
+380992042001
+380624442001.
2. Роботу телефонної «Аварійної лінії» у ВЦА м. Волноваха забезпечує сектор з питань мобілізаційної та оборонної роботи ВЦА м. Волноваха, відділ з питань організаційної та кадрової роботи ВЦА м. Волноваха.
4. Порядок приймання та розгляд звернень, що надійшли на телефонну «аварійну лінію»
1. Відомості про звернення, що надійшли на телефонну «аварійну лінію», заносяться до відповідного електронного журналу (додаток 1).
2. Заявник при зверненні на телефонну «аварійну лінію» повідомляє посадовій особі ВЦА м. Волноваха таку інформацію:
прізвище, ім’я по батькові (якщо уповноваженою особою (представником) – відповідні дані особи, в інтересах якої діє);
поштову адресу та (або) адресу електронної пошти, на яку має бути надіслана відповідь на звернення, контактний номер телефону;
суть порушеного питання, пропозиції, заяви (скарги), яка зазначається стисло, лаконічно, без дублювання інформації та зайвої деталізації.
3. Обробка персональних даних громадян, звернення яких надійшли на телефонну «аварійну лінію», здійснюються відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
4. Анонімні звернення не реєструються та не розглядаються.
5. Посадова особа ВЦА м. Волноваха має право поставити уточнюючі запитання до звернення у разі необхідності більш повного з’ясування відповідних обставин.
6. Звернення громадян, в яких порушуються питання довідкового чи консультативного характеру, та такі, що не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо після запису до електронного журналу під час телефонної розмови.
7. Якщо розгляд та вирішення порушеного у зверненні питання не належить до повноважень ВЦА м. Волноваха, уповноважена посадова особа ВЦА м. Волноваха, за можливості, роз’яснює громадянину, до якого з державних органів, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності доцільно звернутися.
8. Посадові особи ВЦА м. Волноваха спілкуються із заявниками державною мовою, ввічливо, та інформують заявника наприкінці про те, що його звернення зареєстровано.
9. У разі вживання громадянином ненормативної лексики, образ, а також якщо звернення містить ознаки до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі, посадова особа ВЦА м. Волноваха має право повідомити громадянина про неприпустимість таких висловлювань та припинити спілкування з ним.
Керівник
військово-цивільної адміністрації І. В. Лубінець
Додаток 2
до Положення про телефонну «аварійну лінію» у військово-цивільній адміністрації
міста Волноваха Волноваського району Донецької області
РЕЄСТРАЦІЙНА КАРТКА
телефонного звернення
«аварійна лінія»
у військово-цивільній адміністрації міста Волноваха Волноваського району Донецької області – +380992042001 +380624442001 |
|||||||||
Прізвище, ім’я та по батькові заявника | |||||||||
Соціальний стан | Категорія | ||||||||
Адреса заявника | |||||||||
Контактний телефон, e-mail | |||||||||
Вид звернення | За ознакою надходження | ||||||||
Пропозиція |
Заява
|
Скарга
|
Первинне
|
Повторне
|
|||||
Зміст звернення | |||||||||
Відповідальний структурний підрозділ | |||||||||
Термін виконання | Виконано за _____ днів | ||||||||
Наслідки розгляду та відмітка про виконання |
________________________ (найменування посади) |
________________ (підпис) |
_________________________________ (ініціали (ініціал імені), прізвище) |
Керівник
військово-цивільної адміністрації І.В. Лубінець
Додаток 1
до Положення про телефонну «аварійну лінію» у військово-цивільній адміністрації міста Волноваха Волноваського району Донецької області |
Форма електронного журналу
№ | Дата реєстрації | Прізвище, ім’я та по батькові заявника | Контактна інформація | Короткий зміст звернення | Результат опрацювання
(заповнюються одна із колонок) |
|
Під час телефонної розмови | Направлення до відділу з питань організаційної та кадрової роботи для реєстрації вхідної кореспонденції (відмітка про отримання) | |||||
Керівник
військово-цивільної адміністрації І.В. Лубінець